Nairua's 9-3 SS 2.0T Aero
-
Davione
- Geregistreerd lid
Re: MY03 SS 2.0T Aero (Steg 6) - Waar de remmen vonken
Zojuist een vermelding op het atv nieuws op tv 
-
Nairua
- Donateur

[]
Dat waren idd de mailers.
Dat waren idd de mailers.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Technisch Lego is ook godsgruwelijk duur.bestway schreef:Dus voor dat geld is het ook nog een bouwpakketje...
En aan t einde hou je altijd een paar onderdeeltjes over
-
Nairua
- Donateur

Gisteren toch nog een P0033 gehad en een schokje bij optrekken van 3 naar 4.
Van het remverhaal nog niets gehoord uit Zweden, helaas.
Er was trouwens -gisteren- ook iets gediagnosticeerd bij 3400rpm. Weet niet meer wat. Niet echt spannend oid.
Had ook nog de tip gekregen om RON98 te tanken of anders een premium RON95. Kom veel tegen gestelde meningen tegen. Vermoeiend.TNO zegt minimaal verschil, ADAC geen, Shell, ach WC eend/wc eend.
Dees vond ik ook nog wel leuk:

Und:

Vanuit gebruikers zelf is dan natuurlijk weer veel toe te schrijven aan het placebo effect. Zucht.
Paniekje bij Shell rond 18:30-19:30 is grappig.
http://www.npo.nl/keuringsdienst-van-wa ... RVU_104759" onclick="window.open(this.href);return false;
Additief is blijkbaar 1 liter op 10.000 liter aldus de pomphouder. Mag dan wel machtig sterk zijn.
Van het remverhaal nog niets gehoord uit Zweden, helaas.
Er was trouwens -gisteren- ook iets gediagnosticeerd bij 3400rpm. Weet niet meer wat. Niet echt spannend oid.
Had ook nog de tip gekregen om RON98 te tanken of anders een premium RON95. Kom veel tegen gestelde meningen tegen. Vermoeiend.TNO zegt minimaal verschil, ADAC geen, Shell, ach WC eend/wc eend.
Dees vond ik ook nog wel leuk:

Und:

Vanuit gebruikers zelf is dan natuurlijk weer veel toe te schrijven aan het placebo effect. Zucht.
Paniekje bij Shell rond 18:30-19:30 is grappig.
http://www.npo.nl/keuringsdienst-van-wa ... RVU_104759" onclick="window.open(this.href);return false;
Additief is blijkbaar 1 liter op 10.000 liter aldus de pomphouder. Mag dan wel machtig sterk zijn.
-
evo
- Donateur (2x)

Kun je me je bronnen linken? Ik weet namelijk wel beter...Nairua schreef:TNO zegt minimaal verschil, ADAC geen, Shell, ach WC eend/wc eend.....
-
Nairua
- Donateur

[]
Gewoon wat gegoogeld. Zijn quotes hoor.
Maar ik hoor heeeeeel graag uw mening.
Gewoon wat gegoogeld. Zijn quotes hoor.
Maar ik hoor heeeeeel graag uw mening.
-
Nairua
- Donateur

Argh! Center cap verdwenen. Lag niet meer in Tholen. Wellicht nog in de carwash.
Zag ook dat de MAF sensor lossig zat. Dan ook maar even gekeken naar de staat en vond dat hij nogal vies/vettig was met aardig wat vuil. Kan ook niet goed zijn dacht ik zo. Eerst maar eens een cleaning productie scoren.
Zag ook dat de MAF sensor lossig zat. Dan ook maar even gekeken naar de staat en vond dat hij nogal vies/vettig was met aardig wat vuil. Kan ook niet goed zijn dacht ik zo. Eerst maar eens een cleaning productie scoren.
-
jonasewp124
- Donateur (3x)

Hey Nairua,
nooit het idee gehad van er een deel weer af te halen tot hij goed rijd en dan terug beginnen opbouwen naar wat je nu hebt?
Ergens moet er toch een trigger zijn waarom hij slecht gaat lopen. Misschien kan je zo het probleem vinden, uitsluiten en dan veranderen of andere oplossing installeren.
Maar een idee he maar je weet maar nooit.
nooit het idee gehad van er een deel weer af te halen tot hij goed rijd en dan terug beginnen opbouwen naar wat je nu hebt?
Ergens moet er toch een trigger zijn waarom hij slecht gaat lopen. Misschien kan je zo het probleem vinden, uitsluiten en dan veranderen of andere oplossing installeren.
Maar een idee he maar je weet maar nooit.
-
Nairua
- Donateur

[]
LPG gedoe scheelt al. Veel issues lijken nu in de computers te zitten. We gaan proberen -mits onverkocht- hem met zo weinig mogelijk geld te laten rijden en ondertussen een potje op te bouwen voor een diesel Saab.
LPG gedoe scheelt al. Veel issues lijken nu in de computers te zitten. We gaan proberen -mits onverkocht- hem met zo weinig mogelijk geld te laten rijden en ondertussen een potje op te bouwen voor een diesel Saab.
-
Nairua
- Donateur

Zucht. Had even moeten vermelden dat ik net op Radio 2 was. Vergeten.
-
parma
- Geregistreerd lid
dju toch
had ik kunnen luisteren in de saab op het werk
-
Nairua
- Donateur

Radio nemen ze tegenwoordig ook al op merk ik. http://www.radio2.nl/fragmenten/page-2#r2m172385a130791" onclick="window.open(this.href);return false;parma schreef:dju toch
-
Nairua
- Donateur

Carwash had ook geen naafkapje gevonden. Krijgt echt het heen en weer van dat ding.Nairua schreef:Argh! Center cap verdwenen. Lag niet meer in Tholen. Wellicht nog in de carwash.
In ander nieuws, vandaag heeft deze uit de grotten van China mijn postbus bereikt.

Eens kijken of het überhaupt past.
-
parma
- Geregistreerd lid
van welke site heb je deze af ?