Nairua's 9-3 SS 2.0T Aero
-
parma
- Geregistreerd lid
Re: MY03 SS 2.0T Aero (Steg 6) - Waar de remmen vonken
toevallig een link van de verkoper?
-
levensnevel
- Donateur (3x)

zie
viewtopic.php?f=18&t=143894" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=18&t=143894" onclick="window.open(this.href);return false;
-
parma
- Geregistreerd lid
@levensnevel: ff lezen gaat niet over de wagen. 
-
Nairua
- Donateur

http://www.aliexpress.com/item/Silicone ... 35963.html" onclick="window.open(this.href);return false;parma schreef:toevallig een link van de verkoper?
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Heb je na al deze media aandacht en internet features nou eigenlijk nog serieuze interesse gekregen?
-
Nairua
- Donateur

Weinig. En buiten dat weet je op een gegeven moment niet meer wat serieus is en wat niet.reiernumans schreef:Heb je na al deze media aandacht en internet features nou eigenlijk nog serieuze interesse gekregen?
Wel een baan aangeboden gekregen. Maar moet nog zien of het wat is.
-
PMLotgering
- Donateur (3x)

Wat een mooi stukje tv is dat. Die kerel van Shell is ook redelijk ergerniswekkend.... Conclusie; we laten ons met z'n alleen graag oplichten.Nairua schreef:Gisteren toch nog een P0033 gehad en een schokje bij optrekken van 3 naar 4.
Van het remverhaal nog niets gehoord uit Zweden, helaas.
Er was trouwens -gisteren- ook iets gediagnosticeerd bij 3400rpm. Weet niet meer wat. Niet echt spannend oid.
Had ook nog de tip gekregen om RON98 te tanken of anders een premium RON95. Kom veel tegen gestelde meningen tegen. Vermoeiend.TNO zegt minimaal verschil, ADAC geen, Shell, ach WC eend/wc eend.
Dees vond ik ook nog wel leuk:
Und:
Vanuit gebruikers zelf is dan natuurlijk weer veel toe te schrijven aan het placebo effect. Zucht.
Paniekje bij Shell rond 18:30-19:30 is grappig.
http://www.npo.nl/keuringsdienst-van-wa ... RVU_104759" onclick="window.open(this.href);return false;
Additief is blijkbaar 1 liter op 10.000 liter aldus de pomphouder. Mag dan wel machtig sterk zijn.
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Dit is toch al vrij lang bekend allemaal.
Maar hoe dan ook, basis brandstof en merk brandstof is dus niet hetzelfde. In welke verhouding het gemengd moet worden doet niet ter zake.
Shell stelt ook nergens dat Vpower RON98 is. Ze zeggen alleen niet wat het wel is (tenminste, ik kon het op de site niet vinden).
Ik tank geen Vpower. Wel 98. Zit dat er ook in?, dat blijft ook altijd de vraag. Mijn knocks blijven prima in het gareel inmiddels op de 98 die ik bij mijn vaste pomp tank. Op LPG heb je automatisch minder last van knocks. Maar mijn software is ook tijdens rijden op beide brandstoffen afgesteld, je zou kunnen zeggen dat mijn software daardoor mede is afgesteld op de brandstof
Maar hoe dan ook, basis brandstof en merk brandstof is dus niet hetzelfde. In welke verhouding het gemengd moet worden doet niet ter zake.
Shell stelt ook nergens dat Vpower RON98 is. Ze zeggen alleen niet wat het wel is (tenminste, ik kon het op de site niet vinden).
Ik tank geen Vpower. Wel 98. Zit dat er ook in?, dat blijft ook altijd de vraag. Mijn knocks blijven prima in het gareel inmiddels op de 98 die ik bij mijn vaste pomp tank. Op LPG heb je automatisch minder last van knocks. Maar mijn software is ook tijdens rijden op beide brandstoffen afgesteld, je zou kunnen zeggen dat mijn software daardoor mede is afgesteld op de brandstof
-
ZSR
- Donateur (3x)

BP98 is octaangetal 98 (klopvastheid), dat is een wettelijke norm. Dus als je 98 tankt heb je in iedergeval een octaan98 benzine.
Wat trouwens slecht werd uitgelegd door het programma is dat er premiumbenzines en 98benzines zijn, wat niet hetzelfde hoeft te zijn.
De focus lag vooral op zuiniger en schoonmaak claims, maar denk dat de meeste tankers van >98-102 benzine het vooral voor de klopvastheid nemen. (turbo's)
Nu werd BP98 met Vpower (95-97 plus additieven) en de andere premiums op één hoop gegooid.
Die Vpower voldoet (net niet?) aan die wettelijke norm en dus mogen ze er geen 98 op zetten en zal Shell er zeker geen 95 van willen maken. Hubbahuup Barbatruuk: Vpowerrr.
Wat BP er verder nog in gooit om het "Ultimate" te laten zijn, in de "basis"' benzine met octaan98, is zoals die erg blije belerende onderzoeker/woordvoerder/marketing Shellman al zei, het geheim van de smid.
Maar wat zou zo'n litertje additieven kosten?
Of een flesje tetra-ethyllood voor de oldtimers
Wat trouwens slecht werd uitgelegd door het programma is dat er premiumbenzines en 98benzines zijn, wat niet hetzelfde hoeft te zijn.
De focus lag vooral op zuiniger en schoonmaak claims, maar denk dat de meeste tankers van >98-102 benzine het vooral voor de klopvastheid nemen. (turbo's)
Nu werd BP98 met Vpower (95-97 plus additieven) en de andere premiums op één hoop gegooid.
Die Vpower voldoet (net niet?) aan die wettelijke norm en dus mogen ze er geen 98 op zetten en zal Shell er zeker geen 95 van willen maken. Hubbahuup Barbatruuk: Vpowerrr.
Wat BP er verder nog in gooit om het "Ultimate" te laten zijn, in de "basis"' benzine met octaan98, is zoals die erg blije belerende onderzoeker/woordvoerder/marketing Shellman al zei, het geheim van de smid.
Maar wat zou zo'n litertje additieven kosten?
Of een flesje tetra-ethyllood voor de oldtimers
-
1001760
- Donateur (2x)

Naar aanleiding van je advertentie(?)Nairua schreef:Wel een baan aangeboden gekregen. Maar moet nog zien of het wat is.
Dat is dan ook wel weer grappig.
In de automotive of in de marketing?
-
gfgf
- Donateur (2x)

Schroothandel, gok ik zo 
-
Nairua
- Donateur

In teamverband marketing campagnes uitwerken. Interesse getoond, nu wachten op een bredere uitleg.
Niet dat ik er ook maar iets van ken, maar goed. Their funeral.
Niet dat ik er ook maar iets van ken, maar goed. Their funeral.
-
Nairua
- Donateur

Iets anders: Net aanbod gekregen om de Saab te ontmantelen. Moet gewoon zeggen welke onderdelen ik wil hebben en hun halen het eruit. Free of charge.
Ontzettend interessant ware het niet dat ik geen opslag/andere auto heb.
Wellicht ga ik het doen als er een dieseltje voor de deur staat.
-
Noordermeer
- Geregistreerd lid
en wat krijg je dan uiteindelijk terug?Nairua schreef:Iets anders: Net aanbod gekregen om de Saab te ontmantelen. Moet gewoon zeggen welke onderdelen ik wil hebben en hun halen het eruit. Free of charge.
-
Nairua
- Donateur

En nu doet de volumeknop naar beneden niets meer. :')