VERMOGENSBANKM5(E)TING @ KCPerformance -- 20 april -- RESULTATEN & NAPRATEN

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 31470
Lid geworden op: vr 29 dec, 2006 1:16
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

VERMOGENSBANKM5(E)TING @ KCPerformance -- 20 april -- RESULTATEN & NAPRATEN

Bericht door Sapphire » do 14 mar, 2019 17:25

(foto is klikbaar voor Facebook event)
Afbeelding
Foto © Sander Wijsman

Beste Saabliefhebbers, autogekken en andere geïnteresseerden!

Over een dikke vijf weken is het weer zo ver! Vijfde ronde, nieuwe kansen, nog meer tuning en gezelligheid!

Op zaterdag 20 april wordt door mij, voor jullie - in samenwerking met Saab Club Nederland - alweer de vijfde vermogensbankdag bij KCPerformance georganiseerd. KCPerformance ontvangt ons net als tijdens de vorige editie in hun nieuwe pand in Helvoirt.

Editie 1 (klik), 2 (klik) en 3 (klik) 4 (klik) waren zeer succesvol en gezellig dankzij jullie interesse, enthousiasme en aanwezigheid. Dank daarvoor!

Zoals bezoekers van de vorige edities reeds hebben ervaren is dit een superleuke en drukbezochte meeting voor iedereen die van auto’s houdt. Een ideale gelegenheid om in een ontspannende sfeer bij te praten, elkaars auto’s te bekijken en natuurlijk het nodige geweld te aanschouwen.

Voor niet-ingewijden: met een vermogenstestbank - in de volksmond rollenbank - kan onder meer het motorvermogen en -koppel (en nog veel meer parameters) gemeten worden, zodat de prestaties van de Saabs objectief vastgesteld en onderling vergeleken kunnen worden. Ook is het een waardevol instrument om diagnose te stellen. Kortom een leerzame realitycheck. Dat kan zowel zijn om te kijken of de auto (nog) volgens opgave presteert, of om bijvoorbeeld het resultaat van bepaalde aanpassingen te testen.

Een individuele run op afspraak kost normaal €125. Voor deze dag is de prijs teruggebracht tot €42,50 per testsessie (van ongeveer een kwartier) per auto. Je krijgt een uitdraai met vermogens- en koppelkrommen mee naar huis en vaak ook wat technisch advies.

Er zijn 26 plaatsen beschikbaar op de state-of-the-art Dynostar 4WD testbank, die dus ook vierwielaangedreven Saabs kan meten. Bij minder dan 12 aanmeldingen voor de vermogensbank gaat het evenement niet door (of verzetten we het naar een ander moment), maar dat laten we natuurlijk niet gebeuren, toch?! :D Het wordt opnieuw een prachtige, bijzondere dag 8)

Vorige edities waren de plaatsen snel vergeven, dus wil jij zeker zijn van een plekje, wacht dan niet te lang met inschrijven. Het is mogelijk een tijdsvoorkeur op te geven, hier wordt zoveel mogelijk rekening mee gehouden bij het maken van de dagplanning.

Het is natuurlijk prettig als we iedereen een tijd kunnen geven die hij of zij wenst, daarom wordt voor deze editie een 'beschikbaarheidswindow' van minimaal 2 uur gevraagd, zodat er enigszins geschoven kan worden. Ook vragen wij iedereen om minimaal 30 minuten voorafgaand aan de run aanwezig te zijn, dit om wat rust in de uitvoering te brengen ten opzichte van vorige edities. Natuurlijk is iedereen welkom om de hele dag te blijven hangen!

We vinden het gezellig als er veel mensen langskomen, dus ook als je geen meting wilt laten uitvoeren ben je van harte welkom (aanmelden niet nodig, maar handig als indicatie), gewoon binnenrollen op een tijd die jou uitkomt! Er is plaats genoeg en deelname is afgezien van de testrun helemaal gratis! Vanaf 8.30 uur is iedereen welkom en om 9.00 uur starten we met rollen. Ik wijs er op dat de planning wat kan uitlopen of (meestal) inlopen qua tijd, hiervoor graag jullie begrip.

