Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » di 13 feb, 2007 1:49

68_marq101 nacra 93 Margreet & Jelger.JPG

13_marq101 & nacra 93.JPG
nou moe zo,n smal bekkie heb ik toch ook niet en ook geen snor,volgens mij wordt ik ontkend
maar wie staat er dan naast marq101

ik niet
-
Mennö
- Geregistreerd lid
Bericht
door Mennö » di 13 feb, 2007 8:53
Da's Zaap, oftewel Diederik.
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Bericht
door Margreet » di 13 feb, 2007 9:40
Mennö schreef:En Margreet heb ik geeneens begroet (Vieze vuile se*ist dacht weer eens met een aanhangsel te maken te hebben).
Tssk. Fraai is dat....
Nu het er toch over gaat... Ik kan me nog een gesprek over koplampwissertjes in zekere toestand herinneren...

-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Bericht
door Tenfour » di 13 feb, 2007 9:51
nacra 93 schreef:nou moe zo,n smal bekkie heb ik toch ook niet en ook geen snor,volgens mij wordt ik ontkend

ik niet
Excuses Jacco, voor alle anderen toch nog een (hyves)foto van jou, voor in de smoelenboek (volgens mij ben je niet gespot op de vele foto´s

)

-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » di 13 feb, 2007 10:01
Tenfour schreef:nacra 93 schreef:nou moe zo,n smal bekkie heb ik toch ook niet en ook geen snor,volgens mij wordt ik ontkend

ik niet
Excuses Jacco, voor alle anderen toch nog een (hyves)foto van jou, voor in de smoelenboek (volgens mij ben je niet gespot op de vele foto´s

)

dat is toch wel een schok zo op de vroege ochtend
maar ind dat ben ik,aangenaam
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Bericht
door Margreet » di 13 feb, 2007 11:45
We kunnen best een smoelenboek maken voor een eventuele volgende keer....
In tegenstelling tot velen hier denk ik, herken ik iemand namelijk
niet aan z'n auto...

-
ronaldjedc
- Geregistreerd lid
Bericht
door ronaldjedc » di 13 feb, 2007 11:55
En dat lijkt me nou een goed idee! Smoelenboek.. waarom niet meteen beginnen ?

-
gj900
- Donateur (9x)

Bericht
door gj900 » di 13 feb, 2007 12:05
nelfrikandel schreef:En lap, de 67e pagina... Hebben we hier het langste topic ooit gecreëerd?
Ik denk dat de 'Makkelijke raadplaatjes' met nu 101 pagina's dit record in handen heeft:
viewtopic.php?t=13638
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Bericht
door nelfrikandel » di 13 feb, 2007 12:14
ronaldjedc schreef:En dat lijkt me nou een goed idee! Smoelenboek.. waarom niet meteen beginnen ?

Hier heb je er al een stuk of 70...
-
ronaldjedc
- Geregistreerd lid
Bericht
door ronaldjedc » di 13 feb, 2007 12:29
ahh.. thnx.. ga eens even bekijken

-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Bericht
door nelfrikandel » di 13 feb, 2007 19:48
Nog een
who is who vraagje... Bij aankomst werd ik op de hielen gezeten door die MAcdo truck, en ben ik haastig aan de kant gaan staan,
neus-tegen--neus met een Midnight Blue 9000, die ik daardoor meteen vastzette... Ik heb degene die daaruit kwam later nog wel gesproken misschien, maar niet meer met die auto in verband gebracht...
PV-HJ-xx, wie was dat?

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » di 13 feb, 2007 19:54
Turbobakk

-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Bericht
door nelfrikandel » di 13 feb, 2007 19:59
sjoerdk schreef:Turbobakk

Ow, die dierenbeul
Ik had de hond niet zien zitten

-
Emile
- Geregistreerd lid
Bericht
door Emile » di 13 feb, 2007 20:11
De Flok schreef:albert-9-3 schreef:Op weg naar Rosmalen vanaf de Mac ging het bijna mis precies voor mij, op de toerit naar de A2! Een paar 9-3 tjes moesten ff in de ankers om een aanrijding te voorkomen! Maar gelukkig ging het goed!
Klopt, ik bezorgde Pelendur bijna z'n gewenste nieuwe achterbumper, daardoor kreeg ik een vriendelijke meneer uit Kerkrade weer bijna achterop van wie ik de naam vergeten ben

. Scheelde allemaal helemaal niks, maar net genoeg.
Toen ik 's ochtends richting Rosmalen ging, kwam ik bij het oprijden van de A50 vanaf de A326 een blauwe 900 classic tegen. Hij spotte mijn Saabje ook en er volgde een blik van: jij gaat ook naar de meeting! Even vriendelijk gezwaaid, maar ik ging er bij Ravenstein alweer af. Daar was namelijk een verzamelplek voor een colonne

. Nu wil ik toch wel eens weten wie die persoon was, volgens mij is dit zijn blauwe classic
Probeerde je nog tevergeefs te zoeken bij de Mac. Er waren ook zoveel mensen.
Die Classic is van mij

-
bram
- Geregistreerd lid
Bericht
door bram » di 13 feb, 2007 20:14
mooi auto die van Turbobakk....
Jammer dat we deze keer niet samen hebben opgereden... volgende keer beter.