Gemiddeld verbruik over 4 tankbeurten zit nu op 7,5 liter op 100km. Mss in de nabij toekomst dat roetfilter maar eens er tussenuit, ik hoor zoveel van die mooie pracht verhalen
Ik ga dit topic gewoon (mis-) bruiken voor de rest van mijn 9-5 diesel avonturen
Zondag een setje leer opgehaald, en maandag gelijk ingebouwd.
Accu polen loshalen ivm airbags in de stoelen!!
Voorkant is makkelijk; 4 x torx 40 en stekker(s) los halen. Gordel bevestiging onderzijde stoel bout 17.
Achterbank leuning was even puzzelen, maar je moet beginnen met de zitvlakjes te verwijderen door de rode borgclips te verwijderen. Zitting even schuiven en floep, 1 minuut werk.
Oplvul-wangen aan weerzijde lostrekken aan de bovenkant, floep weer 1 minuut werk.
Dan het smalle kantelgedeelte, deze lijkt te draaien over een stang. Aan de instapkant zit een grote ronde C-clip, die kan je een beetje draaien (met grote platte schroevendraaier) zodat er een opening ontstaat. Rugleuning kantelen en je pakt 'm er zo uit.
Het brede kantelgedeelte heb ik los gehaald door de 2 moeren en de lange pen-moer (waarover de korte rugleuning draait) te lossen. Nu kan je de leuning uit het draaipunt tillen bij de instapzijde. En nog even onderkant middelste gordel los ratelen, bout 19.
Oude stoffen stoelen eruit.
Leder setje erin: