Saab 9000 meeting 24 oktober 2021
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Re: Saab 9000 meeting 24 oktober 2021
Ik kom ook nog eventjes. Leuk om zo veel 9000 s bij mekaar te zien!
-
Pablo
- Donateur (2x)

-
9000turbo85
- Geregistreerd lid
Dat was een gezellige mini meet.. erg leuk om te zien dat de 9000 steeds meer gewaardeerd wordt, leuke gesprekken gehad, het zonnetje maakte het compleet.. bedankt voor het organiseren heren.
-
Vraptor
- Donateur

Leuk initiatief en voor herhaling vatbaar!!
-
holtwark
- Geregistreerd lid
-
VanBunst
- Donateur (11x)

Gaaf om te zien!
Hoewel ik vanmiddag de goede kant op reed én één van jullie tegenkwam op de A12, was ik er niet bij. De Saab moest naar Saab Service Rhenen voor de krukaskering.
Next time!
Hoewel ik vanmiddag de goede kant op reed én één van jullie tegenkwam op de A12, was ik er niet bij. De Saab moest naar Saab Service Rhenen voor de krukaskering.
Next time!
-
michelvenus
- Geregistreerd lid
Het was een leuke meeting met prachtig weer en een mooi groepje 9000s. Ik heb ook nog een paar plaatjes geschoten. Hopelijk wordt er volgend jaar ook weer zoiets georganiseerd, misschien iets vroeger in het jaar zodat ook diegene die de 9000 al geschorst of opgehokt hebben er ook bij kunnen zijn. Bedankt aan de organisatie en voor het drinken en de kukskes.

-
Vraptor
- Donateur

Heb genoten van het enthousiasme en de diversiteit in leeftijd!
-
michelvenus
- Geregistreerd lid
Wat mij nou alleen opvalt bij alle foto's die ik gezien heb hier en op fb, is dat er helemaal geen CD's waren. Toch jammer en hopelijk volgende keer beter. 
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Zo heel veel CD’s zullen er nu niet meer zijn (al is er recent nog een via het forum verkocht)
Groot(ste) nadeel van de CD was, dat de achterbankleuning niet neerklapbaar was. Het enige wat beschikbaar was, was een skiluik en als het tegen zat, had je daar ook nog een skizak aan vast zitten.
Ik vond het wel een goede reisauto, ik had een CD Griffin 2.3T automaat.
Groot(ste) nadeel van de CD was, dat de achterbankleuning niet neerklapbaar was. Het enige wat beschikbaar was, was een skiluik en als het tegen zat, had je daar ook nog een skizak aan vast zitten.
Ik vond het wel een goede reisauto, ik had een CD Griffin 2.3T automaat.
-
Ewout
- Donateur (5x)

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en de twee initiatiefnemers voor de organisatie!
Een paar zaken die mij opvielen:
- de gemiddelde leeftijd lag gevoelsmatig wat hoger dan bij de gemiddelde 900 classic meeting
- de gesprekken waren wat rustiger van toon en wat meer bescheiden
- het enthousiasme over het merk en de 9000 in het bijzonder was er niet minder om
- de Anniversary was opvallend goed vertegenwoordigd (overleven blijkbaar goed, of worden met meer passie behouden?)
- inderdaad geen CD gezien
- tevens slechts één zalmneusje
- wel een paar steilneusjes zowaar
Het ritje er naartoe en terug was ook de moeite waard:

Een CS van modeljaar 1992, het enige met SAAB op de flanken:

Overigens een prachtig en chique exemplaar, met een geweldig contrast tussen de stralende Citrin-lak en het satijnen bumpertje:

Prachtige en snelle 9000 van Thijs90, zo mooi in wit:

Twee behoorlijk verschillende bloedbroeders (geldt ook voor de respectievelijke eigenaars):

Alles bij elkaar een gezellig middagje:

Een paar zaken die mij opvielen:
- de gemiddelde leeftijd lag gevoelsmatig wat hoger dan bij de gemiddelde 900 classic meeting
- de gesprekken waren wat rustiger van toon en wat meer bescheiden
- het enthousiasme over het merk en de 9000 in het bijzonder was er niet minder om
- de Anniversary was opvallend goed vertegenwoordigd (overleven blijkbaar goed, of worden met meer passie behouden?)
- inderdaad geen CD gezien
- tevens slechts één zalmneusje
- wel een paar steilneusjes zowaar
Het ritje er naartoe en terug was ook de moeite waard:

Een CS van modeljaar 1992, het enige met SAAB op de flanken:

Overigens een prachtig en chique exemplaar, met een geweldig contrast tussen de stralende Citrin-lak en het satijnen bumpertje:

Prachtige en snelle 9000 van Thijs90, zo mooi in wit:

Twee behoorlijk verschillende bloedbroeders (geldt ook voor de respectievelijke eigenaars):

Alles bij elkaar een gezellig middagje:

-
Marius0404
- Donateur (7x)

gaaf, al die 9000's bij elkaar: keep them rolling.
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Oei, nu wil ik helemaal weer een 9000.