Nairua's 9-3 SS 2.0T Aero
-
Nairua
- Donateur

Re: Nairua's 9-3 SS 2.0T Aero
Het gaat snel met de onderdelen. Voor diegene die me met raad en daad hebben bijgestaan, vraag naar uw korting. ;)
-
Nairua
- Donateur

Iemand interesse in het chassis? Met nog wat beperkt aangangsel.
-
hannes85
- Geregistreerd lid
dat stuurtje past natuurlijk niet op mn MY08 of?

-
Nairua
- Donateur

Tot MY06 dacht ik.hannes85 schreef:dat stuurtje past natuurlijk niet op mn MY08 of?
:(
-
Nairua
- Donateur

stiffler58 schreef:Ik heb het gevoel dat er iemand slapend rijk wil worden gezien de prijzen voor de GEBRUIKTE onderdelen. Voor een paar tientjes meer koop je ze nieuw.
Vooral dat doen dan. :)
-
dEUS
- Geregistreerd lid
Als je vindt dat de prijzen in een bepaald topic veel te hoog liggen kost het je dan werkelijk zoveel moeite om hier niet op te reageren??stiffler58 schreef:Ik heb het gevoel dat er iemand slapend rijk wil worden gezien de prijzen voor de GEBRUIKTE onderdelen. Voor een paar tientjes meer koop je ze nieuw.
Mocht je het verhaal van Nairua en zijn 'stomme saab' een beetje kennen zou je weten dat de term 'slapend rijk worden' trouwens bijzonder cynisch gekozen is...
-
Nairua
- Donateur

Trouwens, van sommige onderdelen gok ik de prijzen maar de meeste zoek ik eerst op met het artikelnummer. En als ik dat niet gedaan heb dan komt dat later nog.
Ik probeer altijd onder de 2dehands prijzen te zitten. Juist omdat ik er niet rijk van moet worden. Als iemand aankomt met een lagere prijs (zonder dat het uit land x moet komen) dan zal ik de lagere prijs altijd matchen of eronder gaan zitten.
Ik werk elke dag zoveel mogelijk aan die auto zodat het chassis zo snel mogelijk weg kan. Aan het einde van de dag ben ik dood dus heb ik weinig zin in uitgebreide research. Chassis moet wel weg omdat ik rekening wil houden met de buurt. Gelukkig vinden ze het niet erg, zeker niet na die media-aandacht van krant/tv de laatste dagen.
Ik probeer altijd onder de 2dehands prijzen te zitten. Juist omdat ik er niet rijk van moet worden. Als iemand aankomt met een lagere prijs (zonder dat het uit land x moet komen) dan zal ik de lagere prijs altijd matchen of eronder gaan zitten.
Ik werk elke dag zoveel mogelijk aan die auto zodat het chassis zo snel mogelijk weg kan. Aan het einde van de dag ben ik dood dus heb ik weinig zin in uitgebreide research. Chassis moet wel weg omdat ik rekening wil houden met de buurt. Gelukkig vinden ze het niet erg, zeker niet na die media-aandacht van krant/tv de laatste dagen.
-
stiffler58
- Geregistreerd lid
Ik heb af en toe je project gevolgd en vaak gedacht hoe veel investeer je in een auto. Tuurlijk wil je nu zoveel mogelijk terug proberen te krijgen. Het is ook niet bij alles het geval. Maar bv de downpipe importeer je uit de VS voor ongeveer 500 euro incl douane en import kosten. Het blijven gebruikte onderdelen. Ik heb mijn onderdelen meestal verkocht voor de 1/2 - 2/3 van de nieuwprijs maar goed dit is mijn mening. Veel succes met de verkoop en misschien je volgende project.
Grt Frans
Grt Frans
-
Nairua
- Donateur

En ik vraag 550 voor downpipe + bsr uitlaat. Rond de 1100 nieuw. De combi.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Heb je een linkje naar die downpipe?stiffler58 schreef:Ik heb af en toe je project gevolgd en vaak gedacht hoe veel investeer je in een auto. Tuurlijk wil je nu zoveel mogelijk terug proberen te krijgen. Het is ook niet bij alles het geval. Maar bv de downpipe importeer je uit de VS voor ongeveer 500 euro incl douane en import kosten. Het blijven gebruikte onderdelen. Ik heb mijn onderdelen meestal verkocht voor de 1/2 - 2/3 van de nieuwprijs maar goed dit is mijn mening. Veel succes met de verkoop en misschien je volgende project.
Grt Frans
-
Nairua
- Donateur

http://www.saab93.eu/Uitlaatset%20-%20T ... 550%20EUR/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fotos komen vanavond. Nu niet thuis, nieuwe auto ophalen voor vriendin.
Fotos komen vanavond. Nu niet thuis, nieuwe auto ophalen voor vriendin.
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Ben ik niet met je eens. Ik Had een optie op twee voor veel minder dan elders tweedehands. Één heb ik toen toch niet genomen, de andere mocht ik zo meenemen.stiffler58 schreef:Ik heb het gevoel dat er iemand slapend rijk wil worden gezien de prijzen voor de GEBRUIKTE onderdelen. Voor een paar tientjes meer koop je ze nieuw.
Edit: de latere opmerkingen pas gezien na posten, maar blijf bij mijn standpunt.
-
stiffler58
- Geregistreerd lid
Als je vindt dat de prijzen in een bepaald topic veel te hoog liggen kost het je dan werkelijk zoveel moeite om hier niet op te reageren??
Mocht je het verhaal van Nairua en zijn 'stomme saab' een beetje kennen zou je weten dat de term 'slapend rijk worden' trouwens bijzonder cynisch gekozen is...[/quote]
Mocht je het verhaal van Nairua en zijn 'stomme saab' een beetje kennen zou je weten dat de term 'slapend rijk worden' trouwens bijzonder cynisch gekozen is...[/quote]
-
stiffler58
- Geregistreerd lid
Ben ik niet met je eens. Ik Had een optie op twee voor veel minder dan elders tweedehands. Één heb ik toen toch niet genomen, de andere mocht ik zo meenemen.
Edit: de latere opmerkingen pas gezien na posten, maar blijf bij mijn standpunt.[/quote]
Edit: de latere opmerkingen pas gezien na posten, maar blijf bij mijn standpunt.[/quote]