900 S "de Belg" (verkocht)
-
gertram
- Donateur (3x)

Re: 900 S "de Belg"
Netjes. Aan de rechterkant is te weinig ruimte zeker?
50Ah?
50Ah?
-
tweemeter
- Donateur

50 ah inderdaad, aan de rechterkant past inderdaad net niet. Reservewiel dus maar opgeofferd
.
Ik ben op zoek naar een nette set donkergrijze leren voorstoelen, iemand nog een tip of iets te koop?
Ik ben op zoek naar een nette set donkergrijze leren voorstoelen, iemand nog een tip of iets te koop?
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Waarom heb je hem niet rechts gemonteerd? Daar past'ie als het goed is ook zonder aanpassingen.
-
tweemeter
- Donateur

Had het gepast, had ik het gedaan
. Maar het past net niet, je moet dan 1 maat kleiner hebben.
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Ziet er mooi uit! Inderdaad een schitterende kleur.
Succes.
Succes.
-
tweemeter
- Donateur

Vanochtend de eerste rit gemaakt, via de pomp waar nog 98 verkocht wordt en dan terug, stuk snelweg meegepakt en wat snelwegsprintjes gemaakt. 1 bar op de turbo, Lohues op de speakers en zon op de kop, ging best lekker
. Daar kan mijn V40 nog een voorbeeld aan nemen.
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Ben benieuwd, wil hem wel eens real live zien.
-
tweemeter
- Donateur

Setje mistlampen met beugels gekocht en binnen gekregen. Eens kijken of we dat er op kunnen klussen. Ik wil ze graag aansluiten op het grootlicht, iemand tips?
-
tweemeter
- Donateur

De Mistlampen nog niet gelukt, maar dat komt vooral omdat ik er nog niet aan begonnen ben. Nu een probleem met, naar het lijkt de benzinepomp. Afgelopen zondag probleemloos 500 kilometer gereden, op maandag nog een paar korte ritjes gemaakt en ineens wil ie niet meer starten. Nog even het idee gehad dat de benzinemeter kapot is en er een paar liter benzine bij in gedaan. Er was nog geen lampje gaan branden, maar je weet maar nooit. Sleutel omdraaien en ja hoor, direct starten. Tevreden weer naar binnen gegaan met het idee het opgelost te hebben.
Deze morgen wil mijn vrouw met de auto weg, en niks meer. Wel de gebruikelijke startgeluiden, maar niet aanslaan. Zojuist heb het nog een keer geprobeerd, maar nadat ik een paar welgemikte meppen op de plek van de brandstofpomp heb gegeven. En jawel, direct aanslaan.
De pomp maakt niet overdreven veel lawaai, althans niet meer dan ooit eerder. Is dit desondanks toch een teken dat de pomp aan het sterven is? Wat is wijsheid in deze?
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Deze morgen wil mijn vrouw met de auto weg, en niks meer. Wel de gebruikelijke startgeluiden, maar niet aanslaan. Zojuist heb het nog een keer geprobeerd, maar nadat ik een paar welgemikte meppen op de plek van de brandstofpomp heb gegeven. En jawel, direct aanslaan.
De pomp maakt niet overdreven veel lawaai, althans niet meer dan ooit eerder. Is dit desondanks toch een teken dat de pomp aan het sterven is? Wat is wijsheid in deze?
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Ik ben geen 900 expert, maar klinkt wel als brandstofpomp. Waarschijnlijk gaat het asje vastzitten bij stilstand. Daar doe je weinig aan, alleen maar wisselen.
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Jaren geleden exact hetzelfde gehad met mijn 9000, was inderdaad de benzinepomp. Wees maar blij dat dit je thuis gebeurt en niet op een afgelegen camping in Noorwegen zonder ANWB lidmaatschap
. Gelukkig was de plaatselijke sleeper een zeer sympathieke man en had begrip voor een Saab-rijder 
-
tweemeter
- Donateur

Dat is minder inderdaad, op zoek naar een vervangende pomp dan maar.