Saab 9-3 gekocht! Wat vragen....
- JWF_Peters
- Geregistreerd lid
- Berichten: 2412
- Lid geworden op: vr 17 mei, 2013 17:55
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Saab 9-3 gekocht! Wat vragen....
Hallo,
Ik heb na jaren eindelijk weer een Saab 9-3 gekocht. Ik heb er altijd 1 gehad enkele jaren geleden maar vanwege huis kopen kleine etc moest hij helaas het veld ruimen..... maar over een week of 2 weken ben ik weer eigenaar van een Saab 9-3! Nu kan ik eindelijk weer een beetje leuk met een auto bezig zijn en mee forummen! Ik ben wel redelijk een Saab newbie. Mijn vader heeft vroeger altijd Aero's gereden dus vandaar dat ik wel altijd van de Saab's geweest ben!
Hoe dan ook. Het is een 9-3 uit 2002 geworden 150pk turbo. 5 deurs. Hieronder een plaatje! Ben er erg blij mee!
Nu heb ik wat vraagjes met betrekking tot mijn kleine update plannen.....
1e vraag:
Er zit nu stof in en er komt zwart leer in. Nu weet ik een Viggen set van een 5 deurs te koop staan en dat is natuurlijk helemaal een droom. MAAR: Het zou uit een engelse auto komen maar makkelijk in een Europese auto kunnen. Is dat zo? En zo ja wat is er anders met NL? Dan zijn ze geloof ik elektrisch en in de auto niet is dit een probleem?
2e vraag:
Ik kwam op MP Saab Tuning tegen. Is dit wat? Bijvoorbeeld: Van 150 pk n aar 185 pk & 270 Nm (100 euro) (wil hem wel heel en betrouwbaar houden) Of gelijk voor Van 150 / 185 pk naar Stage 1: 225 pk & 340 Nm (200 euro) gaan? Is het uberhaupt verstandig? Ik leg er dan ook een andere (sport) luchtfilter mat in (niet open) welk merk is dan aan te raden? Ook vind ik het geluid van een dump valve wel leuk.... aan te raden of niet?
3e vraag
Ik vind hem origineel wat loom door de bochten gaan en hoog op zijn poten staan. (16inch) is een setje Eibach Pro veren wat? Of zijn er nog alternatieven? Aero veren?
Dit was het nu voor even. Overigens zijn dit ook de enigste aanpassingen die ik ga en wil doen. Hou van orgineel dus geen rare fratsen maar lekker rijden en genieten hij is verder mooie zoals hij is! Enigste wat ik nog wil/ga doen is een turbo logo in de grill monteren en een carbon dashbord opsnorren. (Orgineel!)
Verder ga ik nu veel lezen op dit forum en hoop ik dat mensen me advies kunnen geven en wijze raad Bedankt alvast!
Ik heb na jaren eindelijk weer een Saab 9-3 gekocht. Ik heb er altijd 1 gehad enkele jaren geleden maar vanwege huis kopen kleine etc moest hij helaas het veld ruimen..... maar over een week of 2 weken ben ik weer eigenaar van een Saab 9-3! Nu kan ik eindelijk weer een beetje leuk met een auto bezig zijn en mee forummen! Ik ben wel redelijk een Saab newbie. Mijn vader heeft vroeger altijd Aero's gereden dus vandaar dat ik wel altijd van de Saab's geweest ben!
Hoe dan ook. Het is een 9-3 uit 2002 geworden 150pk turbo. 5 deurs. Hieronder een plaatje! Ben er erg blij mee!
Nu heb ik wat vraagjes met betrekking tot mijn kleine update plannen.....
1e vraag:
Er zit nu stof in en er komt zwart leer in. Nu weet ik een Viggen set van een 5 deurs te koop staan en dat is natuurlijk helemaal een droom. MAAR: Het zou uit een engelse auto komen maar makkelijk in een Europese auto kunnen. Is dat zo? En zo ja wat is er anders met NL? Dan zijn ze geloof ik elektrisch en in de auto niet is dit een probleem?
2e vraag:
Ik kwam op MP Saab Tuning tegen. Is dit wat? Bijvoorbeeld: Van 150 pk n aar 185 pk & 270 Nm (100 euro) (wil hem wel heel en betrouwbaar houden) Of gelijk voor Van 150 / 185 pk naar Stage 1: 225 pk & 340 Nm (200 euro) gaan? Is het uberhaupt verstandig? Ik leg er dan ook een andere (sport) luchtfilter mat in (niet open) welk merk is dan aan te raden? Ook vind ik het geluid van een dump valve wel leuk.... aan te raden of niet?
