SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » zo 11 feb, 2007 18:53

Ja, ja. Leuke dag, Het weer mocht de pret niet drukken. Weederom veel bekende gezien en onbekende (die nu ook bekend zijn). Echter niet iedereen kunnen spreken, daar was het te druk voor. Leuke rit naar de oldtimerbeurs met al die Saab's !

:bow: En petje af voor de organisatie :applause:

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » zo 11 feb, 2007 18:53

Ben benieuwd hoeveel van de totale aanmelders er zijn geweest, hoe groot uiteindelijk de club was.

Mennö
Geregistreerd lid

Bericht door Mennö » zo 11 feb, 2007 18:58

Nog nooit zoveel verschillende Saabjes bij elkaar gezien. Dank aan de organisatie en dank aan alle Saabheads voor het mooie schouwspel en het goede gezelschap. Special thanks to Dasdaas; de terugrit was een stuk vlotter dan de heenweg :wink:

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » zo 11 feb, 2007 19:09

edwardkommeren schreef:Ben benieuwd hoeveel van de totale aanmelders er zijn geweest, hoe groot uiteindelijk de club was.
Allen,

ik heb 10 kaarten over van de 84 aanmeldingen, totaal zijn er dus 74 auto's geweest.

Bij het Autotron zijn 58 Saabs geteld volgens vertrouwelijke bronnen. Ik ben nu bezig met het maken van een foto album waarin een foto te vinden is van elke Saab op het terrein van het Autotron...

Bedankt alvast voor alle positieve reacties! Dit moeten wij zeker vaker doen!

Roger

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 11 feb, 2007 19:10

Margreeth en Tenfour super was het! Bedankt voor alle moeite en zorgen.

Erg leuk iedereen (weer) eens in het echt te zien :)

De volgende keer doen we er een zonnetje bij ;)

Groeten,
Sander

Meester
Geregistreerd lid

Bericht door Meester » zo 11 feb, 2007 19:14

Geweldig naar mn zin gehad! Leuke gesprekken met diverse mensen, die ik in de toekomst weer mag hopen tegen te komen. 't Was de kleine 500 km wel waard :D
Volgende x toch de weergoden wat gunstiger stemmen. Op de terugweg de auto bijna de vangrail ingezet door een sloot water op de weg. :shock:

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » zo 11 feb, 2007 19:15

Sander schreef:
De volgende keer doen we er een zonnetje bij ;)

Groeten,
Sander
En dan nog meer aanmeldingen :headbang2: en een nog grotere opkomst.

Sporthatch
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Sporthatch » zo 11 feb, 2007 19:15

De volgende keer doen we er een zonnetje bij Wink
Zeker van ???? :? :lol:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 11 feb, 2007 19:18

Ik vond het vandaag ook erg leuk! Op weg naar de McDonalds lekker hard opgereden met Reynier, leuke mensen gesproken, mooie auto's gezien, Roger en Margreet, hardstikke bedankt voor de fantastische organisatie! Ik zal vanavond ook mijn foto's plaatsen.

Groetjes,
Sjoerd

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » zo 11 feb, 2007 19:19

Hannes schreef:Margreeth
Sander schreef:Margreeth
Nou nou, dat is wel heel luxe :D ;)

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » zo 11 feb, 2007 19:20

DaVinz schreef:t was super ! veel mooie saabjes gezien, en goed ff door de folder heen gebladerd in de autotron !

was echt top 8)
Nou, ik denk dat ik mezelf binnenkort een nieuwe 'look' ga aanmeten. Weet nu hoe ik voortaan door het leven wil gaan. 8)

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » zo 11 feb, 2007 19:24

Oosthoek schreef:
DaVinz schreef:t was super ! veel mooie saabjes gezien, en goed ff door de folder heen gebladerd in de autotron !

was echt top 8)
Nou, ik denk dat ik mezelf binnenkort een nieuwe 'look' ga aanmeten. Weet nu hoe ik voortaan door het leven wil gaan. 8)
LOL nu nog een motorpak en een bijpassende bril ! 8)

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » zo 11 feb, 2007 19:29

Prima goed zeg ik zo. Heb mij vermaakt. Thanks voor het organiseren en tot de volgende keer.

Als je een paard moet dorsen dan doe je dat met graan........
( iemand hier die dat wel begriept, Brinky inkoppen )

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » zo 11 feb, 2007 19:48

Mennö schreef:de terugrit was een stuk vlotter dan de heenweg :wink:
heel mooi! :D die schroefjes ook al gevonden? :wink:

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » zo 11 feb, 2007 19:52

Zo ben ook weer in Hardenberg aangeland. Dit was een zeer leuk dagje en de terugweg was lekker vlot. Ben trouwens nu wel zo gaar als boter na 2 uur rijden, maargoed.

BTW Bram jij had je gaspedaal ook wel gevonden, de cabrio van Herco had de brand er helemaal goed in. Heb die niet meer ingehaald na de splitsing waar je naar utrecht ging en ik heb zowat de hele tijd 140/150 gereden.

Plaats reactie