Soort van Mini-meeting

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
ervani
Geregistreerd lid

Soort van Mini-meeting

Bericht door ervani » vr 04 jan, 2008 18:41

Geen georganiseerde (mini) meeting maar op 27 januari organiseren wij een fotoshoot waarbij foto's gemaakt gaan worden van Saab 9000 Aero's en Volvo 850 T5R's (zie topic elders op dit forum). Al met al lijkt het een fotoshoot te worden waarvoor zich flink wat mensen hebben aangemeld. Mensen die in de loop van de dag even aan willen komen waaien zijn natuurlijk altijd welkom. Let wel de inschrijving voor de fotoshoot is gesloten dus deelname aan deze shoot is niet meer mogelijk als je niet ingeschreven bent.

Maar ik denk dat dit een leuk uitje kan zijn als je jezelf op de zondag verveeld of onder een bezoek aan je schoonmoeder wil uitkomen.
http://www.saab9k.nl/evenementen/evenem ... oshoot.htm

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » ma 21 jan, 2008 21:19

Reminder en dus een schopje omhoog, iedereen is natuurlijk welkom om er op die manier een gezellige mini/meet van te maken.

http://www.saab9k.nl/evenementen/evenem ... oshoot.htm

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » di 22 jan, 2008 0:00

Voor het gemak (als ik zo vrij mag zijn) even de locatie en deelnemers:

Datum: 27 januari 2008
Tijd: 13.00 uur
Trefpunt: Kruising Neutroonweg/Atoomweg

Saab 9000 Aero
Turbobakk 9000 Aero Blauw
Seep 9000 Aero Blauw
Bram 9000 Aero Blauw
Marc van B 9000 Aero Zilver

Volvo 850T5R
Doctor 850T5R Cream Yellow Sedan
Iwan T 850T5R Cream Yellow Sedan
Turbo Lars 850T5R Zwart Estate
Lipton 850 R Turkois Sedan

Fotografen wat zullen de Saabjes er mooi op komen te staan met allemaal Saabfotografen :wink:
Brinky
Sapphire
RobertW

Reserve
Ervani S70 Blauw

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 22 jan, 2008 17:19

Allicht ben ik er ook bij.

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » zo 27 jan, 2008 19:01

Wat een SUPER middag. Heb echt ontzettend genoten van al het Volvo geweld. Erg aardige gasten met een prima autosmaak. Hopelijk geven de foto's een goed beeld van de middag, maar daar twijfel ik niet aan.

Van mij mogen er meer van dit soort meetings komen. Ervani bedankt voor het organiseren. :bow:

Bart, leuk om je weer te zien.
Etienne, blijft leuk hoor zo'n Saab 95. Leuk dat je er even bij was.

Grt,
Bram

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » zo 27 jan, 2008 19:25

Was errug leuk vanmiddag.

Mooie auto hoor zo'n T5R. Zeker als er nog het nodige aan veranderd is. Wat een power en geluid :twisted:

Gelukkig dat jij er was Bram, hadden we tenminste ook nog een brullende Saab.

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » zo 27 jan, 2008 19:48

En je raadt het nooit........ De mistlampen doen het beide weer.

Ben benieuwd hoe mijn 9000 klinkt. Mijn oren zitten nog steeds vol van Volvo. Roffel roffel roffel

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » zo 27 jan, 2008 20:12

bram schreef:En je raadt het nooit........ De mistlampen doen het beide weer.
Ben benieuwd hoe mijn 9000 klinkt. Mijn oren zitten nog steeds vol van Volvo. Roffel roffel roffel
Vanzelf? Of toch maar een schopje?

Zoals gezegd, wat donkerder dan de Volvo's. Zeker niet verkeerd. Als mijn uitlaat het begeeft dan komt er ook wat anders onder.

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » zo 27 jan, 2008 21:41

Top middag al zeg ik het zelf. Geeft mij de motivatie om inderdaad een Volvo 850 - Saab 9000 meeting te organiseren. En inderdaad gummende en piepende Volvo's en Saabs zijn natuurlijk altijd lekker. Ik heb al een stukje video terug gekeken en dat kijkt en luistert lekker weg. IK hoop dat wij met deze meeting een goede basis hebben gelegd voor een vervolg. En de foto's en video zullen ongetwijfeld andere 850 en 9000 bezitters ervan overtuigen dat Volvo en Saab maar vooral de eigenaren heel goed door één deur kunnen en het erg gezellig kunnen hebben. Een leuke middag en volgens mij helemaal geslaagd.

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » ma 28 jan, 2008 0:17

Zo te lezen was het een geslaagde middag. Jammer dat ik, door de griep geveld, helaas moest afhaken. Ik wacht met spanning op het beeldmateriaal met brullende Saabs en volvo's.

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » ma 28 jan, 2008 8:42

Lennard (Sapphire) heeft de eerste resultaten reeds geplaatsts:
http://www.lennardschaap.nl/saab9000_volvo850/

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » ma 28 jan, 2008 16:41

Mooie foto's, jammer dat er dus toch wat meer Volvo's waren dan Saabjes.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » ma 28 jan, 2008 16:46

ervani schreef:Lennard (Sapphire) heeft de eerste resultaten reeds geplaatsts:
http://www.lennardschaap.nl/saab9000_volvo850/
mooie foto's 8)

Marknett
Lid van verdienste

Bericht door Marknett » ma 28 jan, 2008 16:57

Zekers, zeer fraaie foto's ...
:bluethumb:

(kan het toch niet laten om even op te merken dat voor mij de 9000 Aero de verkiezing ´sierlijk en harmonieus ontwerp' met een straatlengte wint van de getoonde Volvo's. Met name ´en profil´.

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » ma 28 jan, 2008 17:53

Minder Saabs dan Volvo, was tijdens de isnchrijving vier om vier verdeeld helaas door omstandigehden hebben twee Aero bezitters af moeten zeggen.

@ Marknett, als Volvo bezitter zal ik nu geen vergelijking maken tussen Volvo en Saab want Saab is zeker niet mis. Maar de Saab-bezitters waren duidelijk onder de indruk van het 850 geweld.... wat een brute powerrrrr

Plaats reactie