IntSaab 2012 België, Spa
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Re: IntSaab 2012 België, Spa
Woensdag 1 augustus wordt de aftrap gegeven voor de internationale Saabmeeting met een rondrit die voorbehouden was voor de buitenlandse bezoekers. De inschrijvingen hiervoor zijn een beetje tegengevallen zodat er nog plaatsen over zijn. Als je mee wil, dan kan dat. Plaats van vertrek is cafe "Den Engel", Vrijheid 167, Hoogstraten (10.00u). Hier wordt koffie aangeboden (geen ontbijt!). Deelnemers krijgen een roadbook. 's Middags is er een gezamelijke pick-nick in Poederlee (aangeboden door SCB). De rit eindigt 's namiddags ( +/- 16.00u) in het Abarth-museum van Guy Moerenhout in Lier en de dag wordt daar afgesloten met een barbeque. Kostprijs is 16,00 Euro per persoon. Over te schrijven op de clubrekening van Saabclub Belgium (BE60-733-0001010-70) met medeling van BBQ + het aantal personen. Enkel bezoek aan het museum + BBQ is ook mogelijk. Inschrijven kan via pb.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ik moet me toch maar eens vediepen in dat twitter. Bovenstaande post van svartapilen klinkt mij als #*#*@))!)#*$#*@(#((@&#
-
turbopilot
- Donateur (7x)

lees ik dat jij nu ook al ouder wordt
maar wat is twitter
spellingscontrole geeft een rode streep
spellingscontrole geeft een rode streep
-
svarta pilen
- Geregistreerd lid
In hoofdlijnen worden bijgepraat over twitter: een presentatie.
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Wat is een een 'trending topic'?turbopilot schreef:... wat is twitter
-
svarta pilen
- Geregistreerd lid
Trending topic: een trefwoord dat op dat moment wereldwijd het meest genoemd worden op Twitter. Bijvoorbeeld #IntSaab2012 . Nederland telt ruim 1 miljoen twittergebruikers.
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Tweets bestaan voor 50% uit 'pointless babble', 'self promotion' en spam...

News; 3.9%
Spam; 3.75%
Self-promotion; 5.86%
Pointless babble; 40.54%
Conversational; 37.55%
Pass-along value; 8.70%
Mag ik bedanken...
News; 3.9%
Spam; 3.75%
Self-promotion; 5.86%
Pointless babble; 40.54%
Conversational; 37.55%
Pass-along value; 8.70%
Mag ik bedanken...
-
svarta pilen
- Geregistreerd lid
Glas halfvol / half leeg. Alle kleine beetjes helpen. Tot zover mijn bijdrage over twitter. Ik schakel terug naar #IntSaab2012, het
bordje zit er al aardig aan te komen 
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
odin1899
- Donateur

Voor zover ik begrijp kunnen oningeschrevenen dus gewoon zondag aan komen kakken. Maar mogen oningeschrevenen ook een kofferbak vol zooi mee nemen en de klep open gooien bij de onderdelenmarkt?
-
JanJunior
- Geregistreerd lid
Op of in de buurt van?
Even los van of dat nou wel of niet gewaardeerd wordt, maar als je van plan bent te komen registreer je je toch gewoon even?
Ben je gelijk van dat gezever af ook, ik kan me best voorstellen dat er wat zuinig gekeken gaat worden..
Daarnaast weet ik niet of en hoe de toegang tot de onderdelenmarkt geregeld is.

Jan
Even los van of dat nou wel of niet gewaardeerd wordt, maar als je van plan bent te komen registreer je je toch gewoon even?
Ben je gelijk van dat gezever af ook, ik kan me best voorstellen dat er wat zuinig gekeken gaat worden..
Daarnaast weet ik niet of en hoe de toegang tot de onderdelenmarkt geregeld is.
Jan
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
De onderdelenmarkt was altijd vrij toegankelijk voor iedereen. Is zeker voor de verkopers ook wel zo logisch; waarom zou je een deel van de kopers uitsluiten?JanJunior schreef:Daarnaast weet ik niet of en hoe de toegang tot de onderdelenmarkt geregeld is.
-
JanJunior
- Geregistreerd lid
Uiteraard wil je als verkoper een zo groot mogelijk publiek bereiken, ik bedoelde te zeggen dat ik niet weet of en hoe de toegang voor verkopers geregeld is 

Jan
Jan
-
odin1899
- Donateur

Ik vraag me dus af of het meer vlomarkt of meer standjes enzo zijn. Ik heb al via het contactformulier gemaild maar nog geen reactie. Organisatie zal wel druk bezig zijn.
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Onderdelenmarkt vind plaats in de Gallerie Léopold II in het Parc de Sept Heures. Er hebben zich verschillende grote standhouders aangemeld. Wil je tafels ter beschikking hebben, neem dan contact op met de organisatie. "Kofferbakverkoop" kan ook, maar parkeerplaatsen in het park zijn beperkt en voorbehouden aan de deelnemers van het evenement. We verwachten meer dan 500 auto's.