gaat een leuke dag worden zo
15 september meeting bij autobedrijf Auto Schaap lemmer
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
Re: 15 september meeting bij autobedrijf Auto Schaap lemmer
lijs weer bij gewerkt leuk dat er al aardig wat man komt
-
Chilly-Pepper
- Donateur

Mooi initiatief...
Nog niet 100% zeker maar het lijkt er op dat mijn Caab ook naar Lemmer wil...dan gaat het baasje natuurlijk ook mee..en het meisje van het baasje
...en zoontje lief van het baasje leggen we languit (1.90) op de achterbank...
Dus optioneel 3 personen en 1 Caab er bij...
Nog niet 100% zeker maar het lijkt er op dat mijn Caab ook naar Lemmer wil...dan gaat het baasje natuurlijk ook mee..en het meisje van het baasje
Dus optioneel 3 personen en 1 Caab er bij...
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
hey Chilly-Pepper goede morgen
hoe is het met de caab
leuk dat u ook komt zal buur vast inlichten

leuk dat u ook komt zal buur vast inlichten
-
S60driver
- Geregistreerd lid
Ik heb s'middags een andere meeting dus ik zal zowieso vrij moeten nemen 15 september mits mijn vader mee wil naar de andere meeting..., anders ga ik gewoon werken en kan ik dus ook niet naar deze meeting
gaan we wel naar die andere zal ik sowieso even langs komen om wat foto's te maken en misschien onze nieuwe auto ook wel even komen showen, zijn vast wel wat liefhebbers voor hier op het forum 
-
Peters 9-3
- Geregistreerd lid
Hallo Jeroen
Je mag mij er ook wel bijzetten voor 15 September, wordt mijn eerste Saabmeeting dus lijkt me supergaaf om er een bij te zijn met mijn 9-3 uit 99
Groetjes Peter
Je mag mij er ook wel bijzetten voor 15 September, wordt mijn eerste Saabmeeting dus lijkt me supergaaf om er een bij te zijn met mijn 9-3 uit 99
Groetjes Peter
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
hey Peter
leuk dat u ook komt
u staat ook op de lijst
groeten Jeroen
leuk dat u ook komt
u staat ook op de lijst
groeten Jeroen
-
LaurensPJ
- Geregistreerd lid
Hi,
lijkt mij ook leuk om langs te komen. Heel veel jaren terug tijdens een vakantie een keer gestrand met een 900 Forty. Kregen we een 9000 mee voor een paar dagen. Koning te rijk
Anyway, count me in. Waarschijnlijk 2 man + 900 classic
lijkt mij ook leuk om langs te komen. Heel veel jaren terug tijdens een vakantie een keer gestrand met een 900 Forty. Kregen we een 9000 mee voor een paar dagen. Koning te rijk
Anyway, count me in. Waarschijnlijk 2 man + 900 classic
-
hdijks
- Geregistreerd lid
Een erg goed initiatief voor het behouden van een klasse merk.
Ga erheen om u te verdiepen in de klasse van SAAB en de vele verschillende uitvoeringen zodat u thuis alle info nog
eens kunt overdenken mocht u overwegen om een klasse apart aan te schaffen.
Ik hoop dat het een leuke dag word voor iedereen je moet wat verzinnen om nieuwe klanten voor gebrekkig onderhoud wat niet te moeilijk is te werven,mijn advies is dan ook geniet van de dingen die te zien zijn,maar koop er niets wat niet uit nieuwe verpakking komt uit het Saab magazijn want dat is hoofdzakelijk de reden van deze meeting het verkopen van onderdelen zonder garantie al of niet goed van oude sloopwagens die naar verhouding veel te duur zijn b.v een koppelingskabel 40euro na vier mnd stuk en nieuwe 61 euro met garantie dus goedkoop is duurkoop bij één van de initiatiefnemers die dit nu heeft georganiseerd op het terrein van Saab dealer Schaap die hier verder buiten zal staan neem ik aan.
Ben je een liefhebber van Saab kijk wat rond maar gaat en om aanschaf van een wagen en de daarbij horende klantvriendelijke en echt goeie informatie laat u dan adviseren door de enige echte SAAB Dealer in Friesland Wassenaar Leeuwarden waar klantvriendelijke benadering en service erg hoog in het vaandel staan en waar klant gericht te werk word gegaan en iedereen gelijk is of je nu een splinternieuwe Saab koopt of een ouder type rijd je word met de zelfde
vriendelijk duur de eigenaren te woord gestaan en gaat het om technische service er word altijd naar de juiste en goedkoopste oplossing gezocht dat is ook de kracht van dit al heel lang bestaande Saab dealer bedrijf wat in deze tijd zo belangrijk is.
Ga erheen om u te verdiepen in de klasse van SAAB en de vele verschillende uitvoeringen zodat u thuis alle info nog
Ik hoop dat het een leuke dag word voor iedereen je moet wat verzinnen om nieuwe klanten voor gebrekkig onderhoud wat niet te moeilijk is te werven,mijn advies is dan ook geniet van de dingen die te zien zijn,maar koop er niets wat niet uit nieuwe verpakking komt uit het Saab magazijn want dat is hoofdzakelijk de reden van deze meeting het verkopen van onderdelen zonder garantie al of niet goed van oude sloopwagens die naar verhouding veel te duur zijn b.v een koppelingskabel 40euro na vier mnd stuk en nieuwe 61 euro met garantie dus goedkoop is duurkoop bij één van de initiatiefnemers die dit nu heeft georganiseerd op het terrein van Saab dealer Schaap die hier verder buiten zal staan neem ik aan.
Ben je een liefhebber van Saab kijk wat rond maar gaat en om aanschaf van een wagen en de daarbij horende klantvriendelijke en echt goeie informatie laat u dan adviseren door de enige echte SAAB Dealer in Friesland Wassenaar Leeuwarden waar klantvriendelijke benadering en service erg hoog in het vaandel staan en waar klant gericht te werk word gegaan en iedereen gelijk is of je nu een splinternieuwe Saab koopt of een ouder type rijd je word met de zelfde
vriendelijk duur de eigenaren te woord gestaan en gaat het om technische service er word altijd naar de juiste en goedkoopste oplossing gezocht dat is ook de kracht van dit al heel lang bestaande Saab dealer bedrijf wat in deze tijd zo belangrijk is.
-
Chilly-Pepper
- Donateur

