15 september meeting bij autobedrijf Auto Schaap lemmer

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
2cv
Geregistreerd lid

Re: 15 september meeting bij autobedrijf Auto Schaap lemmer

Bericht door 2cv » wo 05 sep, 2012 23:34

Bedankt !

Ik heb gevraagd of mijn vriend ook komt. Zo ja: dan laat ik dat weten. Tot die tijd kunt u er van uit gaan dat hij niet komt.

JanJunior
Geregistreerd lid

Bericht door JanJunior » do 06 sep, 2012 11:03

zet mij er ook maar bij met mijn red arrow :)

:):

Jan

Redi
In memoriam †

Bericht door Redi » do 06 sep, 2012 13:51

jeroengsi schreef:aanmelden is wel zo handig kunnen we rekening houden met de Friese oranjekoek zo dat we niet te weinig hebben
Ja, had dat even eerder gezegd! Nu zijn we natuurlijk ook van de partij! :D We weten hoe lekker die is (met echte slagroom :lol: )

Groet, Rein

Edward9-5
Geregistreerd lid

Bericht door Edward9-5 » do 06 sep, 2012 14:10

Vrees dat ik de Oranjekoek ga missen...... :(

De agenda staat die dag ramvol: met sportende kids (natuurlijk allebei eind van de ochtend op verschillende locaties in NL...) en zodra in de loop van de middag weer thuis, verplichtingen in het dorp.

Ik zal er dus niet bij zijn, Jeroen...

Maartenschuur
Geregistreerd lid

Bericht door Maartenschuur » do 06 sep, 2012 14:59

Het zeilen gaat niet door, dus ik ben er toch bij, met de 93. 8)

jeroengsi
Geregistreerd lid

Bericht door jeroengsi » do 06 sep, 2012 17:24

hey JanJunior
leuk dat u ook komt en u staat op de lijst

hey Rein
leuk dat u ook weer van de partij bent
ik heb u op plek 25 gezet om dat er een afmelding was

hey Edward9-5
jamammer dat het niet gaat lukken
maar volgende keer beter

hey Maartenschuur
leuk dat je ook komt
ik zet je op de plet van edward

groeten Jeroen

jeroengsi
Geregistreerd lid

Bericht door jeroengsi » do 06 sep, 2012 23:15

hier nog wat extra info wat er de dag nog meer te doen zal zijn

Met medewerking van Rijschool Bonne Route is er een behendigheid parcours uitgezet. Wie dit als snelste en beste tot een einde brengt wint een prijs aangeboden door Auto Schaap Lemmer. Verder is het mogelijk om in een lesauto een proeflesje te doen op je 17e !! Er zullen ook een aantal motoren aanwezig zijn.

Forté toevoegingen en reiniging producten zal ook met een stand aanwezig zijn. Hier laten zij met een aantal praktijk voorbeelden en videomateriaal zien hoe deze producten te werk gaan. De forte producten zijn op de 15e te koop met 10 % korting !!

Inventive Repair, oftewel de ‘deukjesman’, zal ook met een stand aanwezig zijn. Zij zullen u laten zien hoe het weghalen van parkeerpitjes en krassen in de praktijk werkt. Er ligt een coupon klaar voor iedere bezoeker waarmee of 30 euro korting op het weghalen van een parkeerpitje of 50 euro korting kan worden verkregen op een spotrepair.

Auto Schaap is officieel dealer van zowel Hirsch Performance Tuning en MapTun. Dus er is erg veel mogelijk. Vraag de 15e naar de scherpe prijzen van beide leveranciers.

