SAAB-gezelschap op de parkeerplaats
-
vanderzanden
- Geregistreerd lid
Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats
Oftewel, een caab die gebruikt wordt waarvoor hij gemaakt is - om mee te rijdenTissa schreef: ↑vr 15 nov, 2024 12:50.. De cabrio zag er niet best uit met een enorme deuk en verwaarloosd uiterlijk. Als de kap maar schoon is he.
-
Michael01
- Donateur (5x)

Onder de a20 bij diergaarde Blijdorp.

-
Oelo74
- Donateur (5x)

Vanmiddag bij de Karwei in Bergen op Zoom. Ik kan niet zeggen dat ik nooit een Saab tegen kom. Bij het verlaten van de parking reed er een voor me, een 9-5 station, én een achter me, de 9-3 hieronder op de foto.

-
Ronnes
- Donateur (2x)

Vorige week op de parking van de "Nieuwe Kaai" in Turnhout:

En net ontdekt bij het uitsorteren van mijn foto's van het afgelopen jaar dat ik deze zilvergrijze 9³ OG hier in het dorp al eens eerder ben tegen gekomen:

En net ontdekt bij het uitsorteren van mijn foto's van het afgelopen jaar dat ik deze zilvergrijze 9³ OG hier in het dorp al eens eerder ben tegen gekomen:

-
95twinturbo
- Donateur (2x)

-
72sonett3
- Geregistreerd lid
-
evo
- Donateur (2x)

Ahja, en zijn kenteken mag wel op het internet? 
-
GJ95
- Geregistreerd lid
Wij komen al jaren in West-Afrika, in Gambia. Daar rijdt van alles wat voornamelijk in Europa de weg niet meer op kan of op mag. Kan hier nog jaren de weg op! Vooral Mercedessen en Toyota's zijn geliefd. Nog maar zelden heb ik in de afgelopen 20 jaar een Saab gezien. Gisteren stond er een zwarte 93 cabrio op de parking voor ons hotel. En nog te koop ook.

-
RodeCabrio
- Donateur

Dat is wel een originele spot! Leuk om te zien!GJ95 schreef: ↑di 14 jan, 2025 10:25Wij komen al jaren in West-Afrika, in Gambia.... Gisteren stond er een zwarte 93 cabrio op de parking voor ons hotel. En nog te koop ook.
-
MikeF
- Donateur (2x)

-
gj900
- Donateur (9x)

Mini meet bij de supermarkt na sluitingstijd 
-
Job68
- Donateur

Zo moest het vaker zijn.. vanavond in Elburg een prachtige Platana grijze 900 cabrio geparkeerd achter mijn blauwe 3deurs

-
Job68
- Donateur

En opnieuw een prachtige 900 cabrio geparkeerd in de vesting.. de vlag kan uit

-
Arnout99cc
- Donateur (4x)

Afgelopen zondag in Utrecht.
En 5 meter verder stond het broertje van de mijne geparkeerd zag ik later!

En 5 meter verder stond het broertje van de mijne geparkeerd zag ik later!