Vermogensbankmeeting III Goes 12-04-08, resultaten vanaf p14

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 08 apr, 2008 23:17

@Desmond, ik heb het gezien, maar was al op de hoogte ;)
Zeg verder niks.

Ik heb eigenlijk wel zin om in een treintje mee te rijden...

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » wo 09 apr, 2008 8:50

Komt er iemand uit de buurt van Brinky toevallig ?

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » wo 09 apr, 2008 8:51

93-SS-ARC schreef:Zullen we net als voorgaande keren Goes weer bij Hoogerheide afspreken?

Vyv kan dat altijd zo mooi uitleggen 8)
:?:

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » wo 09 apr, 2008 9:38

Tenfour, heel erg bedankt voor de plek op de bank.
Maar helaas moet ik afzeggen, omdat de Viggen intercooler nog steeds niet geinstalleerd is. De Saabdealer heeft er schijnbaar meer dan 7 weken voor nodig om een T7 vacuum slangen set te leveren... :(

Daarom is er nog niets aan de set-up veranderd sinds onze laatste meeting, de eerst volgende zal ik erbij zijn, dus hopelijk tijdens de Maptun dagen in Bergen op Zoom.

Hopelijk maak ik nu iemand anders blij, zou m'n Saab er graag op hebben, maar nu zonde als ik weet dat de uitslag precies hetzelfde is.

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » wo 09 apr, 2008 10:27

Vyv schreef:
93-SS-ARC schreef:Zullen we net als voorgaande keren Goes weer bij Hoogerheide afspreken?

:?:
Sorry Vyv een beetje onduidelijk van me, maar jij hebt wel vaker de locatie van hheide verduidelijkt dus dacht mischien wil je dat nu weer doen :?

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » wo 09 apr, 2008 18:14

Ik vind het best. Hoe laat en waar precies?

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » wo 09 apr, 2008 18:41

Een samenraapsel van quotes uit een ander topic:
Tha Vyv schreef:Zo rond 8:30 carpoolplaats Hoogerheide ? Dan is het nog 20 minuutjes naar Goes. Hoogerheide ligt net onder Bergen op Zoom. Als je over de A58 rijdt dan kom je zeker langs. Afslag 30.

Om het minder hard te laten gaan kunnen we de parallelweg N289 pakken die naast de snelweg A58 loopt. Dit is de oude Zeeuwse weg, is ook leuk! Dan ga je door/langs een paar dorpjes, en het duurt maar een paar minuten langer.

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » wo 09 apr, 2008 19:37

Wij (Margreet en ik) proberen tussen 0715u en 0725u te vertrekken vanuit Eemnes.

Onze route wordt: A27 --> A59 --> stukje A16 --> A17 --> A58

Verzamelpunt 1: A27 tankstation Hank. Uiterste vertrektijd 0800u.

<iframe width="640" height="480" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF ... "></iframe>

Verzamelpunt 2: Carpoolplaats Hoogerheide, A58: afslag 30. Uiterste vertrektijd 0835u.

<iframe width="640" height="480" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF ... "></iframe>

Wie weet er nog een gezellige eetgelegenheid in de buurt van Goes, aansluitend aan de meeting?

Groet,

Roger

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » do 10 apr, 2008 7:10

Ik ga mijn best doen om op plekkie 1 aan te haken. Mocht ik er om 7.55 niet zijn. Wacht niet op mij.

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » do 10 apr, 2008 8:20

Ik sta ook om 08.00 uur bij het tankstation, waarschijnlijk ook met turbobakk. Tot dan.

Grt
Bram

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » do 10 apr, 2008 8:36

[zeur]Treintje is leuk, maar wat mij betreft wel met normale snelheden, anders haak ik af.[/zeur]

Tot zaterdag! (Ik heb nog geen bezwaren gehoord tegen dat mijn auto als eerste gaat?)

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » do 10 apr, 2008 9:31

Jouw auto gaat inderdaad als eerste...

Enne, de weersvoorspelling voor zaterdag belooft mooi, zonnig en droog weer, net als de twee voorgaande edities 8)

Is er animo om aan het eind van de dag ergens te gaan eten?

Groet,

Roger

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » do 10 apr, 2008 10:31

Margreet schreef:[zeur]Treintje is leuk, maar wat mij betreft wel met normale snelheden, anders haak ik af.[/zeur]
Normale snelheden? Anders haak ik af?
Laatste editie haakte ik bij jou af :wink: :P

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » do 10 apr, 2008 10:35

:oops: Viel toch wel mee? :oops: Niet zo zeuren hoor ;) ;)

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » do 10 apr, 2008 13:45

Injectie schreef:Ik ga mijn best doen om op plekkie 1 aan te haken. Mocht ik er om 7.55 niet zijn. Wacht niet op mij.
Dus jij rijd in 55 min van Vaasen naar Hank :shock: Hopelijk besluit de klpd die dag even collectief thuis te blijven :twisted:

Plaats reactie