Saab modelauto's
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Re: Saab modelauto's
Hier ook, maar via PayPal centen terug weten te krijgen. In februari kan ik hem alsnog bestellen via Ali [via Fabrikant].Boef_Arjen schreef: ↑do 08 dec, 2022 17:34Nog andere mensen hier die een pre-order hadden bij DNA collectibeles voor een 900 classic? Via google reviews van t bedrijf en een paar facebookkanalen heb ik begrepen dat ze vrij recent failliet zijn gegaan. Mooi fluiten dus naar de centen(toch 164 eurotjes… )
Hun shop is nog wel steeds ‘open’ op https://dnacollectibles.com/?v=796834e7a283
-
Mark14
- Geregistreerd lid
Via welke fabrikant op Ali? Heb je een linkje? Ik had een V60 Polestar besteld en ben het geld helaas kwijt.
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

-
Arthurj
- Donateur (4x)

Als je betaald hebt via PayPal of Creditcard heb je aankoopbescherming [verzekering] en kun je de kwestie escaleren mits [PayPal] de aanschaf binnen 180 dagen gedaan was. De pre-order modellen waren [deels] al in productie of gereed. Via AliExpress [Fabrikant Hotblood Military Models]. Ik had een mail gestuurd naar de fabrikant [die al die modellen exclusief maakte voor DNA] en meteen een reactie gehad. Ik heb gereageerd na aanleiding van dit bericht;Mark14 schreef: ↑di 10 jan, 2023 20:41Via welke fabrikant op Ali? Heb je een linkje? Ik had een V60 Polestar besteld en ben het geld helaas kwijt.

En na mijn e-mail kreeg ik vrijwel direct antwoord;
Dear Arthur,
Thanks for your email , I am sure DNA will not be responsible at this moment. Actually all of us donot know happened. If your payment by paypal is within 180 days , I guess you have chance to get refund.
The Saab 900 Airflow is already in production and it will come very soon in January , due to CNY I think we will start selling in Feb. For the show case, you may order it with this model, all in my Ali shop, you find everything .
https://nl.aliexpress.com/store/1101443176
Thanks & Best Regards!
Fendy Hu
Well-Trip Limited (HK)
Well-Trip Models Industrial Co., Ltd.
Website: www.well-trip.com
Mobile:86 135 0980 5956
TEL:0769-8979 8697
FAX:0769-8230 6810
-
mailmichiel
- Donateur (2x)

Re:
Ik heb net uitgevonden voor de niet geschroefde modellen werkt goed warm water erg goed. De body wordt dan erg flexibel en is makkelijk te verwijderen. De zwarte stootlijsten op de portieren zitten aan de bodemplaat vast, daar zit het chassis omheen geklemd. De mijne zijn weer netjes nu.JanJunior schreef: ↑do 24 dec, 2009 21:49Over Stahlberg Saab modellen:
Als je geluk hebt en het een vroege is dan zitten de onder- en bovenhelft geschroefd vanuit de binnenste wielkasten.
Zo niet dan zijn de twee helften op die plek met elkaar versmolten maar die koppeling kun je met een klein en scherp mesje te lijf gaan...
In ieder geval moet je wel eerst de wielen demonteren en dat is ook geen pretje...
-
Arthurj
- Donateur (4x)

-
gj900
- Donateur (9x)

Als je niet op zoek wilt naar alle afzonderlijke modellen, ben je met dit aanbod in 1x klaar:
https://www.tradera.com/de/item/291708/ ... b-samling-

https://www.tradera.com/de/item/291708/ ... b-samling-

-
klaasj
- Donateur (8x)

Veiling is al afgelopen en voor een prikkie verkocht.
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Ruk, ik had ook een bestelling van september uitstaan bij DNA tw van €193. Ik heb de kwestie maar aangekaart bij Paypal, 180 dagen, dus ik maak een kansje
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Ik kreeg volgende foto's vandaag toegestuurd. Dit stukje huisvlijt wil ik jullie niet onthouden. 

-
Arthurj
- Donateur (4x)

Dan moet het goedkomen, centen hier keurig terug via Paypal.Guido900T schreef: ↑vr 27 jan, 2023 23:42Ruk, ik had ook een bestelling van september uitstaan bij DNA tw van €193. Ik heb de kwestie maar aangekaart bij Paypal, 180 dagen, dus ik maak een kansje
-
Guido900T
- Donateur (3x)

[]
Ik hoop het. En Ali even in de gaten houden, ik had wel mijn zinnen gezet op dat model
Ik hoop het. En Ali even in de gaten houden, ik had wel mijn zinnen gezet op dat model
Reden: Onnodige quote verwijderd
-
Arthurj
- Donateur (4x)

[]
3e week van februari komt hij online, ik krijg een e-mail als hij beschikbaar is
3e week van februari komt hij online, ik krijg een e-mail als hij beschikbaar is
Reden: Onnodige quote verwijderd