3e vraag
Ik vind hem origineel wat loom door de bochten gaan en hoog op zijn poten staan. (16inch) is een setje Eibach Pro veren wat? Of zijn er nog alternatieven? Aero veren?
Dit was het nu voor even. Overigens zijn dit ook de enigste aanpassingen die ik ga en wil doen. Hou van orgineel dus geen rare fratsen maar lekker rijden en genieten hij is verder mooie zoals hij is! Enigste wat ik nog wil/ga doen is een turbo logo in de grill monteren en een carbon dashbord opsnorren. (Orgineel!)
Verder ga ik nu veel lezen op dit forum en hoop ik dat mensen me advies kunnen geven en wijze raad Bedankt alvast!
Laatst gewijzigd door JWF_Peters op za 04 jan, 2014 10:48, 2 keer totaal gewijzigd.
- AeroR
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1891
- Lid geworden op: vr 11 jul, 2008 13:27
- Regio: NL - Provincie Limburg
Re: Saab 9-3 gekocht! Wat vragen....
1e vraag weet ik niet precies, maar als het engels is zit je met de electronische bediening van de stoelen die andersom zit. Dacht wel dat je het om kan zetten maar hoe makkelijk dat is weet ik niet. Is vast wel iets over te vinden op het forum.
2e vraag: tuning op marktplaats. Toevallig die uit Udenhout? Zo ja kan ik je die aanraden. Deze heer is een welbekend Saabforum lid.
Tuning kan je auto aan mits deze goed wordt en is onderhouden. Is je Saab al gecontroleerd op BS (black sludge)? Zou ik willen weten voordat je gaat tunen.
Als je gaat tunen zullen eventuele gebreken/zwakke punten eerder de kop opsteken dan zonder tuning (denk aan je turbo/koppeling). Velen zijn je voorgegaan met succes.
Dat dumpgeluidje is leuk, maar niet erg makkelijk te doen op de t7 motoren (vanaf 2001). T5 (voor 2001) is dat veel makkelijker schijnt.
3e: eibach pro is een upgrade waar er veel mee rond rijden. stuk goedkoper ook dan Aero veren in elk geval (hoewel ik nog 2 Aero achterveren in de aanbieding heb).
paar andere upgrades die je zou kunnen overwegen om het stuur/weggedrag te verbeteren:
Steering rack brace, 6 point brace. En de goedkoopste en makkelijkste is de ARB aan de achterzijde. Deze kun je vervangen door een dikkere of een 2e ARB erbij schroeven. Deze laatste heb ik spijt van dat ik die pas 2 maanden geleden heb gedaan, had ik gelijk moeten doen toen ik de auto kocht.
Mooie Saab trouwens, mooie plannen!
2e vraag: tuning op marktplaats. Toevallig die uit Udenhout? Zo ja kan ik je die aanraden. Deze heer is een welbekend Saabforum lid.
Tuning kan je auto aan mits deze goed wordt en is onderhouden. Is je Saab al gecontroleerd op BS (black sludge)? Zou ik willen weten voordat je gaat tunen.
Als je gaat tunen zullen eventuele gebreken/zwakke punten eerder de kop opsteken dan zonder tuning (denk aan je turbo/koppeling). Velen zijn je voorgegaan met succes.
Dat dumpgeluidje is leuk, maar niet erg makkelijk te doen op de t7 motoren (vanaf 2001). T5 (voor 2001) is dat veel makkelijker schijnt.
3e: eibach pro is een upgrade waar er veel mee rond rijden. stuk goedkoper ook dan Aero veren in elk geval (hoewel ik nog 2 Aero achterveren in de aanbieding heb).
paar andere upgrades die je zou kunnen overwegen om het stuur/weggedrag te verbeteren:
Steering rack brace, 6 point brace. En de goedkoopste en makkelijkste is de ARB aan de achterzijde. Deze kun je vervangen door een dikkere of een 2e ARB erbij schroeven. Deze laatste heb ik spijt van dat ik die pas 2 maanden geleden heb gedaan, had ik gelijk moeten doen toen ik de auto kocht.
Mooie Saab trouwens, mooie plannen!
'01 9-3 2.0T Aero cabrio st3
'98 900 2.0i coupé (ex)
'98 900 2.0i coupé (ex)
- johnb52
- Donateur (7x)
- Berichten: 10781
- Lid geworden op: za 04 feb, 2012 15:44
- Regio: NL - Provincie Zeeland
Re: Saab 9-3 gekocht! Wat vragen....
