Veerpootbrugleverancier uit Hongarije
-
Hilbert
- Donateur

Re: Veerpootbrugleverancier uit Hongarije
Fijn dat je deze inkoopactie wilt begeleiden, Thieuke. 
-
lestter
- Donateur (5x)

Is een/deze veerpootbrug makkelijk zelf te monteren?
Ik zie twee maal drie moeren in de veerpoot.
joost.
Ik zie twee maal drie moeren in de veerpoot.
joost.
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Dank je Hilbert.
Lestter.
In principe wel. Met de wielen op de grond is het een kwestie van los draaien erop zetten en weer vast draaien.
Ik zit nog te denken aan de mogelijkheid om een montagemeeting te organiseren. Dus degenen die besteld hebben /meedoen met de actie met zoveel mogelijk bij elkaar om de vpb af te halen en gelijk te monteren. Bij voldoende animo lijkt me dat een leuke meeting.
Lestter.
In principe wel. Met de wielen op de grond is het een kwestie van los draaien erop zetten en weer vast draaien.
Ik zit nog te denken aan de mogelijkheid om een montagemeeting te organiseren. Dus degenen die besteld hebben /meedoen met de actie met zoveel mogelijk bij elkaar om de vpb af te halen en gelijk te monteren. Bij voldoende animo lijkt me dat een leuke meeting.
-
Ruben09
- Geregistreerd lid
Ik zou 't graag demonstreren, maar 85% van jullie zit, als ik het goed heb, in 't voor mij verre Zuiden 
Zonder gekkigheid: het is zelfs voor een 'kneus' als ik 200% appeltje, eitje, maar een leuke meeting is uiteraard altijd top.
Zonder gekkigheid: het is zelfs voor een 'kneus' als ik 200% appeltje, eitje, maar een leuke meeting is uiteraard altijd top.
-
ReinO
- Donateur (2x)

Dat er bouten in zitten maakt voor mij niets uit qua stevigheid
zoveel nm komt er nu ook weer niet op.
zoveel nm komt er nu ook weer niet op.
-
gertram
- Donateur (3x)

Er komen geen NewtonMeters op, alleen Newtons.
-
Knegje
- Donateur (4x)

Weliswaar geen 9-5 of 9-3SS, maar ik heb recent (vorige week) een lokaal gemaakt exemplaar (Noord Nederland) op mijn 9-3OG geplaatst. Uit een deel dus stijf. Maakt een groot verschil, ondanks het feit ik al de stuurbrace en Powerflex bus op het stuurhuis heb. Zeker voor de oudere 9-3 een absolute aanrader voor strakker sturen.
Hou er wel rekening mee dat je daardoor de rubber zwabberbussen in je achteras nog meer gaat voelen en dus eigenlijk ook moet vervangen, want je kan een wat kwispelig gevoel van de achterzijde gaan krijgen
Hou er wel rekening mee dat je daardoor de rubber zwabberbussen in je achteras nog meer gaat voelen en dus eigenlijk ook moet vervangen, want je kan een wat kwispelig gevoel van de achterzijde gaan krijgen
-
veenaalt
- Donateur (7x)

-
werli
- Donateur (2x)

heey
die inkoop actie is er idd geweest
ik heb met thieu een afspraak gemaakt dat wanneer er wanbetalers waren en of forum leden deze niet kwamen ophalen ik die zou overkopen
ik had er uiteindelijk 6 terwijl ik niks besteld had
ben ik er nadien vanaf geraakt >natuurlijk
en ik zou het direct weer doen
mvg werner
die inkoop actie is er idd geweest
ik heb met thieu een afspraak gemaakt dat wanneer er wanbetalers waren en of forum leden deze niet kwamen ophalen ik die zou overkopen
ik had er uiteindelijk 6 terwijl ik niks besteld had
ben ik er nadien vanaf geraakt >natuurlijk
en ik zou het direct weer doen
mvg werner