SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Mennö
Geregistreerd lid

Bericht door Mennö » ma 12 feb, 2007 23:22

Allemaal aan het lezen en het komt nu pas bij me op dat ik Ten-four en Margreet helemaal niet de hand heb geschud. Vast een paar keer vlakbij geweest, maar met zoveel nieuwe gezichten schiet dat er bij mij nog wel eens bij in. Autist? ik? Nee hoor. Bij deze dan, en nogmaals bedankt voor het initiatief en de organisatie.

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » ma 12 feb, 2007 23:44

esalet schreef:Het was een prima dag!!
Organisatoren: bedankt (achter de schermen gebeurt er altijd meer dan je denkt, het liep soepeltjes voor de deelnemers, klasse).

Heb bijna een Saab verkocht (90) en bijna gekocht (95, nee, niet 9-5), we zullen zien wat er allemaal gaat veranderen.

oja, ik zou nog een kentekenplaat houder en-of sticker kopen, glad vergeten...... :oops: Komt snel in orde!!
Ik was al bijna naar huis toen ik opeens merkte dat die ambassador blauwe 99 een 90 was.
Pas toen ging er een ':idea: ' branden...

Basman
Geregistreerd lid

Bericht door Basman » ma 12 feb, 2007 23:59

Sander schreef:Ik had de indeling bij me (gelamineerd en wel..):
Afbeelding
Deze bleek bij aankomst al niet meer echt praktisch, omdat de parkeerplaats al bijna vol stond...

Ik had zaterdag pas tijd om een indeling te maken en deze was door omstandigheden wat laat af...
De volgende keer maken we een indeling eerder bekend ;)

Sander
Kicken, had ik een heel stuk voor mezelf gehad! :lol:

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » di 13 feb, 2007 0:00

jelger schreef:
zo snel genoeg? :P
de electriek werkt nog niet - want niet de goede draden in huis, en geen tijd. alleen de lampen erop geschroefd voor het aangezicht.

Afbeelding
Ontroerend gewoon. Erg mooi. Hoe heb je ze vast gemaakt? (of heb je zitten fotoshoppen :wink: )

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » di 13 feb, 2007 0:02

Maar Escalet, een 90 verkopen?!

Toch alle aandacht naar de admiraal?

Een nummerplaathouder/sticker kom ik graag even brengen.
(die service is natuurlijk alleen voor 90 rijders in Utrecht weggelegd)

groeten,

Hannes

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » di 13 feb, 2007 0:06

Fijne foto's van mezelf weer :shock:

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » di 13 feb, 2007 0:14

Margreet schreef:Fijne foto's van mezelf weer :shock:
Waar dan?

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » di 13 feb, 2007 0:20

Ja dat zeg ik mooi niet natuurlijk... ;)

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » di 13 feb, 2007 0:22

Margreet schreef:Ja dat zeg ik mooi niet natuurlijk... ;)
hier, met name nr 83 :lol: Tevens nog wat sfeerplaatjes van de beurs... speciaal voor jou Jos :wink:
Mennö schreef:Allemaal aan het lezen en het komt nu pas bij me op dat ik Ten-four en Margreet helemaal niet de hand heb geschud. Vast een paar keer vlakbij geweest, maar met zoveel nieuwe gezichten schiet dat er bij mij nog wel eens bij in. Autist? ik? Nee hoor. Bij deze dan, en nogmaals bedankt voor het initiatief en de organisatie.
Ik was diegene die jou de 2 kaartjes overhandigde in de McDonalds... op de beurs heb ik trouwens een silver arrow foldertje kunnen bemachtigen, misschien heb je 'm al...

Roger

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » di 13 feb, 2007 0:25

En bedankt weer :evil:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 13 feb, 2007 0:26

marq101 schreef: Ontroerend gewoon. Erg mooi. Hoe heb je ze vast gemaakt? (of heb je zitten fotoshoppen :wink: )
heb 2 raamhoeken gehaald.. aan 1 zijde wat afgezaagd, nieuwe gaten geboord op de afstand van de gaten in de bumperachterzijde. [daar zitten al op die plek schroefgaten ] - de raamhoek zijnnodig om de lampen een tikkeltje verder naar buiten te laten staan, op die bevestigingspunten.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 13 feb, 2007 0:28

Margreet schreef:En bedankt weer :evil:
die was allang gezien hoor :lol:

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » di 13 feb, 2007 0:30

Mannen.... :roll:

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » di 13 feb, 2007 0:41

Tenfour schreef:
Margreet schreef:Ja dat zeg ik mooi niet natuurlijk... ;)
hier, met name nr 83 :lol: Tevens nog wat sfeerplaatjes van de beurs... speciaal voor jou Jos :wink:
Thanx... Mooie pic's
@ Margreet: Ik vind vooral foto nr 71 goed. So richtig Teuflisch :twisted: . Vraag me af waar je aan dacht of waar je naar keek toen die geschoten werd ... :wink:

En lap, de 67e pagina... Hebben we hier het langste topic ooit gecreëerd? Zat net even terug te lezen, in de eerste pagina's van het topic. Zo begon het... Dat is een maandje geleden. Toen vroegen we ons af of we met 5 mogelijk deelnemende SAAB's in het Centrum van Den Bosch op de Parade zouden kunnen parkeren. Wat is het fijn uit de hand gelopen sindsdien zeg...
S@@bman schreef:Ok, zo ver zijn we al: 11/02 in Den Bosch.

Misschien even een lijstje samenstellen:

- Sporthatch
- S@@bman
- taaffert
- nelfrikandel
- maurice1970
- De Flok
- ...
nelfrikandel schreef:Ehm, volgens mij is het in DB Centrum zelfs op Zondag betaald parkeren... Zowiezo is het op de Parade altijd druk, ook op Zondag, ik denk dat we dan geen 5 saabjes op een rij kunnen zetten voor een fotootje...

Mennö
Geregistreerd lid

Bericht door Mennö » di 13 feb, 2007 0:49

Tenfour schreef:
Mennö schreef:Allemaal aan het lezen en het komt nu pas bij me op dat ik Ten-four en Margreet helemaal niet de hand heb geschud. Vast een paar keer vlakbij geweest, maar met zoveel nieuwe gezichten schiet dat er bij mij nog wel eens bij in. Autist? ik? Nee hoor. Bij deze dan, en nogmaals bedankt voor het initiatief en de organisatie.
Ik was diegene die jou de 2 kaartjes overhandigde in de McDonalds... op de beurs heb ik trouwens een silver arrow foldertje kunnen bemachtigen, misschien heb je 'm al...

Roger
Oh, sh*t, natuurlijk. Sorry man, ik ben niet zo goed in namen / gezichten als ik net verblind ben door 80 Saabjes. En Margreet heb ik geeneens begroet (Vieze vuile se*ist dacht weer eens met een aanhangsel te maken te hebben). Mooi hoe het woord se* vanzelf geblokt wordt in dit forum; verbloem zelf al maar dat dacht dat sexist wel ok zou zijn :lol:

Plaats reactie