IntSaab 2012 België, Spa
-
BartW
- Geregistreerd lid
Re: IntSaab 2012 België, Spa
Aan welke kant van francorchamps kunnen we binnen rijden??? 
-
Azul
- Geregistreerd lid
Ik heb erg veel zin in de meeting. Maandag richting België. Ik verwacht goed weer dus de cabrio gaat mee!
-
tweemeter
- Donateur

Ik twijfel nog erg tussen de cabrio en de coupe. Trekhaak voor de cabrio ligt in de garage, ik twijfel nog even verder
.
Heb er in geval wel al veel zin in! Woensdag gaan we die kant op.
Heb er in geval wel al veel zin in! Woensdag gaan we die kant op.
-
N2024
- Geregistreerd lid
IntSaab 2012 België, Spa
Ik laat de caab thuis, de 95 wil ik meenemen (en de aero)
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Route du circuit 55, 4970 Francorchamps.BartW schreef:Aan welke kant van francorchamps kunnen we binnen rijden???
-
Blindstra
- Geregistreerd lid
Zij die op vakantie gaan groeten degenen die dit weekend op Spa zitten. Ik hoop op goed weer voor jullie!
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Vandaag de 900 inpakken, tentje, kleding, toilettas, dingen....
Morgen weg, eerst een paar dagen hier kijken: http://www.lamaisondesamis.eu/
Woensdag naar Spa, donderdag lekker naar het circuit en dan drie dagen IntSaab.
Ik heb er zin in!!
Morgen weg, eerst een paar dagen hier kijken: http://www.lamaisondesamis.eu/
Woensdag naar Spa, donderdag lekker naar het circuit en dan drie dagen IntSaab.
Ik heb er zin in!!
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Bovenstaande is bedoeld voor de niet-ingeschreven "Belgium Tour by Saab" geïnteresseerden, neem ik aan? Ik telde zo snel 23 ingeschreven Saabs voor deelname aan "Noord", leuk! Tot woensdagochtend in Hoogstraten!Ronnes schreef:Woensdag 1 augustus wordt de aftrap gegeven voor de internationale Saabmeeting met een rondrit die voorbehouden was voor de buitenlandse bezoekers. De inschrijvingen hiervoor zijn een beetje tegengevallen zodat er nog plaatsen over zijn. Als je mee wil, dan kan dat. Plaats van vertrek is cafe "Den Engel", Vrijheid 167, Hoogstraten (10.00u). Hier wordt koffie aangeboden (geen ontbijt!). Deelnemers krijgen een roadbook. 's Middags is er een gezamelijke pick-nick in Poederlee (aangeboden door SCB). De rit eindigt 's namiddags ( +/- 16.00u) in het Abarth-museum van Guy Moerenhout in Lier en de dag wordt daar afgesloten met een barbeque. Kostprijs is 16,00 Euro per persoon. Over te schrijven op de clubrekening van Saabclub Belgium (BE60-733-0001010-70) met mededeling van BBQ + het aantal personen. Enkel bezoek aan het museum + BBQ is ook mogelijk. Inschrijven kan via pb.
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Aan iedereen die reeds vertrekt: succes bij het inladen, en veilige reis richting België !
En voor wie op Francorchamps gaat rijden: zeker helm niet vergeten !
Vandaag volgt nog een nieuwsbrief met de laatste instructies.
En voor wie op Francorchamps gaat rijden: zeker helm niet vergeten !
Vandaag volgt nog een nieuwsbrief met de laatste instructies.
-
Ronnes
- Donateur (2x)

@ Roger: Door afzeggingen en niet-betalers telt "Noord" 11 buitenlandse Saabs. Hier heb ik nog 6 Belgische aan toe kunnen voegen, mezelf incluis. Een totaal van 37 deelnemers, al bij al niet slecht. We gaan ons amuseren en beginnen met een mooie rit door de Antwerpse Kempen. Ik zie je woensdag!
-
mr-toet-toet
- Geregistreerd lid
Hoe zit het trouwens met de entree, is daar ter plekke een lijst en krijg je dan je toegangsbewijs, of is die opgestuurd
Ik ben namelijk onlangs verhuisd, dus als het toegangsbewijs opgestuurd is heb ik een probleem
Ik ben namelijk onlangs verhuisd, dus als het toegangsbewijs opgestuurd is heb ik een probleem
-
Geert
- Geregistreerd lid
Weet hier iemand meer details over het programma, met name de exacte tijden, inkom en plaatsen van de aktiviteiten?
Ik zie b.v. Bingo, maar verder niets te vinden op de hp. ...
Het is nl. zo dat niet iedereen de mogelijkheid heeft/geinteresserd is om er het hele event bij te zijn. Het zou mooi zijn mochten de organisatoren rekening houden met de niet-geregistreerde Saabliefhebbers. Die kunnen ook hun gewilde centje achterlaten.
Ikzelf kan niet met een Saab komen, maar omdat ik toevallig voorbijkom op weg naar de OS wil ik wel meepikken waar het voor mij leuk is. Ik heb langere tijd nabij Spa gewoond, dus ik wil gewoon graag basics van alle lokale aktiviteiten weten.
Het is nl. zo dat niet iedereen de mogelijkheid heeft/geinteresserd is om er het hele event bij te zijn. Het zou mooi zijn mochten de organisatoren rekening houden met de niet-geregistreerde Saabliefhebbers. Die kunnen ook hun gewilde centje achterlaten.
Ikzelf kan niet met een Saab komen, maar omdat ik toevallig voorbijkom op weg naar de OS wil ik wel meepikken waar het voor mij leuk is. Ik heb langere tijd nabij Spa gewoond, dus ik wil gewoon graag basics van alle lokale aktiviteiten weten.
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Er wordt niets opgestuurd, je krijgt alles bij aankomst. Graag jullie nr vermelden voor een vlot verloop !mr-toet-toet schreef:Hoe zit het trouwens met de entree, is daar ter plekke een lijst en krijg je dan je toegangsbewijs, of is die opgestuurd
De exacte tijden worden bekend gemaakt in het programmaboek... hiervoor moet je dus ingeschreven staan.Geert schreef:Weet hier iemand meer details over het programma, met name de exacte tijden, inkom en plaatsen van de aktiviteiten?
Bingo e.d. is een "voordeel" die je enkel krijgt bij het programma van 69 of 96€.