carnaval is het weekend daarna maar da moette gij toch wete als oeteldonkerGeert9000cse1997 schreef:ps. wanneer is het carnaval, zou mooi uitkomen
SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73
-
everlast
- Donateur (2x)

-
Geert9000cse1997
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
Geert9000cse1997
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
Margreet
- Geregistreerd lid
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

Dit lijkt mij een ideale meeting. Nu alleen nog hopen dat de weergoden ons een beetje gunstig gezind zijn.Tenfour schreef:Om nog even terug te komen op Marcel's eerdere opmerking... Ik denk dat Rosmalen toch dé locatie moet worden!!!Mijn hersenspinsel:marcel schreef:waarom gaan we dan niet met z'n allen naar het autotron in Rosmalen ?
Wat: SAABforum-meeting Zuid-Nederland & België! (maar het Noorden is bij deze ook uitgenodigd);
Wanneer: Zondag 11 februari;
Reden: 10 en 11 februari 2007 is tevens de Voorjaars Oldtimerbeurs te Autotron Rosmalen;
Tijdstip: (Autotron is geopend van 1000u tot 1700u) Wij kunnen bijvoorbeeld om 1100u met zijn allen op een afgesproken plek nabij Rosmalen verzamelen. Vooral prettig voor diegenen die van verre moeten komen en daarom niet te vroeg al op pad hoeven te gaan. Na wat gebabbel en een hapje/drankje lijkt het mij leuk om in SAAB-colonne naar de Autotron te begeven;
Programma: Nader te bepalen (Voorbeeld: o.a. Bezichtigen van forum SAABs tussen 1100-1145u, lunch 1145-1230u, bezichtigen van Voorjaarsbeurs Autotron 1300-1600u);
Reeds gemelde SAABforumleden: Tenfour, Margreet, Sporthatch (b), S@@bman (b), taaffert, nelfrikandel, maurice1970, De Flok, Whodan (b), Zaap, Marter*, dasdaas*, Maarten C, Bram, HdL, marcel, Josephine*, Sander*, principessa*,... (* = onder voorbehoud, (b) = Belg)
Nog definitief zeker te stellen: Tijdstip verzamelen & locatie 1e verzamelpunt. Wanneer men zelfstandig naar het Autotron rijdt heb je de kans dat je door van die Oranje mannetjes maar ergens op het parkeerterrein met je SAABje wordt neergezet. Ga je met z'n allen tegelijk...guess what...Wie weet een leuke beginlocatie zodat wij de knoop definitief kunnen doorhakken?!
Routebeschrijving Autotron: Vanuit Utrecht/Eindhoven (A2) ANWB borden 'Autotron' aanhouden, A59/A50 Oss/Nijmegen Afslag 'Autotron' (ANWB bord)
1e verzamelpunt tussen 1100-1130u: McDonalds Rosmalen, Burgemeester Burgerlaan 48, 5245 NH Rosmalen. A2 Afrit 20 Rosmalen / De Herven. Lunch 1145-1230u.
Vertrek 1230-1300u naar Autotron Rosmalen. Klik op de foto voor een vergroting!
Roger
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Pelendur
- Geregistreerd lid
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
Top-idee
Autotron voegt naar mijn idee echt iets toe aan zo'n meeting! Daar hou ik me graag 15 kilometer aan de max. snelheid voor..
nelfrikandel schreef:Valt ook wel mee, is een stukje van 15Km 80Km weg met 5 flitspalen...dasdaas schreef: Ja maar wel een ontzettend irritant stuk om te rijden.... En vollop kans om "gespot" te worden...![]()
-
edwardk
- Geregistreerd lid
dasdaas schreef:Top-ideeAutotron voegt naar mijn idee echt iets toe aan zo'n meeting! Daar hou ik me graag 15 kilometer aan de max. snelheid voor..
![]()
nelfrikandel schreef:Valt ook wel mee, is een stukje van 15Km 80Km weg met 5 flitspalen...dasdaas schreef: Ja maar wel een ontzettend irritant stuk om te rijden.... En vollop kans om "gespot" te worden...![]()