De uiteindlijke versie facelift 9-3?
-
Hanm
- Lid van verdienste
-
shearwater
- In memoriam †
-
AeroMan
- Geregistreerd lid
-
t464120
- Geregistreerd lid
-
Illu
- Geregistreerd lid
-
Tubbe
- Donateur (2x)

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
t464120
- Geregistreerd lid
In het belgisch autoblad "Autowereld" staat een eerste impressie van de gefacelifte saab, wie het artikel wil stuurt mij maar een mailtje: verduyn-sander@pandora.be.
Sander
Sander
-
Black Turbo
- Geregistreerd lid
Weet niet of het al gemeld was: de 1.9TiiD komt definitief zowel in Aero als Vector-trim naar Nederland (volgens uiterst betrouwbare informatie).
Daarnaast komt er weer een bomvolle Intro/Launch versie. Lijstje heb ik gezien: omvat Xenon, SPA, dimmende spiegels etc., geen satnav echter.
Als optie worden ook -mat- chromen spiegelhuizen leverbaar (a la S4/S6/S8).
Hiermee lijkt de discussie over Aero uitvoeringen definitief naar de eeuwige Saab-velden te zijn verdwenen en wordt Aero net als vroeger een uitrustingsniveau ipv voorbehouden aan de speciale versies.
Daarnaast komt er weer een bomvolle Intro/Launch versie. Lijstje heb ik gezien: omvat Xenon, SPA, dimmende spiegels etc., geen satnav echter.
Hiermee lijkt de discussie over Aero uitvoeringen definitief naar de eeuwige Saab-velden te zijn verdwenen en wordt Aero net als vroeger een uitrustingsniveau ipv voorbehouden aan de speciale versies.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
t464120
- Geregistreerd lid
-
ClassicS
- Geregistreerd lid
Intro edition heeft ongeveer de door jou genoemde extra's, incl 16inch li metaal,regensensor, tel1 en stoelverwarming. Daarnaast is een Launch Accessory Pack (tijdelijk) verkrijgbaar en dat omvat wel degelijk satnav, maar dan van Kenwood.Black Turbo schreef:Daarnaast komt er weer een bomvolle Intro/Launch versie. Lijstje heb ik gezien: omvat Xenon, SPA, dimmende spiegels etc., geen satnav echter.
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
-
N207
- Donateur