Vermogensbankmeeting, 28-4 te Goes, resultaten vanaf blz 8

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Marknett
Lid van verdienste

Bericht door Marknett » vr 16 feb, 2007 23:46

taaffert schreef:
Vyv schreef:Als jij je aanmeldt ben je de laatste, dan ga ik het lijstje finaliseren. Dan is de groep groot genoeg om de kosten acceptabel te maken, maar ook weer klein genoeg om voldoende tijd voor een auto uit te kunnen trekken. Met een te grote groep wordt het zo'n lopende band werk...

Eventuele volgende aanmeldingen komen dan op de reservelijst.

Ik hoor het wel.
Groeten, Vivian
Perfect geregeld zo Vivian, mijn complimenten.
Zo is er ook voor iedereen tijd genoeg om wat met de auto te kloten, ff APC kastje wisselen etc ;)
Het gaat mij om de ontsteking.
Dito. En om zo'n Zeeuwse plaksel bolus ...

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » za 17 feb, 2007 2:10

Een goede beslising Vyv :D ook ik kan wel n 2e run gebruiken apc en... ontsteking :lol:

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » za 17 feb, 2007 9:54

Vyv schreef:........Als jij je aanmeldt ben je de laatste, dan ga ik het lijstje finaliseren.........
Bij deze dan......en bij PB...... Ik ben er graag bij...
Wel neem ik mijn vriendin en een maatje mee, beetje extra drukte misschien, maar zo erg zullen ze niet in de weg lopen :wink:

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » za 17 feb, 2007 12:02

Oke, Daantje toegevoegd en DasDaas komt misschien nog met een 2e auto. Vooralsnog is het inschrijvingslijstje nu definitief. Volgende aanmeldingen komen op een reservelijstje.

Als we met 12 gaan komt het op 42 euro per persoon, bij 13 auto's wordt het 38 euro.

Het gaat een leuke dag worden, als ik er aan denk wordt ik nu al een beetje misselijk van de benzinedampen 8) :twisted:

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » za 17 feb, 2007 12:26

Vyv schreef:Oke, Daantje toegevoegd en DasDaas komt misschien nog met een 2e auto. Vooralsnog is het inschrijvingslijstje nu definitief. Volgende aanmeldingen komen op een reservelijstje.

Als we met 12 gaan komt het op 42 euro per persoon, bij 13 auto's wordt het 38 euro.

Het gaat een leuke dag worden, als ik er aan denk wordt ik nu al een beetje misselijk van de benzinedampen 8) :twisted:
Is de inschrijving nu al gesloten :(
Ik ben nog aan het twijfelen. Ik wil eigenlijk ook wel eens weten wat mijn 900tje in huis heeft.

Sander

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » za 17 feb, 2007 12:33

Sander schreef:Ik ben nog aan het twijfelen. Ik wil eigenlijk ook wel eens weten wat mijn 900tje in huis heeft.
Hey Sander,
tja... een aantal mensen had aangegeven liever met iets kleinere groep te gaan dan met het maximale aantal. Vorige keer bij Kronenburg was het echt hard doorwerken om alles te rollen. Nu dus iets relaxter en maar de gemiddelde kost iets hoger.

Maar zal ik je op de reservelijst zetten? Sta je gelijk op de 1e plaats.

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » za 17 feb, 2007 12:35

Vyv schreef:Maar zal ik je op de reservelijst zetten? Sta je gelijk op de 1e plaats.
Das goed. Anders moet een maar een andere keer. Het zal vast niet de laatste keer zijn dat er een vermogensmeeting gehouden wordt.

Groet,
Sander

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » za 17 feb, 2007 19:09

Vyv schreef:........Oke, Daantje toegevoegd......
Ik zie dat je m´n nos koeling er ook bij vermeld hebt....
Ook heb ik nog stage 3 van speedparts, dus met luchtfilter en 3"JT van voor tot achter....Om evt. het lijstje helemaal compleet te maken... :wink:
Ik ben erg benieuwd wat dat spul me nou precies aan extra paarden geeft, daarom ben ik erbij, en ook voor de gezelligheid natuurlijk 8)
Wordt voor mij de eerste keer enkelen van het forum irl te ontmoeten, ik zie er erg naar uit...
2 vraagjes.... hoe laat begint het spectakel, en wordt er nog vooruitbetaald? zou ik wel tof vinden, hoeven we het op de leuke dag zelf niet meer over geld te hebben....

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » di 27 feb, 2007 10:57

Sander schreef:
Vyv schreef:Maar zal ik je op de reservelijst zetten? Sta je gelijk op de 1e plaats.
Das goed. Anders moet een maar een andere keer. Het zal vast niet de laatste keer zijn dat er een vermogensmeeting gehouden wordt.

Groet,
Sander
Als je echt graag mee wil, ben ik uiteraard meer dan bereid om mijn 2e auto thuis te laten hoor! En niet vanwege plek 13 hoor :wink:

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » vr 23 mar, 2007 21:55

Hi Vyv, I.v.m m,n lange(re) termijn plannig vroeg ik me af of er al wat bekend is betreffende de aanvangstijd en duur v/d dag? Dit er vanuit gaande alle stalen rossen in actie te hebben gezien 8)
Als we vroeg beginnen en het een lange dag word, zit ik er aan te denken een hotel te zoeken in de buurt. En er dan maar meteen een weekend weg van te maken. Is ook leuk voor m,n vrouw die niet zo van benzine dampen houd, maar de zeewse kust wel erg mooi vind :D

grtz Jelmer

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » za 24 mar, 2007 11:24

Voor de ware petrolheads weet ik dat weekend nog wel iets anders leuks te doen. Moet je wel naar Londen zondag...
Daarover wordt hier nog heftig getwijfeld, maar de kans dat we erheen gaan is zeker wel aanwezig.

(R)ed
Lid van verdienste

Bericht door (R)ed » za 24 mar, 2007 23:38

Hehe doe mij een kauwgombal ;)

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » zo 25 mar, 2007 20:53

@Jelmer

We beginnen zo rond 9:00. En ik denk dat we wel klaar zijn rond 16:00.
Je hoeft natuurlijk niet vanaf het begin er bij te zijn (of tot het einde) maar dat is natuurlijk wel het leukste. Alle Saabjes ruiken en horen 8)

Een hotelletje boeken is zeker leuk als je van ver moet komen, en Zeeland is een mooie provincie!

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » zo 25 mar, 2007 21:37

Vyv schreef:@Jelmer

We beginnen zo rond 9:00. En ik denk dat we wel klaar zijn rond 16:00.
Je hoeft natuurlijk niet vanaf het begin er bij te zijn (of tot het einde) maar dat is natuurlijk wel het leukste. Alle Saabjes ruiken en horen 8)

Een hotelletje boeken is zeker leuk als je van ver moet komen, en Zeeland is een mooie provincie!
Okidoki... 9uur dat is lekker vroeg :? Dan ga ik dus maar voor een lang weekendje in het prachtige Zeeland :D

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » za 07 apr, 2007 10:18

Ik heb vorig weekend voor het eerst eens staan kijken bij z'on vermogensbank....ziet er gaaf uit als het een ander z'n auto is...
Ik zie er wel een beetje tegenop m'n saabje tegen z'n toerenbegrenzer aan te trappen.....zenuwslopend :(
Om daar zo snel mogelijk vanaf te zijn....Mag ik als eerste de 28e??? :?:
Ik zal ook het snelste klaar zijn schat ik, omdat er aan de mijne niets af te stellen valt..

Plaats reactie