Edit:
Dat moest dus een PB zijn...
Dat moest dus een PB zijn...
Saab 9-5 2.3T SE '98 g-iced, stage 1 (sold)
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
- JWF_Peters
- Geregistreerd lid
- Berichten: 2412
- Lid geworden op: vr 17 mei, 2013 17:55
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Saab 9-3 gekocht! Wat vragen....
1e vraag ben ik al uit idd via dit forum dat komt wel goed mits de adverteerder gaat reageren Anders komt er een ''gewoon'' zwart keren interieur in maar Viggen is natuurlijk helemaal top gelijk!
2e vraag
Ik denk dat ik voor de 185pk zou gaan dat lijkt me voldoende al is het verleidelijk voor de 225 te gaan maarja dat brengt ook meer slijtage/risico's met zich mee... of zeg je als je het doet klap er dan gelijk 225pk in? En het verschil 150-->185 waarneembaar verschil? De auto komt bij Jaap weg uit Smilde en is daar de laatste 5 jaar in onderhoud geweest dus de motor ben ik niet bang voor.
3e vraag
Ga denk ik gewoon voor de Eibachs denk ik. Scheelt al een hoop. In de toekomst kijk ik naar de rest misschien.
Deze 3 dingen wil ik gewoon graag doen zodra hij er is en daarna komt het met de lange termijn wel als daar behoefte aan is.
De hamvraag is nu: 185 of naar 225 en dumpvalve of niet.....of ja en papieren filter vervangen voor?
2e vraag
Ik denk dat ik voor de 185pk zou gaan dat lijkt me voldoende al is het verleidelijk voor de 225 te gaan maarja dat brengt ook meer slijtage/risico's met zich mee... of zeg je als je het doet klap er dan gelijk 225pk in? En het verschil 150-->185 waarneembaar verschil? De auto komt bij Jaap weg uit Smilde en is daar de laatste 5 jaar in onderhoud geweest dus de motor ben ik niet bang voor.
3e vraag
Ga denk ik gewoon voor de Eibachs denk ik. Scheelt al een hoop. In de toekomst kijk ik naar de rest misschien.
Deze 3 dingen wil ik gewoon graag doen zodra hij er is en daarna komt het met de lange termijn wel als daar behoefte aan is.
De hamvraag is nu: 185 of naar 225 en dumpvalve of niet.....of ja en papieren filter vervangen voor?
- johnb52
- Donateur (7x)
- Berichten: 10781
- Lid geworden op: za 04 feb, 2012 15:44
- Regio: NL - Provincie Zeeland
Re: Saab 9-3 gekocht! Wat vragen....
Papieren filter vervangen voor een papieren filter.
Als het goed is kan saab-tuners elk vermogen op je Saab zetten, dus ook 200PK bijvoorbeeld.
of je dat gaat merken?
Lees je PB maar even.
En wat betreft die vering, ik zou eerst de rest van de ophanging aanpassen, heb je veel meer plezier van!
Als het goed is kan saab-tuners elk vermogen op je Saab zetten, dus ook 200PK bijvoorbeeld.
of je dat gaat merken?
Lees je PB maar even.
En wat betreft die vering, ik zou eerst de rest van de ophanging aanpassen, heb je veel meer plezier van!
Saab 9-5 2.3T SE '98 g-iced, stage 1 (sold)
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
- johnb52
- Donateur (7x)
- Berichten: 10781
- Lid geworden op: za 04 feb, 2012 15:44
- Regio: NL - Provincie Zeeland
Re: Saab 9-3 gekocht! Wat vragen....
3e vraag
Ik vind hem origineel wat loom door de bochten gaan en hoog op zijn poten staan. (16inch) is een setje Eibach Pro veren wat? Of zijn er nog alternatieven? Aero veren?
Daar is de oplossing van AeroR wel beter voor dan die veren denk ik.
Steering rack brace, 6 point brace. En de goedkoopste en makkelijkste is de ARB aan de achterzijde.
Dat de wagen al 5 jaar in onderhoud is geweest bij een Specialist zegt niet altijd wat.
Mijn 9-5 kwam ook bij een specialist vandaan, keurig zijn beurten gehad, nergens op bezuinigd, maar toch turbo stuk en behoorlijk verstopt filter.
Hoe kan dat dan?
Nou, een specialist schroeft bijna nooit de carterpan er vanonder om te kijken of de zeef verstopt zit.
