Nairua's 9-3 SS 2.0T Aero
-
RonnieW
- Donateur (3x)

Re: Nairua's SS 2.0T Aero (MY03)
Je hebt wel een engelen geduld, ik had allang de zenuwen gekregen van al dat gedoe.
-
bestway
- Donateur (2x)

PPPFFFFFFFFFFF Olaf, wat een gedoe ....... 
-
Nairua
- Donateur

RonnieW schreef:Je hebt wel een engelen geduld, ik had allang de zenuwen gekregen van al dat gedoe.
Ben het behoorlijk beu, geloof me. Eerst zou alles in orde zijn. Hij had het enkel over de remleidingen waarvan de hij dacht dat ze er niet door zouden komen. Voorgesteld die te verwisselen maar dat zou een halve dag werk kosten. Maakt mij niet uit, maar goed.
En nu ist remleidingen, ophangrubbers en de uitlaat. Die juist net nog een Saab logo/nummers had gehad.
Maar goed, niets meer gehoord van hem dus is het wachten tot hij terug is van vakantie.
Klotezooi.
-
Nairua
- Donateur

Moet voor een transitkenteken de auto ook gekeurd zijn? Weet iemand dat?
-
Nairua
- Donateur

Grmbl. Typeplaatje van Saab zou gemonteerd worden maar Marc heeft nagelaten dat op tijd te zeggen. Vandaar dat hij nu ineens de uitlaat wilde vervangen tbv de keuring.
Export Nederland wordt ondertussen ook een valide oplossing.
Export Nederland wordt ondertussen ook een valide oplossing.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Export naar Nederland? En daarna weer terug naar België? Of heb je een adres in Nederland waar je de auto kan registreren.
-
Nairua
- Donateur

Ouders. Evt weer import ja. Evt.reiernumans schreef:Export naar Nederland? En daarna weer terug naar België? Of heb je een adres in Nederland waar je de auto kan registreren.
-
Nairua
- Donateur

RDW is niet nodig. Marc gaat toch nog donderdag naar de BE keuring met een originele uitlaat, andere draagarmen en originele remleidingen.
Met wat geluk kan ik donderdag naar de verzekering en heb ik vrijdag een kentekenplaat.
Met wat geluk kan ik donderdag naar de verzekering en heb ik vrijdag een kentekenplaat.
-
bestway
- Donateur (2x)

Ik ben benieuwd maar zal voor je duimen Olaf...
Verstuurd vanaf mijn Note 3 met Tapatalk Pro....
-
Nairua
- Donateur

Grmbl. Marc zou deze voormiddag gaan maar ik heb nog niets gehoord. Telefoon wordt niet opgenomen dus nog even geduld.
Geluk om vrijdag te kunnen rijden verplaats ik hierbij naar maandag.
Geluk om vrijdag te kunnen rijden verplaats ik hierbij naar maandag.
-
Nairua
- Donateur

Nu wel te pakken gehad. Kon er niet mee naar de keuring want de originele uitlaat zou niet passen, hij zou hem moeten doorslijpen.
Dus, uitlaat van hem gekocht zodat hij hem wel kan doorslijpen en nu gaat hij maandag naar de keuring.
Dus, het geluk verplaatst zich naar dinsdag.
In wetenschap z'n naam, wat een gezeik.
Dus, uitlaat van hem gekocht zodat hij hem wel kan doorslijpen en nu gaat hij maandag naar de keuring.
Dus, het geluk verplaatst zich naar dinsdag.
In wetenschap z'n naam, wat een gezeik.
-
bestway
- Donateur (2x)

Ik zou er gek van worden.....
-
jonasewp124
- Donateur (3x)

maakt niet veel verschil hoor want als ze vandaag naar de keuring zouden gegaan zijn had je je plaat ook pas maandag of dinsdag.
vrijdag werken we niet feestdagje en ambtenaren werken dan al heel zeker niet daar worden ze veel te moe van.
vrijdag werken we niet feestdagje en ambtenaren werken dan al heel zeker niet daar worden ze veel te moe van.