onze beide Saabs 9-3 92-DR-LN en 18-PL-PJ gestolen!! (A'dam)
-
nove mille
- Geregistreerd lid
Re: onze beide Saabs 9-3 92-DR-LN en 18-PL-PJ gestolen!! (A'
Weerzien met een wrang bijsmaakje...
-
odin1899
- Donateur

Uitgebrend? En de dief reed er nog mee rond
.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Misschien vloog de auto in de fik terwijl hij er mee rondreed? Lijkt me trouwens van niet, want dan ben je als dief wel dom als je er bij gaat staan... Maar tjonge wat zuur zeg.
Eerste wat in me opkomt: iemand uit de straat die iets tegen jullie heeft? Die wist natuurlijk dat jullie weg waren en kan iemand hebben ingeseind. Of misschien werden jullie al langer in de gaten gehouden. Vreselijk in elk geval om zo in je beschermde/veilige omgeving bestolen te worden.
Eerste wat in me opkomt: iemand uit de straat die iets tegen jullie heeft? Die wist natuurlijk dat jullie weg waren en kan iemand hebben ingeseind. Of misschien werden jullie al langer in de gaten gehouden. Vreselijk in elk geval om zo in je beschermde/veilige omgeving bestolen te worden.
-
ZSR
- Donateur (3x)

Hufters, moeilijke jeugd gehad?
Wat hebben ze er in vredesnaam mee uitgespookt om dit te bereiken vraag ik me dan af?!
Wat hebben ze er in vredesnaam mee uitgespookt om dit te bereiken vraag ik me dan af?!
-
Derk Jan
- Geregistreerd lid
En dan ben je ineens ook nog op het lokale nieuws:
http://www.at5.nl/artikelen/119207/gest ... -in-osdorp
Na dit item naderde mijn bloed weer een kookpunt.............
http://www.at5.nl/artikelen/119207/gest ... -in-osdorp
Na dit item naderde mijn bloed weer een kookpunt.............
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Pfff echt verschrikkelijk gewoon
.
Hopelijk komt er snel schot in de zaak, zodat je in ieder geval financieel schade vrij gesteld kunt worden..
Hopelijk komt er snel schot in de zaak, zodat je in ieder geval financieel schade vrij gesteld kunt worden..
-
ammolenaar
- Donateur (2x)

http://www.politie.nl/mobile/gezocht/ve ... water.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
levensnevel
- Donateur (3x)

doet pijn om dit zo te lezen en de opnames te zien.
zo zinloos

-
ReinO
- Donateur (2x)

hier volgt dan een lichte straf op ook: vandalisme, joyrijden, brandstichting meer is het niet. Maar wat een impact voor het 'slachtoffer'. Hopelijk krijg je je auto's goed vergoed.
En dan nog de buurtgenoten die deze daders de hand boven het hoofd houden. Ook aanpakken zou ik zeggen want ze zijn erg goed herkenbaar voor vrienden en familie.
(ik word te boos op de vroege morgen merk ik)
En dan nog de buurtgenoten die deze daders de hand boven het hoofd houden. Ook aanpakken zou ik zeggen want ze zijn erg goed herkenbaar voor vrienden en familie.
(ik word te boos op de vroege morgen merk ik)
-
jor
- Geregistreerd lid
Wat een lamstralen zeg.Dit is geen kwajongens spel meer .Ik hoop,dat de verdachte aangepakt wordt om zn nare vriendjes er bij te lappen.