Gewoon even naar het plaatselijke Shell station en vragen naar de Turbo 10W40, speciaal voor Turbo motoren, zoals je ook speciale olie voor diesel motoren hebt.RobbertS schreef:Volgens mij word ik in de z**k genomen.taaffert schreef:Nah Brink, daar heb je het al --> gewoonRobbertS schreef:Gewoon 10W40 halfsyntheet
Snel verwisselen Robbert, voor turbo-olie.
Vermogensbankmeeting III Goes 12-04-08, resultaten vanaf p14
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
taaffert
- Geregistreerd lid
Wat zeggen we hier van dan?brinky schreef:Ja, Taaffert weer, he!
Jaha, nog een ervaringsdeskundige.Marc van Beek schreef:Gewoon even naar het plaatselijke Shell station en vragen naar de Turbo 10W40, speciaal voor Turbo motoren, zoals je ook speciale olie voor diesel motoren hebt.
Kzou je nog maar even goed laten voorlichten Robbert.
-
brinky
- Donateur

Zit je nu met het vingertje te wijzen, Taaffert? Tsssssk!taaffert schreef:Wat zeggen we hier van dan?brinky schreef:Ja, Taaffert weer, he!![]()
Marc heeft volgens mij een erg goede baan. Olie bij het tankstation kopen...taaffert schreef:Jaha, nog een ervaringsdeskundige.Marc van Beek schreef:Gewoon even naar het plaatselijke Shell station en vragen naar de Turbo 10W40, speciaal voor Turbo motoren, zoals je ook speciale olie voor diesel motoren hebt.
Kzou je nog maar even goed laten voorlichten Robbert.
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
bram
- Geregistreerd lid
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Pagina 1 met deelnemers is bijgewerkt. Zelf ben ik er zowiezo vanaf het begin, 0900u. Laatste samenkomst is trouwens bij afslag Hoogerheide, van 0815u tot 0830u, waarna we een stukje samenrijden over de A-58 tot aan Goes.
Na de middagpauze van 1200-1300u zijn de laatste deelnemers aan de beurt voor de vermogensbank. Hoelaat je wilt komen is natuurlijk aan jezelf. Kun je alleen 's ochtends, dan meld je je om 0900u in Goes... Kun je alleen 's middags, dan zien we je om 1300u...
Na de middagpauze van 1200-1300u zijn de laatste deelnemers aan de beurt voor de vermogensbank. Hoelaat je wilt komen is natuurlijk aan jezelf. Kun je alleen 's ochtends, dan meld je je om 0900u in Goes... Kun je alleen 's middags, dan zien we je om 1300u...
-
wackywim
- Geregistreerd lid
-
Injectie
- Moderator