en op vacantie in zweden :

AL 10 JAAR( sinds '96) en GEEN automaat, maar echt schakelensjoerdk schreef:Echt een prachtige auto Edward!Sinds wanneer rijdt je er nu in rond?
Het is geen automaat toch? Dus de volle 200 pk en 323 Nm?

Klopt jaap heeft er 2 maanden mee gereden en hij is eigendom geweest van een directeur van een metaalbewerkingsbedrijf uit Baarn en Jaap heeft hem toen over kunnen nemen. Ik was er weg van en maakte het geintje( in '96 ) 9000 ruilen tegen mijn Red arrow, moet je wel wat meebrengen zei jaap. De deal is gelukt en zo ben ik in een v.d laatste 9000cc's terechtgekomen voor de invoering van de CS. Met standaard veel extra's ivm zijnde een v/d laatste 9000 cc's. Er is misschien aan gesleuteld geweest maar is nu origineel.Van zichzelf wel fel hoor en zeker motorisch in een PERFECTE staat, erfenis van het nodige sleutel werkgj9000 schreef:@Edward:
Volgens mij ken ik jouw 9000. Dat kenteken komt mij heel bekent voor. Volgens mij heeft Jaap IJdo van garage IJdorff daarin gereden in de tijd dat hij nog bij Alex van Keulen in Amersfoort werkte als Saab master technician. Het staat mij bij dat er toen wat aan het vermogen was gesleuteld (zoals daar wel vaker gebeurde..). Klopt dit?