en een aero bridgespoiler!Juice schreef: @aero92: nu nog 17 inch velgen, bij voorkeur de alu 36.
performance spoilerpakket
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
-
Juice
- Geregistreerd lid
Even een oefening gedaan met verzendkosten:
Elkparts: 412 plus verzending (72 euro) maar volgens mij is de kost 455 euro; dus totaal 484 of 527 euro naar gelang de bron (Thomas heb jij de juiste sideskirts genomen?).
Dat ander spel in GB: 304 plus verzending (als ze het al in stock hebben waar ik sterk aan twijfel)
Dealer: 528 (verzending niet van toepassing wegens oppikken om de hoek) Dus even duur als elkparts verzonden.
Speektuning: 489 plus verzending (uit NL) (heb ik even opgevraagd - verzending is voor mij meer van toepassing dan voor de meest van jullie). Prijs gebaseerd op de artikelnummers van Thomas
Voila
Elkparts: 412 plus verzending (72 euro) maar volgens mij is de kost 455 euro; dus totaal 484 of 527 euro naar gelang de bron (Thomas heb jij de juiste sideskirts genomen?).
Dat ander spel in GB: 304 plus verzending (als ze het al in stock hebben waar ik sterk aan twijfel)
Dealer: 528 (verzending niet van toepassing wegens oppikken om de hoek) Dus even duur als elkparts verzonden.
Speektuning: 489 plus verzending (uit NL) (heb ik even opgevraagd - verzending is voor mij meer van toepassing dan voor de meest van jullie). Prijs gebaseerd op de artikelnummers van Thomas
Voila
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Ik heb de volgende sideskirts genomen: http://www.elkparts.com/product_info.ph ... ts_id/1025
Zijn mijns inziens de juiste, voor de 5-deurs, die voor de coupé en cabrio zijn even duur maar zijn wel anders.
Zouden even moeten informeren bij die ene toko, wat verzendkosten zijn. En of bulkkorting mogelijk is
. Misschien valt er bij Speektuning en/of dealer ook nog wat te onderhandelen, bij de dealer zijn het immers adviesprijzen.
Zijn mijns inziens de juiste, voor de 5-deurs, die voor de coupé en cabrio zijn even duur maar zijn wel anders.
Zouden even moeten informeren bij die ene toko, wat verzendkosten zijn. En of bulkkorting mogelijk is
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Met [ code ] tags:De Flok schreef:He, waarom neemt ie mij niet serieus? Met de tab-toets kan je al niet werken, m'n massale ge-spatie wil die ook al niet hebben, nou lekker duidelijke tabel is het geworden![]()
Hoe kan ik dit er nog fatsoenlijk uit laten zien?
Code: Selecteer alles
Omschrijving Art.nr. Elkparts ESPDprijs
Achterbumperskirt: 400109047 90,36 66,57
Voorbumperskir: 400109039 70,57 51,99
Sideskirts: 400111191 136,38 100,47
----------------------------------------------------------------------------------
Totaal 297,31 219,03
Nu in Euri 411,56 303,20*
*Excl. verzendkosten vanuit Engeland
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat het bij de dealert kost:
Achterbumperskirt: 160,32
Voorbumperskirt: 125,28
Sideskirts: 242,05
--------------------------------------
Totaal: 527,65*
*Advies Verkoop Prijs incl. BTW
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
Juice
- Geregistreerd lid
-
Caspar
mijn voorspoiler komt bij Elkparts vandaan..het in eerste instantie door elkparts geoffereerde bedrag voor de post naar nederland was niet volgende..Moest er daarnaa het dubbele bij betalen voor alleen de zending..
Ben niet zo'n fan van de aero bridge spoiler..Alu 36..ergt nice..alleen gaan er nu eerst winterbanden onder..
Ben niet zo'n fan van de aero bridge spoiler..Alu 36..ergt nice..alleen gaan er nu eerst winterbanden onder..
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Ik dacht, wat ze bij m'n werkgever kunnen, kan ik ook. Oftewel: Hamsteren!
Zie hier het voorlopige resultaat:

Moet nu alleen nog de voorspoiler, en dan alles in 1 kleur laten spuiten. Ja de kleur van m'n auto, ik ga er geen two tone van maken
.
Mocht iemand een van de delen op de foto in het zwart hebben, en graag willen ruilen? PB me dan even. Achterskirt is midnight blue, zijskirts zilvergrijs. Of mocht je de ontbrekende voorspoiler in de aanbieding hebben? Ook graag pb
Groet
Thomas
Zie hier het voorlopige resultaat:

Moet nu alleen nog de voorspoiler, en dan alles in 1 kleur laten spuiten. Ja de kleur van m'n auto, ik ga er geen two tone van maken
Mocht iemand een van de delen op de foto in het zwart hebben, en graag willen ruilen? PB me dan even. Achterskirt is midnight blue, zijskirts zilvergrijs. Of mocht je de ontbrekende voorspoiler in de aanbieding hebben? Ook graag pb
Groet
Thomas
-
De Flok
- Geregistreerd lid