IntSaab 2012 België, Spa

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Plaats reactie
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: IntSaab 2012 België, Spa

Bericht door esalet » vr 27 apr, 2012 19:51

En nog een Nederlander óók!!

Timothy Schell

Wie o wie zijt gij en toon mij uwen 90!

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » ma 30 apr, 2012 0:59

Dax schreef:50 Nederlandse deelnemers tot nu toe (27-04) met nog ruim één maand inschrijving te gaan (of zouden ze niet zo streng zijn?).
Dat moet toch minstens te verdubbelen zijn met 15 januari in het achterhoofd :D
51 intussen... het loopt op, maar dat aantal mag zeker verdubbelen :wink:
Belgen zijn heel streng hoor :police:

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » ma 30 apr, 2012 1:24

esalet schreef:Wát??

Nóg een 90? En ik was de enige tot nu toe.

Daar gáát mijn exclusiviteit!

(gelukkig) :wink:
Bij deze krijgt jouw auto geen speciale plaats meer als unieke auto, en kan je plaats gaan nemen in de rij van 99's. Of sta je liever tussen de 900's? :mrgreen:

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » ma 30 apr, 2012 9:53

GRIFFIN schreef: Bij deze krijgt jouw auto geen speciale plaats meer als unieke auto, en kan je plaats gaan nemen in de rij van 99's. Of sta je liever tussen de 900's? :mrgreen:
Ahhhh, :( een héél klein rijtje 90's precies tussen de 99's en de 900's in, dat moet toch ook kunnen?
Pretty please??? :shrug:

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » ma 30 apr, 2012 10:38

Het lot van de 90 :lol:

Enkhorst
Geregistreerd lid

Bericht door Enkhorst » ma 30 apr, 2012 16:57

ok, nummer 235 is het geworden. Ga alleen zaterdag en zondag, maar evengoed een feestje.

Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Paul Viking » ma 07 mei, 2012 21:54

...

sturgis
Geregistreerd lid

Bericht door sturgis » ma 07 mei, 2012 23:06

Aangezien ik totaal geen idee heb wat van zoiets te verwachten, heb ik enkele vraagjes :)
Worden wagens "ge- displayed" in de paddock area of op de publieke parkings? Gezien de parkings onverhard zijn, neem ik aan dat het vooral in de paddock area te doen is?
Kamperen mensen daar, of gaan de meesten op het einde van de dag terug naar hun B&B/hotel?

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » di 08 mei, 2012 15:01

De meeting zelf vindt niet plaats op het circuit.
Wie aan de track sessie deelneemt zal bij zijn aankomt instructies krijgen, even parkeren, en wat later het circuit op achter een pace-car.
De meeting zelf (vanaf vrijdag dus) is in het hart van Spa, en daar krijg je bij aankomst ook instructies waar in het park je kan parkeren.
's Avonds gaat iedereen met zijn auto (tenzij het hotel op voetafstand ligt) naar zijn overnachtingsplaats, of het nu camping, hotel of b&b is.

Dessel
Geregistreerd lid

Bericht door Dessel » di 08 mei, 2012 22:07

Over de tracksessie: dat is toch gewoon vrij rijden en niet heel de tijd achter de pace-car tuffen?

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » do 10 mei, 2012 15:40

Nee er mag niet vrij gereden worden. Maar de pace-car gaat wel snelheid maken.

sturgis
Geregistreerd lid

Bericht door sturgis » do 10 mei, 2012 16:07

GRIFFIN schreef:De meeting zelf vindt niet plaats op het circuit.
Wie aan de track sessie deelneemt zal bij zijn aankomt instructies krijgen, even parkeren, en wat later het circuit op achter een pace-car.
De meeting zelf (vanaf vrijdag dus) is in het hart van Spa, en daar krijg je bij aankomst ook instructies waar in het park je kan parkeren.
's Avonds gaat iedereen met zijn auto (tenzij het hotel op voetafstand ligt) naar zijn overnachtingsplaats, of het nu camping, hotel of b&b is.
ah zo! Bedankt voor de verheldering :)
GRIFFIN schreef:Nee er mag niet vrij gereden worden. Maar de pace-car gaat wel snelheid maken.
Euh, word er dan ook een briefing gedaan voor de deelnemers? Ik zou heel graag de saab eens uitlaten op Francorchamps, maar om dat nou in een treintje (op snelheid) te gaan doen met mogelijks heel wat deelnemers die geen trackkennis hebben of briefing gekregen hebben... daar wordt ik toch wat zenuwachtig van, zo bij de eerste gedachten...

Is natuurlijk afhankelijk van wat jij met snelheid bedoeld... dus maak ik me misschien wel zorgen om niets.

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » do 10 mei, 2012 17:12

Maak je niet te veel zorgen Sturgis. De regels komen binnenkort op de website, en je krijgt ook nog eens een duidelijke briefing vóór je het circuit op gaat.
Er zullen bovendien 3 pace-cars zijn die elk een verschillende snelheid aanhouden. Je zal dus zelf kunnen bepalen bij welke snelheidsgroep je aansluit.
Er wordt dus rekening gehouden met deelnemers die snel willen gaan, en anderen die het iets rustiger aan willen doen.

Dessel
Geregistreerd lid

Bericht door Dessel » do 10 mei, 2012 20:17

Mmh dat vind ik wel al veel minder aantrekkelijk plotseling... En is er al nieuws over hoe lang zo'n sessie zal duren?

eddracket
Geregistreerd lid

Bericht door eddracket » do 10 mei, 2012 20:35

ik wacht toch ook ongeduldig naar verder nieuws van het circuit en vooral of er plaats is voor saabliefhebbers die aan het weekend niet kunnen deelnemen maar donderdagavond wel.

Plaats reactie