9000 overzicht speciale uitvoeringen (update 23-08-09)
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Suede inzetstukken heeft Burgundy niet, motorisering alleen 2.0i en 2.3 LPT voor zover ik had begrepen.- Burgundy
1995
Leverbaar als zowel CD als CS in de kleur java black. Full options uitgevoerd met leren bekleding met suede inzetstukken (zwart of beige), 15" 5 smooth spoke velgen. Leverbaar met en zonder acc. Oa hout was een optie. Motorisering/transmissie naar keuze
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Klopt helemaal, std. was een Burgundy voorzien van vol-lederen bekleding die in twee kleuren leverbaar was, te weten beige en zwart.nelfrikandel schreef:Suede inzetstukken heeft Burgundy niet, motorisering alleen 2.0i en 2.3 LPT voor zover ik had begrepen.- Burgundy
1995
Leverbaar als zowel CD als CS in de kleur java black. Full options uitgevoerd met leren bekleding met suede inzetstukken (zwart of beige), 15" 5 smooth spoke velgen. Leverbaar met en zonder acc. Oa hout was een optie. Motorisering/transmissie naar keuze
Op motorisch gebied waren de 2.0i en de 2.3 LPT inderdaad de enige mogelijkheden.
-
michiel
- Donateur (2x)

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Nee, je zou gewoon kunnen aannemen dat ze wel degelijk in 18" leverbaar zijn geweest, zonder Saab erop dus.michiel schreef:Gewoon Michiel is ook goed hoor.sjoerdk schreef:Jezus Michiel, stuur Gert-Jan dan lekker een berichtje met daarin de vraag of hij je een document kan opsturen waarop het zwart op wit staat, bel desnoods de importeur!![]()
![]()
Moet ik nu jouw bewijsmateriaal gaan verzamelen?
Nogal kinderachtig om er zo over door te blijven neuzelen, jij weet net zo goed als ik dat GJ qua Saab kennis zeker niet de eerste de beste is!
-
verde900
- Donateur

12 jaar na datum zal dit jou overtuigende bewijsmateriaal zomaar niet meer aan te leveren zijn, ik heb er overigens niet zo'n moeite mee dat je het niet geloofd, ze waren er en ik heb ze gezienmichiel schreef:Gewoon Michiel is ook goed hoor.sjoerdk schreef:Jezus Michiel, stuur Gert-Jan dan lekker een berichtje met daarin de vraag of hij je een document kan opsturen waarop het zwart op wit staat, bel desnoods de importeur!![]()
![]()
Moet ik nu jouw bewijsmateriaal gaan verzamelen?
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
sidneypolak
- Donateur (2x)

Mijn burgundy heeft antraciet-grijs leren stoelen met suede inzetstukken. Op de carrosserie staat kleurcode K33?sjoerdk schreef:Klopt helemaal, std. was een Burgundy voorzien van vol-lederen bekleding die in twee kleuren leverbaar was, te weten beige en zwart.nelfrikandel schreef:Suede inzetstukken heeft Burgundy niet, motorisering alleen 2.0i en 2.3 LPT voor zover ik had begrepen.- Burgundy
1995
Op motorisch gebied waren de 2.0i en de 2.3 LPT inderdaad de enige mogelijkheden.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
michiel
- Donateur (2x)

Uit één van m'n donor 9000's met trim color K33, haalde ik een zwarte set leder zonder suède stukken.nelfrikandel schreef:Da's een vrij typische combinatie... Weet je zeker dat er niet ooit een ander interieur in is gekomen? De Burgundy's hebben bij mijn weten alleen beige en zwart leer, en geen suede inlegstukken. De kleurcode in de mijne is L33, waarvan de L dacht ik voor leer staat, 33 de kleurcode is.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
De L staat zeker niet voor Leather, het is gewoon een code, net als K35.nelfrikandel schreef:Da's een vrij typische combinatie... Weet je zeker dat er niet ooit een ander interieur in is gekomen? De Burgundy's hebben bij mijn weten alleen beige en zwart leer, en geen suede inlegstukken. De kleurcode in de mijne is L33, waarvan de L dacht ik voor leer staat, 33 de kleurcode is.