Jouw auto aanmelden voor de testbank kan tot en met 10 april (of zodra we vol zitten) door een e-mail te sturen naar lennardschaap@hotmail.com (of een pb via het forum) onder vermelding van voor- en achternaam, mobiel telefoonnummer, e-mailadres, kenteken Saab, geschat aantal pk/nm en eventuele bijzonderheden. Na aanmelding volgen betalingsgegevens. Uiterste betaaldatum is 12 april (bij uitblijvende betaling gaat de plek naar de eerstvolgende op de wachtlijst).

In de week voorafgaand aan de meeting ontvangen deelnemers per e-mail het dagprogramma en nadere instructies.

Mochten er vragen zijn dan beantwoord ik die natuurlijk graag!

Zegt het voirt en graag tot 20 april bij KCPerformance! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Met vriendelijke groet,

Lennard Schaap

Adresgegevens:

KCPerformance
De Dijk 6
5268 KA Helvoirt
www.kcperformance.eu

Share the passion!

Facebook event voor deze dag >>>

Nog even in het kort:

20 april vermogensbankdag @ KCPerformance
Aanmelden bij mij via e-mail/pb/facebook
Kosten €42,50 per deelnemer/testsessie
Max 26 deelnemers + onbeperkt aantal toeschouwers
Vanaf 8.30 uur in Helvoirt (De Dijk 6)
Voor koffie/thee/fris en lunch wordt gezorgd!


Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Foto © Sander Wijsman
Laatst gewijzigd door Sapphire op za 20 apr, 2019 23:20, 6 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 15929
Lid geworden op: di 03 mei, 2011 6:07
Regio: NL - Provincie Flevoland
Contacteer:

Re: VERMOGENSBANKM5(E)TING @ KCPerformance -- 20 april

Bericht door ReinO » do 14 mar, 2019 18:20

aan de prijs kan het niet liggen!
De Moerasruiter uit het Paradijs
900ng TD04, 1.9 bar!18T.
9-5 estate Aero, MY01, 18T.

Gebruikersavatar
U-Poll
Donateur (8x)
Donateur (8x)
Berichten: 3697
Lid geworden op: do 08 nov, 2007 22:56
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: VERMOGENSBANKM5(E)TING @ KCPerformance -- 20 april

Bericht door U-Poll » zo 17 mar, 2019 10:57

Hmmm - eerste dag van de meivakantie (20/4 tm 5/5)! Ik moet nog even puzzelen of ik dan kan komen (mijn ega had/heeft plannen). Ik moet tenslotte nog kijken of de 16 missende paarden al weer terug in de stal zijn. Ik laat het asap weten of ik kom!
Eerst 2CV4'77 en R14'79, toen Saabjes:
99GL '78, 900GL '87, 900C '88, 9000CS Ebony '94, 9-5 Estate 2.0t '02, 9-5 Sport Estate 2.3T Aero Griffin '09, 9-5NG Turbo4 Aero XWD Exklusiv '11 Hirsch

Huidig: 95L V4 '75 Trollewop en Sonett EV '71 Blixten
Volvo XC60 T6 Recharge AWD Inscription

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 31470
Lid geworden op: vr 29 dec, 2006 1:16
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: VERMOGENSBANKM5(E)TING @ KCPerformance -- 20 april

Bericht door Sapphire » wo 20 mar, 2019 2:02

Update!

Reeds 13 plekken vergeven! Dat betekent dat als alle aanmeldingen definitief zijn, het evenement in elk geval doorgang vindt!

Maar ook dat er nog eveneens 13 plekken vrij zijn voor de liefhebber. Wie o wie? 8) :O:

Gebruikersavatar
J.vandermeulen
Geregistreerd lid
Berichten: 2688
Lid geworden op: ma 11 jul, 2016 19:18
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: VERMOGENSBANKM5(E)TING @ KCPerformance -- 20 april

Bericht door J.vandermeulen » wo 20 mar, 2019 19:15

Ik heb mij aangemeld. Zijn de confirmaties al verzonden?
Caab 9-3 2005 1.8t
9-3X 2009 2.0T

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 31470
Lid geworden op: vr 29 dec, 2006 1:16
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: VERMOGENSBANKM5(E)TING @ KCPerformance -- 20 april

Bericht door Sapphire » di 26 mar, 2019 21:28

Mails zijn verzonden. Wie nog geen mail heeft gehad mag gaarne even aan de bel trekken bij mij!

Nog 12 vrije plaatsen!