Waarschijnlijk zal de tuner ook adviseren om je vacuumslangen en bougies te vernieuwen, en dus die blacksludge check en volsyntheet olie.
Het zou erg zonde van je geld en je auto zijn, als je eerst n boel investeert en daarna een kapot blok hebt door de black sludge.
Ik vind hem origineel wat loom door de bochten gaan en hoog op zijn poten staan. (16inch) is een setje Eibach Pro veren wat? Of zijn er nog alternatieven? Aero veren?
Daar is de oplossing van AeroR wel beter voor dan die veren denk ik.
Steering rack brace, 6 point brace. En de goedkoopste en makkelijkste is de ARB aan de achterzijde.
Dat de wagen al 5 jaar in onderhoud is geweest bij een Specialist zegt niet altijd wat.
Mijn 9-5 kwam ook bij een specialist vandaan, keurig zijn beurten gehad, nergens op bezuinigd, maar toch turbo stuk en behoorlijk verstopt filter.
Hoe kan dat dan?
Nou, een specialist schroeft bijna nooit de carterpan er vanonder om te kijken of de zeef verstopt zit.
Waarschijnlijk zal de tuner ook adviseren om je vacuumslangen en bougies te vernieuwen, en dus die blacksludge check en volsyntheet olie.
Het zou erg zonde van je geld en je auto zijn, als je eerst n boel investeert en daarna een kapot blok hebt door de black sludge.
Saab 9-5 2.3T SE '98 g-iced, stage 1 (sold)
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
- JWF_Peters
- Geregistreerd lid
- Berichten: 2412
- Lid geworden op: vr 17 mei, 2013 17:55
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Saab 9-3 gekocht! Wat vragen....
Ja okay dus als ik van 150 naar 185 of 225 ga of wat dan ook wel wijs om wat meer te vervangen dan alleen de 100euro ecu update? Want dan wacht ik hier gewoon even mee tot ik daar aan toe ben (ook financieel natuurlijk) want een leren interieur en de veren kost ook al zat... weer natuurlijk.
Heb je linkjes van die andere onderstel aanpassingen waar jullie het over hebben?
Heb je linkjes van die andere onderstel aanpassingen waar jullie het over hebben?
- johnb52
- Donateur (7x)
- Berichten: 10781
- Lid geworden op: za 04 feb, 2012 15:44
- Regio: NL - Provincie Zeeland
Re: Saab 9-3 gekocht! Wat vragen....
6point brace:
viewtopic.php?f=56&t=118273" onclick="window.open(this.href);return false;
Dubbele arb:
viewtopic.php?f=22&t=124278&hilit=dubbele+arb" onclick="window.open(this.href);return false;
Steering brace:
viewtopic.php?f=22&t=128142&hilit=steering+brace" onclick="window.open(this.href);return false;
Behalve ECU update: je bougies, en je vacuumslangen, eventueel EVAP-klepjes.
viewtopic.php?f=56&t=118273" onclick="window.open(this.href);return false;
Dubbele arb:
viewtopic.php?f=22&t=124278&hilit=dubbele+arb" onclick="window.open(this.href);return false;
Steering brace:
viewtopic.php?f=22&t=128142&hilit=steering+brace" onclick="window.open(this.href);return false;
Behalve ECU update: je bougies, en je vacuumslangen, eventueel EVAP-klepjes.
Saab 9-5 2.3T SE '98 g-iced, stage 1 (sold)
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
- reiernumans
- Donateur (2x)
- Berichten: 7754
- Lid geworden op: vr 09 nov, 2012 0:25
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Saab 9-3 gekocht! Wat vragen....
Voor tuning zou ik even contact opnemen met iemand als G-Ice, die kan je daar verder mee helpen. Black sludge check is altijd goed om te doen als je een t7 auto koopt (na 2000 of 2001 volgens mij, 150 ipv 154pk).
Waar je ook op moet letten met die veren is dat je je dempers meteen meeneemt, die zijn wss na 11 jaar wel redelijk op, daarnaast ga je buiten het dempbereik zitten als je verlaagt.
mooie auto wel, met zwart viggen interieur al helemaal!
Waar je ook op moet letten met die veren is dat je je dempers meteen meeneemt, die zijn wss na 11 jaar wel redelijk op, daarnaast ga je buiten het dempbereik zitten als je verlaagt.
mooie auto wel, met zwart viggen interieur al helemaal!
2007 Saab 9-5 Sport Estate 1.9TiD, smoke beige/obsidian black te koop
Real Petrolheads Respect Other Petrolheads.
