Dunne rubber bumpers Sonett III

1967-1980
Plaats reactie
72sonett-III
Geregistreerd lid

Dunne rubber bumpers Sonett III

Bericht door 72sonett-III » di 06 mar, 2007 22:44

Van http://autos.groups.yahoo.com/group/vSAAB/messages
vSAAB schreef: A quote was requested this morning after months of negotiation with GM for the use of the molds to produce a limited number of sets of these bumpers in 100% correct urethane with stainless-steel hardware and backing plates. I have now established direct contact with the original manufacturer for the Heritage Center's '70 Sonett III's reproduction bumpers which many of you saw and oogled over at last year's USA SAAB Owners' Convention.

Unlike the substandard fibreglass bumpers available for order elsewhere, these will look, feel and BE correct on any restored Sonett III.

There will not be any more sets than ordered. Another production run is likely doubtful in the near future. If you've waited all these years for Sonett III bumpers or sent your money somewhere and received empty promises, your wait is over.

The actual asking price will be along shortly, not just a ballpark estimate.

I thank you for your patience, I have been working patiently and diligently towards making a few sets available to the community. If you did not previously make your request known to me regarding a set or more of these bumpers, please send me a private e-mail. Please also pass this around if I've missed anyone so that they do not miss out.
http://www.wmsbrg.com/sweden/
Dus... als je een set nieuwe bumpers zoekt voor een Sonett III dan weet je waar je zijn moet. Afhankelijk van de definitieve prijs ben ik wel geïnteresseerd. Misschien t.z.t. een gecombineerde aktie van maken...

autopilot
Geregistreerd lid

Bericht door autopilot » wo 07 mar, 2007 11:50

Het onderdelenmagazijn van de Saab Club gaat inventariseren wie belangstelling heeft voor deze bumpers (zie het laatste clubblad).

Een clublid heeft ons er op gewezen dat Chip Lamb hiermee bezig is. Je kunt er zeker van zijn dat het niet goedkoop wordt. We hebben - via betreffende clublid - om een prijsindicatie gevraagd maar niet gekregen.

De Sonett Club Zweden kan deze bumpers leveren. Ze kosten 3.000 kronen voor de voorbumper en 3.000 kronen voor de achterbumper. het zou me verbazen als dat de bumpers via Chip goedkoper zijn.

Groeten,

Jean-Pierre

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » vr 09 mar, 2007 22:02

autopilot schreef:...Je kunt er zeker van zijn dat het niet goedkoop wordt.
De kosten zijn US$970 per paar (+ transport). Als je tenminste 3 paar ineens koopt, is het US$895, misschien te overwegen voor de Saabclub.
Zie http://autos.groups.yahoo.com/group/vSAAB/message/25550 voor het hele bericht.
De Sonett Club Zweden kan deze bumpers leveren.
Ja, in theorie wel... heb je ze ooit besteld en gekregen...?

autopilot
Geregistreerd lid

Bericht door autopilot » za 10 mar, 2007 21:06

72sonett-III schreef: De kosten zijn US$970 per paar (+ transport). Als je tenminste 3 paar ineens koopt, is het US$895, misschien te overwegen voor de Saabclub.
Op zich is het een mooi item. Gezien de prijs is het zeer de vraag of het haalbaar is voor de Saab Club. In ieder geval willen we inventariseren wie belangstelling heeft.
72sonett-III schreef:
De Sonett Club Zweden kan deze bumpers leveren.
Ja, in theorie wel... heb je ze ooit besteld en gekregen...?
Ik weet van een clublid die een achterbumper heeft besteld en geleverd heeft gekregen. Op dit moment zijn nl. alleen de achterbumpers leverbaar. De voorbumpers zijn spoedig weer leverbaar.

Plaats reactie