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 31470
Lid geworden op: vr 29 dec, 2006 1:16
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: VERMOGENSBANKM5(E)TING @ KCPerformance -- 20 april | >>NOG PLAATS <<

Bericht door Sapphire » wo 27 mar, 2019 17:48

En nu nog 10 8) Het aftellen is begonnen :D

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 31470
Lid geworden op: vr 29 dec, 2006 1:16
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: VERMOGENSBANKM5(E)TING @ KCPerformance -- 20 april | >>NOG PLAATS <<

Bericht door Sapphire » wo 27 mar, 2019 19:23

En nu nog 8... het gaat nu hard :wow: :O:

Gebruikersavatar
U-Poll
Donateur (8x)
Donateur (8x)
Berichten: 3697
Lid geworden op: do 08 nov, 2007 22:56
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: VERMOGENSBANKM5(E)TING @ KCPerformance -- 20 april | >>NOG PLAATS <<

Bericht door U-Poll » vr 29 mar, 2019 20:26

@Sapphire: is er nog plek Lennard? Ik doe heel graag mee... missende paarden checken. De we-gaan-de-hort-op-met-het-gezin is een week later. Jottem!
Eerst 2CV4'77 en R14'79, toen Saabjes:
99GL '78, 900GL '87, 900C '88, 9000CS Ebony '94, 9-5 Estate 2.0t '02, 9-5 Sport Estate 2.3T Aero Griffin '09, 9-5NG Turbo4 Aero XWD Exklusiv '11 Hirsch

Huidig: 95L V4 '75 Trollewop en Sonett EV '71 Blixten
Volvo XC60 T6 Recharge AWD Inscription

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 31470
Lid geworden op: vr 29 dec, 2006 1:16
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: VERMOGENSBANKM5(E)TING @ KCPerformance -- 20 april | >>NOG PLAATS <<

Bericht door Sapphire » ma 01 apr, 2019 2:55

Alles weer bijgewerkt. Nog 4 plaatsen open momenteel!

En ja er volgt online nog een enigszins geanonimiseerde lijst van aanmeldingen maar ik ben de hele week al ragdruk, dus nog even geduld :)

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 31470
Lid geworden op: vr 29 dec, 2006 1:16
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: VERMOGENSBANKM5(E)TING @ KCPerformance -- 20 april | >>NOG PLAATS <<

Bericht door Sapphire » di 02 apr, 2019 3:13

En nu nog één plekje! Wie is de hekkensluiter? 8)

Rienk T
Geregistreerd lid
Berichten: 33
Lid geworden op: do 05 mei, 2016 11:31
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: VERMOGENSBANKM5(E)TING @ KCPerformance -- 20 april | >>NOG PLAATS <<

Bericht door Rienk T » di 02 apr, 2019 9:37

Ik heb je een PB gestuurd.
Groet,
Rienk

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 31470
Lid geworden op: vr 29 dec, 2006 1:16
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: VERMOGENSBANKM5(E)TING @ KCPerformance -- 20 april | >>NOG PLAATS <<

Bericht door Sapphire » wo 03 apr, 2019 1:33

Je hebt reactie ontvangen Rienk!

En daarmee zitten we in principe VOL ! 8)

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 31470
Lid geworden op: vr 29 dec, 2006 1:16
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: VERMOGENSBANKM5(E)TING @ KCPerformance -- 20 april

Bericht door Sapphire » do 04 apr, 2019 2:04

Update! Alle aanmeldingen / reserve aanmeldingen (ruim 30 totaal :shock:) zijn weer verwerkt in mijn Excel. Iedereen die nog geen antwoord heeft gehad (paar mensen), dit volgt morgen of vrijdag, excuses voor het eventueel ongemak. Ik kom er nu even niet meer aan toe na tig werkdagen van 18-20 uur.

Maar: het wordt wederom een groot succes dankzij jullie! 8)

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 31470
Lid geworden op: vr 29 dec, 2006 1:16
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: VERMOGENSBANKM5(E)TING @ KCPerformance -- 20 april

Bericht door Sapphire » vr 05 apr, 2019 2:23

OK, iedereen heeft nu als het goed is mail van mij ontvangen. Heb ik iemand gemist, trek dan s.v.p. even aan de bel. :facts:

Er staan momenteel enkele personen op de wachtlijst. Wie wil kan zich nog steeds aanmelden, hoe sneller hoe meer kans op deelname. :O:

Plaats reactie