Tevens zal naast alle prachtige gebruikte en klassieke Saab en Volvo modellen de geheel nieuwe Volvo V40 aanwezig zijn, waar natuurlijk ook een proefritje in gemaakt mag worden

2cv
Geregistreerd lid

Bericht door 2cv » do 06 sep, 2012 23:24

Klinkt goed ! :thumbup:

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » vr 07 sep, 2012 11:16

Leuk programma. Kom ook wel ff buurten met de 900T16.

jeroengsi
Geregistreerd lid

Bericht door jeroengsi » vr 07 sep, 2012 23:54

Turbobakk u staat er ook tussen word een leuke groep zo

autobedrijf Auto Schaap heeft ook een mail de deur uitgedaan daar van zijn er ook al 30 man die kommen
beloofd een leuke drukke dag te worden

groeten Jeroen

Super-red-one
Geregistreerd lid

Bericht door Super-red-one » za 08 sep, 2012 16:42

hoi Jeroen,
Helaas moet ik toch afzeggen voor de meeting, want het hockeyseizoen van mijn dochters (waar ik coach van ben) is weer gestart en helaas niet te combineren met een ritje naar Lemmer.

Toch jullie wel een hele fijne en vooral inspirerende dag toegewenst.
Groet, Martin.

Francel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Francel » zo 09 sep, 2012 11:48

had het leuk gevonden om ook langs te komen ook omdat ik nog een rijtje kleine onvolkomenheden en probleempjes heb mijn mijn 900 maar dit valt helaas samen met de inspectiedag van SCN. Volgende keer maar weer.

Ocin1979
Geregistreerd lid

Bericht door Ocin1979 » zo 09 sep, 2012 18:56

U mag mij ook wel aan de lijst toevoegen. Ik rijd in een 9-3 Caab (OG) of een 9-3 TiD (OG).

2cv
Geregistreerd lid

Bericht door 2cv » ma 10 sep, 2012 3:02

Balen ! Vandaag begon mijn 99 te koken na een rit van 90km (motor stond al uit toen deze aan de kook raakte). Omdat ik ook geen ventilator gehoord heb (ik heb de motor 2 seconden laten draaien om dit te testen) denk ik dat de ventilator het niet meer doet. Ik ga nu een midweekje weg (ben dan ook niet op het interweb te vinden) en ga het vrijdag proberen te repareren. Als dat nou niet lukt, mag ik dan met mijn BX komen ? Uiteraard zal ik mijn best dan doen om hem verdekt te parkeren.

jeroengsi
Geregistreerd lid

Bericht door jeroengsi » ma 10 sep, 2012 8:42

Super-red-one schreef:hoi Jeroen,
Helaas moet ik toch afzeggen voor de meeting, want het hockeyseizoen van mijn dochters (waar ik coach van ben) is weer gestart en helaas niet te combineren met een ritje naar Lemmer.
Toch jullie wel een hele fijne en vooral inspirerende dag toegewenst.
Groet, Martin.
jammer dat het niet gaat lukken volgende keer beter
Francel schreef:had het leuk gevonden om ook langs te komen ook omdat ik nog een rijtje kleine onvolkomenheden en probleempjes heb mijn mijn 900 maar dit valt helaas samen met de inspectiedag van SCN. Volgende keer maar weer.
maak er een leuke dag op de inspectiedag
Ocin1979 schreef:U mag mij ook wel aan de lijst toevoegen. Ik rijd in een 9-3 Caab (OG) of een 9-3 TiD (OG).
ik zet u op de lijst ik plaats u op de plek van Super-red-one
2cv schreef:Balen ! Vandaag begon mijn 99 te koken na een rit van 90km (motor stond al uit toen deze aan de kook raakte). Omdat ik ook geen ventilator gehoord heb (ik heb de motor 2 seconden laten draaien om dit te testen) denk ik dat de ventilator het niet meer doet. Ik ga nu een midweekje weg (ben dan ook niet op het interweb te vinden) en ga het vrijdag proberen te repareren. Als dat nou niet lukt, mag ik dan met mijn BX komen ? Uiteraard zal ik mijn best dan doen om hem verdekt te parkeren.
als de saab het niet toe laat om daar mee te kommen mag u ook gerust kommen met de BX geen enkelprobleem

groeten Jeroen

Plaats reactie