REIERPARTS
Real Petrolheads Respect Other Petrolheads.
REIERPARTS
- JWF_Peters
- Geregistreerd lid
- Berichten: 2412
- Lid geworden op: vr 17 mei, 2013 17:55
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Saab 9-3 gekocht! Wat vragen....
Goed even wat ik ga doen denk ik...
Feit is dat ik morgen het Viggin interieur ga halen!!!! Dus daar ben ik echt SUPER blij mee!!
Feit is dat ik morgen het Viggin interieur ga halen!!!! Dus daar ben ik echt SUPER blij mee!!
Laatst gewijzigd door JWF_Peters op za 18 mei, 2013 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- johnb52
- Donateur (7x)
- Berichten: 10781
- Lid geworden op: za 04 feb, 2012 15:44
- Regio: NL - Provincie Zeeland
Re: Saab 9-3 gekocht! Wat vragen....
Lijkt me n goed plan!
Veel plezier alvast met je nieuwe interieur!
Veel plezier alvast met je nieuwe interieur!
Saab 9-5 2.3T SE '98 g-iced, stage 1 (sold)
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
- ronald9000
- Geregistreerd lid
- Berichten: 273
- Lid geworden op: zo 29 aug, 2010 15:58
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Re: Saab 9-3 gekocht! Wat vragen....
Mooie plannen, prachtig interieur.
Saab 9-3 2.0T Automaat 2000, sinds maart 2016 met 260 heerlijke PK's
Triumph Dolomite 1850HL 1979
Triumph Dolomite 1850HL 1979
- JWF_Peters
- Geregistreerd lid
- Berichten: 2412
- Lid geworden op: vr 17 mei, 2013 17:55
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Saab 9-3 gekocht! Wat vragen....
Ow en carbon dashboard ligt hier ook heel dichtbij zie ik dus wie weet......
Trouwens over het vermogen. Dat je het hebt wil niet zeggen dat je het extreem gaat gebruiken natuurlijk. Ben altijd erg zuinig op mijn auto's geweest en begrijp dat meer pk ook een betere wemweg en wegligging verreist. Dit zal dan ook zeker gaan gebeuren natuurlijk. Vermogen is me eigenlijk meer gewoon voor de heb hoe stom dat ook klinkt. Boetes zijn immers niet echt leuk meer om te betalen
Stel dat je andere dempers neemt bij de veren. Moet dat dan ook gelijk de Billstein zijn bijvoorbeeld of zijn er meer alternatieven?
Trouwens over het vermogen. Dat je het hebt wil niet zeggen dat je het extreem gaat gebruiken natuurlijk. Ben altijd erg zuinig op mijn auto's geweest en begrijp dat meer pk ook een betere wemweg en wegligging verreist. Dit zal dan ook zeker gaan gebeuren natuurlijk. Vermogen is me eigenlijk meer gewoon voor de heb hoe stom dat ook klinkt. Boetes zijn immers niet echt leuk meer om te betalen
Stel dat je andere dempers neemt bij de veren. Moet dat dan ook gelijk de Billstein zijn bijvoorbeeld of zijn er meer alternatieven?
- jarno93
- Geregistreerd lid
- Berichten: 3243
- Lid geworden op: wo 15 aug, 2007 11:18
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: Saab 9-3 gekocht! Wat vragen....
tis al een paar keer gezegd, maar demonteer die carterpan en check of zij blacksludge heeft, voordat je nog meer investeringen gaat doen.
Mazda CX-9
9-5 estate "Trollspeed". verkocht
9-5 sedan gasbak 385.000 km verkocht
9-3 '00 speek stage 1 verkocht
900 T16s, 92 (speedparts fuelchip en APC mod) verkocht
900 T8 '84 (IC en APC mod) verkocht
9-5 estate "Trollspeed". verkocht
9-5 sedan gasbak 385.000 km verkocht
9-3 '00 speek stage 1 verkocht
900 T16s, 92 (speedparts fuelchip en APC mod) verkocht
900 T8 '84 (IC en APC mod) verkocht
- JWF_Peters
- Geregistreerd lid
- Berichten: 2412
- Lid geworden op: vr 17 mei, 2013 17:55
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Saab 9-3 gekocht! Wat vragen....
Er staat ook bij na motorcontrolle
Kan iemand mij vertellen wat dat inhoud en waarom het niet erg is als hij 150pk heeft?
Kan iemand mij vertellen wat dat inhoud en waarom het niet erg is als hij 150pk heeft?