SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » ma 12 feb, 2007 11:07

De Flok schreef:
albert-9-3 schreef:Op weg naar Rosmalen vanaf de Mac ging het bijna mis precies voor mij, op de toerit naar de A2! Een paar 9-3 tjes moesten ff in de ankers om een aanrijding te voorkomen! Maar gelukkig ging het goed!
Klopt, ik bezorgde Pelendur bijna z'n gewenste nieuwe achterbumper, daardoor kreeg ik een vriendelijke meneer uit Kerkrade weer bijna achterop van wie ik de naam vergeten ben :oops: . Scheelde allemaal helemaal niks, maar net genoeg.

Toen ik 's ochtends richting Rosmalen ging, kwam ik bij het oprijden van de A50 vanaf de A326 een blauwe 900 classic tegen. Hij spotte mijn Saabje ook en er volgde een blik van: jij gaat ook naar de meeting! Even
vriendelijk gezwaaid, maar ik ging er bij Ravenstein alweer af. Daar was namelijk een verzamelplek voor een colonne :P . Nu wil ik toch wel eens weten wie die persoon was, volgens mij is dit zijn blauwe classic:

Probeerde je nog tevergeefs te zoeken bij de Mac. Er waren ook zoveel mensen.
Is die van Emile misschien?? :?
Lijkt wel veel op die van zijn avatar!! :wink:

Groeten.:

De900C-GAS

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 12 feb, 2007 11:08

Tenfour schreef:Ik denk dat Oosthoek de zwarte T16S bedoelt, is ook niet van Marknett, ook niet van Margreet, maar van wie wel? Kenteken LZ-50-FH?
deze stond er nog toen de laatsten der Mohicanen weg gingen.

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » ma 12 feb, 2007 11:13

Ik ken z'n naam niet, maar we hebben er nog wel even mee gepraat voordat we vertrokken. (zo rond de klok van 4)

Marknett
Lid van verdienste

Bericht door Marknett » ma 12 feb, 2007 11:16

Oosthoek schreef:Ik vraag mij af of er nog mensen hard voorbij het knooppunt A27 / A2 zijn geblazen op de heenweg. Er stond daar om 11.00 een flitser toen ik voorbij kwam. Gelukkig zat ik net achter een slome kutgolf vast.
Vanaf de A27 de A59 op stond ook een flitser. Levensgevaarlijke situatie zoals je kunt zien, die gast voor me in die Saab stond vol op zn rem ...

:wink:

Afbeelding

Nog een paar pics
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En hier nog een paar:

albummm

Meester
Geregistreerd lid

Bericht door Meester » ma 12 feb, 2007 11:25

8) Op de plaat gekomen tijdens t cruisen bij aankomst. Relaxt vingertjes aan t stuur.
Afbeelding

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » ma 12 feb, 2007 11:28

Tenfour schreef:Margreet was erg geïnteresseerd in een Ford uit 1926, 4000 euro, maar dan heb je de komende 10 jaar (of meer) wel een leuke hobby erbij :wink:
Was een Citroen. Vond het echt een gaaf ding, als je zoiets rijdend en in goede staat kunt klussen... Maar nee, dat komt toch niet goed met mij als klusser :roll: Al die mercedessen konden me maar zeer matig boeien.

Was wel leuk mensen kijken, T-birds en Pink Ladies :D

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 12 feb, 2007 13:10

Margreet schreef:Was wel leuk mensen kijken, T-birds en Pink Ladies :D
Ja die Grease-imitatie heb ik ook nog voorbij zien komen :lol: . En ben het wel met je eens wat betreft die Mercedessen, stonden me een paar foute bakken tussen, niet normaal meer :P

bassie8
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door bassie8 » ma 12 feb, 2007 14:15

En natuurlijk de Saab Ambilight, wegens de altijd loerende milieupolitie heb ik het kenteken afgeplakt

Afbeelding

Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » ma 12 feb, 2007 14:24

Heel galant hoor, maar die heb ik volgens mij al 3x met voor-, achter- en bijnaam voorbij zien komen :P

delange
Geregistreerd lid

Bericht door delange » ma 12 feb, 2007 15:01

...nieuwe achterbumper, daardoor kreeg ik een vriendelijke meneer uit Kerkrade weer bijna achterop van wie ik de naam vergeten ben . Scheelde allemaal helemaal niks, maar net genoeg.
dat was ik dus... weet nu wel zeker dat m'n remmen goed zijn :wink: , ms een idee om hier ook zo'n stunt team te beginnen , als we nu al spontaan en zonder schade 't anker kunnen uitgooien moet daar met wat oefening best wat leuks mee te doen zijn :lol:

verder nog uiteraard ook mijn complimenten voor de goede organisatie , een erg geslaagde dag

grtn
roger

maurice1970
Geregistreerd lid

Bericht door maurice1970 » ma 12 feb, 2007 16:11

nelfrikandel schreef:
Hannes schreef:....Mijn foto's heb ik er vast neergezet. De filmpjes volgen nog.

groeten,

Hannes
Ik wil niet ongeduldig lijken, maar ben superbenieuwd naar filmbeelden... :computer2:
ik wil ook niet ongeduldig lijken....

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » ma 12 feb, 2007 16:29

maurice1970 schreef:
nelfrikandel schreef:
Hannes schreef:....Mijn foto's heb ik er vast neergezet. De filmpjes volgen nog.

groeten,

Hannes
Ik wil niet ongeduldig lijken, maar ben superbenieuwd naar filmbeelden... :computer2:
ik wil ook niet ongeduldig lijken....
Ik heb ook staan filmen... maar ga niet te veel van mijn filmtalent verwachten... Ik heb mijn filmactiviteiten al terug gekeken... tja het geeft een beeld. Zo vaak film ik nu ook weer niet :?
Ik zal als ik tijd heb een compilatie maken.

Sander

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » ma 12 feb, 2007 16:32

Ik vond het ook een erg leuke dag en goed georganiseerd bovendien.

Wat ik echter heel frappant vond, was het feit dat bij aankomst iedereen gewoon de mensen opzocht die hij/zij al kent en daar vervolgens bijna de hele dag bleef bji staan :shock: .
Niet echt wat je een 'meeting' noemt, als je het mij vraagt.

De beurs was er één van het type 'kopen, kopen, kopen', maar ik heb me gelukkig kunnen beheersen 8) .

Kan iemand van de administrators eigenlijk vertellen waar om de Saabs uiteindelijk niet per kleur zijn geplaatst geworden zijn (geen kritiek, hoor, vraag het me gewoon af).

@taaffert: leuk dat er toch iemand een foto van mijn 900 genomen heeft :wink: .

@nacra: doordat ik de hele tijd achter je reed richting Autotron, ben ik helemààl overtuigd geraakt van walnootbruin.
Ik ben momenteel dan ook intens gelukkig dat ik ooit met een gelijkaardige 99 op de baan zal zijn :P .

@marknett: toen we een uur na jou richting parking vertrokken, bleek jouw (pracht)auto nog steeds op de parking te staan.
Ben je te voet naar huis vertrokken :twisted: ?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 12 feb, 2007 16:44

S@@bman schreef:@taaffert: leuk dat er toch iemand een foto van mijn 900 genomen heeft :wink: .
Uiteraard, zeker ook met die mooi gemaakte inca's erop :D

Maarreh, heb je te weinig nieuwe mensen leren kennen dan ofzo? Het is toch altijd zo dat je eerst ff met de bekenden bijpraat.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 12 feb, 2007 16:46

dat was een andere ;-)

Plaats reactie