Mn eerste auto een BMW 2000.
1e BMW 2000 ('69) beige, met die brede koplampen. Wel comfortabel doch de motor was niet helemaal oké.
2e Triumph Spitfire ('65) rood, met Barcley kap. Blitsen, blitsen en nog eens blitsen. Samen met collega de gehele motor gereviseerd. (incl.zuigerveren)

3e Fiat 127 ('71) zeegroen. Motorisch sterk, lekker toerenmotortje. Eigenlijk wel een lelijke auto)
4e Mini Cooper 1275 GT ('72) (damaskrood) met alle denkbare accescoires, dikke pijp, brede alu wielen, veel klokken ed incl een dubbele witte streep over
de gehele lengterichting van de auto. Geweldig stoer karretje.
5e Mini 1100 ('74) zilv.met. Lang geen 1275 GT. Verder wel aardig.
6e Opel Ascona 16 S. ('76) signaal oranje. Na enige tijd geheel verbreed e.d. Irmscher uitvoering met 2.0 S motor. Supergave auto.
7e Opel Kadett B ('69) met.blauw. Ik reed deze als 2e auto naast de Ascona. Echte klassieker en als nieuw.
8e Opel Corsa B ('85) zilv.met. Lekker autootje.
9e VW Golf II, 13 S ('90) rood. Fijne degelijke gezinsauto.
10e Opel Kadett E, 13 S ('85) rood, Na mn scheiding van mn ouders en broer gehad. Superfijne auto.
11e Saab 900 S 2.3i (NG) ('97) silvergreen. Ik was verkocht. Wat een geweldige auto. Ik heb het Saabvirus te pakken.
12e Saab 2.0 Turbo, Aero, Cabrio ('02) steelgry. Mijn allermooiste Saabwens is uitgekomen. Wat een rallymonster en wat kicken met je kop in de zon. In de
file rijden is als een terrasje pakken. Natuurlijk heb ik m'n Saab 900 S er naast gehouden. Beide supercars. Wat is het leven mooi met Saab.
Ik moet het hier voorlopig bij laten. Want wat ik merk is dat je Saabs het liefst verzameld. Ik ga bijna alle types mooi vinden. Is toch niet normaal.
Naast m'n beide Saabs heb ik nog 4 motoren (choppers), waarvan o.a. een '77 er klassieke HD Ironhead. Ook echt te gaaf.
Ik ben een gelukkig mens.