Volsa Singelrit Enschede 30-09-2012
-
eric47
- Geregistreerd lid
Re: Volsa Singelrit Enschede 30-09-2012
Waarom wonen wij nou niet in het schone Twente en hebben we zondag al andere verplichtingen?
Anders waren we er meer dan graag bij geweest met de scarabee groene 9000 AERO.
Allemaal een super gezellige dag zondag!
Elly en Eric
Anders waren we er meer dan graag bij geweest met de scarabee groene 9000 AERO.
Allemaal een super gezellige dag zondag!
Elly en Eric
-
harryM
- Geregistreerd lid
Heb mij ondertussen ook aangemeld met m'n 86er Saab 900 steilneus cabrio. Dit wordt zijn eerste presentatie aan een breder publiek.
Als de weersvoorspelling uitkomt hebben we zondag 40% kans op zon en slechts 25% kans op regen met een temperatuurtje van 16 grd. Kan de kap dus lekker naar beneden en de verwarming een tandje hoger. Gaan we topless over de singels.
Jammer dat zich nog geen Volvo Cabrio heeft aangemeld.
CU zondag
Harry M.
Als de weersvoorspelling uitkomt hebben we zondag 40% kans op zon en slechts 25% kans op regen met een temperatuurtje van 16 grd. Kan de kap dus lekker naar beneden en de verwarming een tandje hoger. Gaan we topless over de singels.
CU zondag
Harry M.
-
Chilly-Pepper
- Donateur

harryM schreef: Kan de kap dus lekker naar beneden en de verwarming een tandje hoger. Gaan we topless over de singels.
CU zondag
Harry M.
Sounds like my kind of guy...gewoon bikkelen.
BTW... welke muziek draaien we? Bij deze kan ik je al vertellen dat het bij mij geen Palingpop, Deutse slagers of zwangeres zonder baarvader word.
Waarschijnlijk een mix van Nickelback en Blackberry smoke...met hier en daar wat Red Hot Chilly Peppers en een snufje U2..en voor het meisje Beth Hart met op verzoek Robbie Williams...
Je raad het al... ik ben met m'n playlist bezig voor a.s. zondag
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
De cabrio op basis van de C70 is de eerste echt serieuze cabrio van Volvo. Saab had toen al lang de 900 classic cabrio en daarmee in dat opzicht al veel meer een cabrio reputatie dan Volvo. Ik heb geen idee van verschil in aantallen in Nederland, maar ben wel blij dat er wel Saab cabrio's zijn aangemeld ipv Volvo's.... Alhoewel de C70 cabrio echt een mooie cabrio is.harryM schreef:Heb mij ondertussen ook aangemeld met m'n 86er Saab 900 steilneus cabrio. Dit wordt zijn eerste presentatie aan een breder publiek.
CU zondag
Harry M.
Tot zondag Harry, leuk dat jullie erbij zijn....
-
mr-toet-toet
- Geregistreerd lid
ik had willen komen, maar mijn saabje heeft zojuist besloten kuren te gaan vertonen, dus helaas
had me ook nog niet aangemeld, maar dat hoeft dus ook helaas niet meer
had me ook nog niet aangemeld, maar dat hoeft dus ook helaas niet meer
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Heel erg jammer! We hebben een mooie line up, maar het is wel handig als het Saabje het doet:-)
Volgend jaar weer een kans....
Volgend jaar weer een kans....
-
mr-toet-toet
- Geregistreerd lid
misschien weten jullie wat er aan de hand is, zie het 90 topic
maar wat het ook is, het is niet gerepareerd voor zondag, helaas
maar wat het ook is, het is niet gerepareerd voor zondag, helaas
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Ik heb de mannen in stelling gebracht
Ook het veelwetende ex forumlid!
Ik ben bang....
Maar je kunt natuurlijk altijd meerijden, Saabs genoeg
Of ik moet ze vragen om de 90 op een trailer op te laten halen, bij Volsa te laten repareren en tijdens de singelrit op de autoambulance mee te laten rijden. Das wel stoer natuurlijk...
Ik ben bang....
Maar je kunt natuurlijk altijd meerijden, Saabs genoeg
Of ik moet ze vragen om de 90 op een trailer op te laten halen, bij Volsa te laten repareren en tijdens de singelrit op de autoambulance mee te laten rijden. Das wel stoer natuurlijk...
-
mr-toet-toet
- Geregistreerd lid
haha, dat zou natuurlijk wel heel stoer zijn
waarschijnlijk is het de dynamo, iets wat ik niet zelf kan repareren ben ik bang, dus hulp is zowiezo welkom
waarschijnlijk is het de dynamo, iets wat ik niet zelf kan repareren ben ik bang, dus hulp is zowiezo welkom
-
Volsa
- Donateur

Laatste aanmeldingen kunnen nog gedaan worden! laten we met meer Saabs zijn dan met Volvo's. Die andere Zweden zijn aan het inlopen 
Het wordt echt een leuke dag. Ontvangst met koffie, banden trappen, ritje maken en aansluitend gezelligheid met een hapje en een drankje in ons nieuwe Volsa clubhuis.
Het wordt echt een leuke dag. Ontvangst met koffie, banden trappen, ritje maken en aansluitend gezelligheid met een hapje en een drankje in ons nieuwe Volsa clubhuis.
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Volsa Singelrit Enschede 30-09-2012
Heel veel plezier morgen! Lijkt me leuk worden, dus zullen er leuke foto's worden gemaakt(?)
-
daniel 9-3
- Donateur

Ik heb me net nog even aangemeld. gistermorgen met de garage gebeld i.v.m defect wiel lager en de Saab was dezelfde dag nog klaar
.
-
Volsa
- Donateur

Yes! Mooi Daniël.... Zoveel 9-3's hebben we niet en in de gezonde Saab Volvo competitie willen we die andere Zweden wel graag outnumberen 
Tot morgen!
Tot morgen!
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Ben je nog wat verder gekomen?mr-toet-toet schreef:haha, dat zou natuurlijk wel heel stoer zijn