Jeroen... die caab van mij is G E W E L D I G.jeroengsi schreef:hey Chilly-Pepper goede morgenhoe is het met de caab
leuk dat u ook komt zal buur vast inlichten![]()
![]()
Die 4 punts brace van jou is helemaal top...maar het brengt wel een ander zwak punt aan het licht...rubbers... daar neem ik nog wel contact met je over op.
De starter motor bleek ik achteraf niet nodig te hebben (was toch de accu)
Jou GPS satteliet Booster heb op 1 na, alle onderdelen voor binnen...nog even in elkaar klussen ... wil je hem vast (dus altijd "aan") in de auto monteren of via de aansteker aansluiting? Ik zal nog een extra maken voor de show...
Hoop jou, je pa en ma en natuurlijk buur te zien de 15de... hartstikke leuk.
-
jur009
- Geregistreerd lid
We komen ook even langs kijken!
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
hey PepperChilly-Pepper schreef:Jeroen... die caab van mij is G E W E L D I G.jeroengsi schreef:hey Chilly-Pepper goede morgenhoe is het met de caab
leuk dat u ook komt zal buur vast inlichten![]()
![]()
Die 4 punts brace van jou is helemaal top...maar het brengt wel een ander zwak punt aan het licht...rubbers... daar neem ik nog wel contact met je over op.
De starter motor bleek ik achteraf niet nodig te hebben (was toch de accu)dus met jou goed vinden komt die terug..
Jou GPS satteliet Booster heb op 1 na, alle onderdelen voor binnen...nog even in elkaar klussen ... wil je hem vast (dus altijd "aan") in de auto monteren of via de aansteker aansluiting? Ik zal nog een extra maken voor de show...
Hoop jou, je pa en ma en natuurlijk buur te zien de 15de... hartstikke leuk.
mooi dat de 4 punts brace goed bevalt
maar dan moeten we maar eens een keer kijken naar de rubbers
mooi dat de GPS satteliet onderdelen binnen zijn
wat is handig altijd aan of met ene knopje uit zetten
ik doe je nog wel even een pb bericht
groeten Jeroen
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
ik heb u op de lijst gezetjur009 schreef:We komen ook even langs kijken!
-
johnb52
- Donateur (7x)

hdijks schreef:Een erg goed initiatief voor het behouden van een klasse merk.
Kan je het misschien nog n keer schrijven, maar dan met iets meer punten en komma's? Er valt bijna geen touw aan vast te knopen zo, en de bedoeling van de post ontgaat me ook een beetje...
-
Redi
- In memoriam †
Ik neem aan dat de waarde heer Dijks bedoelt dat de service en kwaliteit bij zowel Auto Schaap als bij Jeroen uitstekend zijn. De waarde van de afgenomen artikelen mag men altijd zelf beoordelen, mocht er iets niet goed zijn dan kan je zonder afspraak gewoon even langskomen en wordt het opgelost.
De heer Dijks wil waarschijnlijk reclame maken en een positieve ervaring delen, maar is waarschijnlijk bevreesd dat de forumhuisregels dat niet toestaan, maar een goed verstaander begrijpt de goede bedoeling
Hulde!
Groet, Rein
De heer Dijks wil waarschijnlijk reclame maken en een positieve ervaring delen, maar is waarschijnlijk bevreesd dat de forumhuisregels dat niet toestaan, maar een goed verstaander begrijpt de goede bedoeling
Groet, Rein
-
tanisha
- Geregistreerd lid
ik denk dat meneer dijks bedoeld dat hij het een en ander sterk onder de maat vond bij een zeker iemand