1 miljoen Saab mijlen

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Tubefreak
Donateur
Donateur

Re: 1 miljoen Saab kilometers

Bericht door Tubefreak » wo 07 aug, 2013 11:33

Als je een leuke 9-5 wilt importeren moet je zeker op blocket.se zoeken!

evolver86
Geregistreerd lid

Bericht door evolver86 » wo 07 aug, 2013 14:13

Collega: Ik weet dat je Merc op je "hell-no" lijstje hebt gezet, maar een 1998-2005 S-klasse (of misschien een 2005-2008?)? Niet veel taxi aan of wel? Wel veel ruimte achterin en de meest kale versie zit al bomvol. De stoelen en de achterbank zijn onwijs comfortabel, leer en stoelverwarming is standaard.

sweetspeed
Geregistreerd lid

Bericht door sweetspeed » wo 07 aug, 2013 14:42

Trekhaak staat altijd goed op een gebruikte S-klasse :cooldude2:

collega
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door collega » wo 07 aug, 2013 14:53

Tubefreak schreef:Als je een leuke 9-5 wilt importeren moet je zeker op blocket.se zoeken!
dat probeer ik wel, maar mijn zweeds is maar matig (t duurde een half uur voor ik uitgezocht had dat je voor auto's onder "bilar" moest kijken) en ze zijn heel onduidelijk als het om extra's en kilometerstanden gaat, althans ik snap het niet (volgens mij vergeten ze steeds een 0 als het om de kilometerstand gaat (is dat "miltal?")

ik denk dat ik voor die Spaanse ga, 2008, 54.000 km, maar ja, dan ben je wel € 3.500 BPM kwijt, + gas, komt t toch op bijna € 18.000. die kilometerstand maakt m echter wel heel aantrekkelijk en t ziet er heel betrouwbaar uit)

collega
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door collega » wo 07 aug, 2013 14:56

evolver86 schreef:Collega: Ik weet dat je Merc op je "hell-no" lijstje hebt gezet, maar een 1998-2005 S-klasse (of misschien een 2005-2008?)? Niet veel taxi aan of wel? Wel veel ruimte achterin en de meest kale versie zit al bomvol. De stoelen en de achterbank zijn onwijs comfortabel, leer en stoelverwarming is standaard.
ik heb laatst -bij Auto-Timon- in een Mercedes S-klasse (S500) uit 1994 gezeten. Een wereldauto met zelfs elektrische achterbankverstelling... Maar zoals gezegd; mijn klanten zijn gemeenten, en dat werkt niet (als het nou een echte oldtimer was zou t nog kunnen, maar een youngtimer is net zo als een BMW-7serie eigenlijk not done) (zelfs niet met trekhaak :D).

evolver86
Geregistreerd lid

Bericht door evolver86 » wo 07 aug, 2013 15:05

collega schreef:
evolver86 schreef: Maar zoals gezegd; mijn klanten zijn gemeenten,
Ah, dat verklaart een boel. Dan heb je wat rustigs nodig.

Tubefreak
Donateur
Donateur

Bericht door Tubefreak » wo 07 aug, 2013 15:39

Nulletje verschil heb je idd in zweden. De mooiste wagens zijn vaak zo weg en met google translate kom je heel ver. Nadeel is dat er vaak maar berpekte foto's bij staan. Zal wel duur zijn op blocket.

Vergeet ook Zwitserland niet, import is duurder, maar wagens zijn vaak subliem onderhouden (wat je in Spanje nog maar moet zien). http://www.autoscout24.ch/de/autos/saab ... rfrom=2006" onclick="window.open(this.href);return false;.

Zoals deze http://www.autoscout24.ch/de/d/saab-9-5 ... rfrom=2006" onclick="window.open(this.href);return false; en deze http://www.autoscout24.ch/de/d/saab-9-5 ... rfrom=2006" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat had je in Spanje gezoen?

collega
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door collega » wo 07 aug, 2013 16:15

Tubefreak schreef: Wat had je in Spanje gezoen?
Als ik in Spanje ga zoenen krijg ik ruzie met mijn vrouw ;-|+ :evil: :fight_twak: :nono: :ak:

Die Zwitsers zijn zeker niet goedkoper dan de Nederlanders, als je er nog bpM en transport bijtelt; maar ze zijn inderdaad wel mooi.

Tubefreak
Donateur
Donateur

Bericht door Tubefreak » wo 07 aug, 2013 16:19

ook als je zoent met een Dame Edna? :wow:

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » wo 07 aug, 2013 17:26

collega schreef:
Tubefreak schreef: Wat had je in Spanje gezoen?
Als ik in Spanje ga zoenen krijg ik ruzie met mijn vrouw ;-|+ :evil: :fight_twak: :nono: :ak:

Die Zwitsers zijn zeker niet goedkoper dan de Nederlanders, als je er nog bpM en transport bijtelt; maar ze zijn inderdaad wel mooi.

En btw. Geen Europa...?

collega
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door collega » wo 07 aug, 2013 17:39

Je bedoelt een BAIC. Hebben ze die als Estate?

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » wo 07 aug, 2013 18:04

Nee dat je ook btw moet betalen als je iets uit Zwitserland importeert.

collega
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door collega » wo 07 aug, 2013 18:11

Oh, ik dacht dat je met btw by the way bedoelde... :oops:

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » wo 07 aug, 2013 18:20

http://www.automotiveimport.nl/import-n ... witserland" onclick="window.open(this.href);return false;

collega
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door collega » wo 07 aug, 2013 21:28

wel als Dame Edna zo duur is (vrouwen zijn altijd duur door de bijkomende kosten; in haar geval: BPM, transport, LPG en nog wat kleinigheidjes, sieraden en zo :D )

Maar ja, op de Nederlandse markt: een 9-5 Aero uit 2008, 54.000 km op LPG voor all in € 18.000, die vind je niet

Plaats reactie