Renovatie project #4
-
Sietses
- Geregistreerd lid
Re: Renovatie project #4
Ondanks de stof een prachtige glans! En kijk eens hoe mooi recht de naden lopen en hoe de aerodelen op elkaar aansluiten. Super!
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Wat nog moet gebeuren: een paar bumperchroomstrips, een wielkastrand, de spoilerlip en nog wat kleinigheden.
De kroon op het werk wordt een poetsbeurt om laatste stof uit de lak te krijgen en meteen te beschermen. Dat wordt een gladde glanzende 900!

De kroon op het werk wordt een poetsbeurt om laatste stof uit de lak te krijgen en meteen te beschermen. Dat wordt een gladde glanzende 900!

-
Caramac
- Donateur (2x)

Mooi hoor. Hoe sluit je die (Turbo?) onderlip, mn. in de hoek voor, goed aan?
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Tja, das een lastige denk ik. Lijkt me dat een flexibele metaalplaat met zwarte pompnagels/ schroeven wel afdoende moet zijn.
Maar Erik (SSO) maakt het af. Misschien kan hij een tip geven.
De turbolip is trouwens nog zwart. Het bleek vergeten te zijn met spuiten.
Het blijkt dat ie origineel ook altijd zwart is (?), maar zeker weten doen we het niet.
We laten het eerst zo, want menig drempeltje zal m nog wel eens raken met deze verlaging. Dan heb je alleen maar afbladderende toestanden en dan lijkt me zwart nog de beste optie...
Maar Erik (SSO) maakt het af. Misschien kan hij een tip geven.
De turbolip is trouwens nog zwart. Het bleek vergeten te zijn met spuiten.
Het blijkt dat ie origineel ook altijd zwart is (?), maar zeker weten doen we het niet.
We laten het eerst zo, want menig drempeltje zal m nog wel eens raken met deze verlaging. Dan heb je alleen maar afbladderende toestanden en dan lijkt me zwart nog de beste optie...
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Je hebt wel de perfecte week uitgekozen om 'm helemaal af te hebben zeg, mooi!
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Mooi alleen aub doe er oranje hoeklichten op voor en oranje sidemarkers. Veel mooier. Maar goed zal wel smaak zijn. Strak werk verder...
Die turbolip is een lastige... is vaak vervormd door de jaren heen waardoor het niet meer 100% past allemaal. Helaas.
Poetsen gebeurt door Coen Wagner neem ik aan? Betere poetsers hebben we volgens mij niet op het forum...
Die turbolip is een lastige... is vaak vervormd door de jaren heen waardoor het niet meer 100% past allemaal. Helaas.
Poetsen gebeurt door Coen Wagner neem ik aan? Betere poetsers hebben we volgens mij niet op het forum...
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Uitlaat polijsten: ja, goede tip. Ik moet ook nog wel wat te klussen overlaten, toch?
Oranje knippers? Inderdaad persoonlijke smaak. De witte zagen er nl. een stuk frisser uit dan de oude oranje. Enne, die achterlichten waren al duur zat...
Oranje knippers? Inderdaad persoonlijke smaak. De witte zagen er nl. een stuk frisser uit dan de oude oranje. Enne, die achterlichten waren al duur zat...
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Voorlopig doe ik het zonder. Ik kan het er altijd nog op doen. Maar wat is jullie mening?
Met logo/embleem...:

...of zonder logo/embleem:

Met logo/embleem...:

...of zonder logo/embleem:

-
Caramac
- Donateur (2x)

Met logo/embleem +1ahbijker schreef:Voorlopig doe ik het zonder. Ik kan het er altijd nog op doen. Maar wat is jullie mening?
Met logo/embleem......of zonder logo/embleem
-
tweemeter
- Donateur

Zonder logo's/embleem. Prachtig geworden! Ik heb ze wel eens minder gezien, ook te zien op de clubdag?