SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73
-
Mennö
- Geregistreerd lid
Allemaal aan het lezen en het komt nu pas bij me op dat ik Ten-four en Margreet helemaal niet de hand heb geschud. Vast een paar keer vlakbij geweest, maar met zoveel nieuwe gezichten schiet dat er bij mij nog wel eens bij in. Autist? ik? Nee hoor. Bij deze dan, en nogmaals bedankt voor het initiatief en de organisatie.
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Ik was al bijna naar huis toen ik opeens merkte dat die ambassador blauwe 99 een 90 was.esalet schreef:Het was een prima dag!!
Organisatoren: bedankt (achter de schermen gebeurt er altijd meer dan je denkt, het liep soepeltjes voor de deelnemers, klasse).
Heb bijna een Saab verkocht (90) en bijna gekocht (95, nee, niet 9-5), we zullen zien wat er allemaal gaat veranderen.
oja, ik zou nog een kentekenplaat houder en-of sticker kopen, glad vergeten......Komt snel in orde!!
Pas toen ging er een ':idea: ' branden...
-
Basman
- Geregistreerd lid
Kicken, had ik een heel stuk voor mezelf gehad!Sander schreef:Ik had de indeling bij me (gelamineerd en wel..):
Deze bleek bij aankomst al niet meer echt praktisch, omdat de parkeerplaats al bijna vol stond...
Ik had zaterdag pas tijd om een indeling te maken en deze was door omstandigheden wat laat af...
De volgende keer maken we een indeling eerder bekend
Sander
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
Hannes
- Forum Admin
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

hier, met name nr 83Margreet schreef:Ja dat zeg ik mooi niet natuurlijk...
Ik was diegene die jou de 2 kaartjes overhandigde in de McDonalds... op de beurs heb ik trouwens een silver arrow foldertje kunnen bemachtigen, misschien heb je 'm al...Mennö schreef:Allemaal aan het lezen en het komt nu pas bij me op dat ik Ten-four en Margreet helemaal niet de hand heb geschud. Vast een paar keer vlakbij geweest, maar met zoveel nieuwe gezichten schiet dat er bij mij nog wel eens bij in. Autist? ik? Nee hoor. Bij deze dan, en nogmaals bedankt voor het initiatief en de organisatie.
Roger
-
jelger
- Geregistreerd lid
heb 2 raamhoeken gehaald.. aan 1 zijde wat afgezaagd, nieuwe gaten geboord op de afstand van de gaten in de bumperachterzijde. [daar zitten al op die plek schroefgaten ] - de raamhoek zijnnodig om de lampen een tikkeltje verder naar buiten te laten staan, op die bevestigingspunten.marq101 schreef: Ontroerend gewoon. Erg mooi. Hoe heb je ze vast gemaakt? (of heb je zitten fotoshoppen)
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Thanx... Mooie pic'sTenfour schreef:hier, met name nr 83Margreet schreef:Ja dat zeg ik mooi niet natuurlijk...Tevens nog wat sfeerplaatjes van de beurs... speciaal voor jou Jos
![]()
@ Margreet: Ik vind vooral foto nr 71 goed. So richtig Teuflisch
En lap, de 67e pagina... Hebben we hier het langste topic ooit gecreëerd? Zat net even terug te lezen, in de eerste pagina's van het topic. Zo begon het... Dat is een maandje geleden. Toen vroegen we ons af of we met 5 mogelijk deelnemende SAAB's in het Centrum van Den Bosch op de Parade zouden kunnen parkeren. Wat is het fijn uit de hand gelopen sindsdien zeg...
S@@bman schreef:Ok, zo ver zijn we al: 11/02 in Den Bosch.
Misschien even een lijstje samenstellen:
- Sporthatch
- S@@bman
- taaffert
- nelfrikandel
- maurice1970
- De Flok
- ...
nelfrikandel schreef:Ehm, volgens mij is het in DB Centrum zelfs op Zondag betaald parkeren... Zowiezo is het op de Parade altijd druk, ook op Zondag, ik denk dat we dan geen 5 saabjes op een rij kunnen zetten voor een fotootje...
-
Mennö
- Geregistreerd lid
Oh, sh*t, natuurlijk. Sorry man, ik ben niet zo goed in namen / gezichten als ik net verblind ben door 80 Saabjes. En Margreet heb ik geeneens begroet (Vieze vuile se*ist dacht weer eens met een aanhangsel te maken te hebben). Mooi hoe het woord se* vanzelf geblokt wordt in dit forum; verbloem zelf al maar dat dacht dat sexist wel ok zou zijnTenfour schreef:Ik was diegene die jou de 2 kaartjes overhandigde in de McDonalds... op de beurs heb ik trouwens een silver arrow foldertje kunnen bemachtigen, misschien heb je 'm al...Mennö schreef:Allemaal aan het lezen en het komt nu pas bij me op dat ik Ten-four en Margreet helemaal niet de hand heb geschud. Vast een paar keer vlakbij geweest, maar met zoveel nieuwe gezichten schiet dat er bij mij nog wel eens bij in. Autist? ik? Nee hoor. Bij deze dan, en nogmaals bedankt voor het initiatief en de organisatie.
Roger