SAAB-gezelschap op de parkeerplaats
-
Henk-Jan
- Donateur

Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats
Dat is ondertussen wel heel bijzonder, om drie op een rij te vangen, in dezelfde garage.
-
Michael01
- Donateur (5x)

[]Was niet in dezelfde garage, maar vond het wel bijzonder genoeg om te plaatsen.
Reden: Quote verwijderd
-
Injectie
- Moderator
-
caspar
- Donateur (5x)

gecondoleerd met het verlies van je vader. Heeft de auto aero stoelen met rode stiksels. Zo ja dan komt de auto van een forummer uit den haag
-
Injectie
- Moderator
Nee die heeft deze niet. Volgens de facturen zit er een regio Brabant en een regio Enschede in.
-
RobbieF57
- Geregistreerd lid
-
martinphili
- Geregistreerd lid
-
Injectie
- Moderator
Hij staat ook al bij leden gespot. Maar deze kentekenbroeder vond ik te bijzonder om niet overal neer te zetten.
Mijn dochter appte een foto van de Cabrio. Dus ik ben maar wat lekkers gaan halen voor bij de de koffie vanmiddag.

Mijn dochter appte een foto van de Cabrio. Dus ik ben maar wat lekkers gaan halen voor bij de de koffie vanmiddag.

-
Barboer
- Donateur (6x)

-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
-
hermank
- Donateur (7x)

Vandaag in de Delft. De 9000 met op gepaste afstand een 9-7X 5.3 V8
-
GJ95
- Geregistreerd lid
Elk jaar staan we met een groep vrienden met caravans, vouwwagen, tent en onze camper op een soort boerencamping in De Gouwe Noord Holland. Dat is tijdens de Hemelvaart en Pinkster periode, wij noemen het HePi.
Ook dit jaar weer bij boer Lou. Voor tripjes en zo zijn naast de camper ook onze gele Caab en het C1-tje mee. De staan op de parkeerplaats en daar komt de link naar dit topic; gisteravond stond naast de Gele een fraaie zwarte Caab!! Zo gezellig samen. Aan één kant had 'ie nog een caravanspiegel, dus ik vermoed dat er een sleurhut achter heeft gehangen. Wie het is of waar hij/zij staat, geen idee. Maar wel weer een leuke "ontmoeting".

Ook dit jaar weer bij boer Lou. Voor tripjes en zo zijn naast de camper ook onze gele Caab en het C1-tje mee. De staan op de parkeerplaats en daar komt de link naar dit topic; gisteravond stond naast de Gele een fraaie zwarte Caab!! Zo gezellig samen. Aan één kant had 'ie nog een caravanspiegel, dus ik vermoed dat er een sleurhut achter heeft gehangen. Wie het is of waar hij/zij staat, geen idee. Maar wel weer een leuke "ontmoeting".

-
Super72
- Geregistreerd lid