IntSaab 2012 België, Spa
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Re: IntSaab 2012 België, Spa
Ze hebben je blijkbaar gehoord want de laatste 7 inschrijvingen zijn uit Nederland 
-
Dax
- Geregistreerd lid
Ha, ha, ik zag het! We kunnen toch ook niet hebben dat er straks meer Duitsers en Engelsen als Hollanders rondlopen daar.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd denk ik dan maar
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd denk ik dan maar
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Duitsers hebben meestal de nijging om vroeg in te schrijven, maar nadien vallen ze stil.
Engelsen gaan talrijk zijn, want dat zijn ze meestal en ze organiseren bovendien Intsaab2013.
Maar het zullen ongetwijfeld de Nederlanders zijn die in de meerderheid zullen zijn
En de Belgjes die zullen daar hopelijk wel ergens tussenin eindigen zeker?
Engelsen gaan talrijk zijn, want dat zijn ze meestal en ze organiseren bovendien Intsaab2013.
Maar het zullen ongetwijfeld de Nederlanders zijn die in de meerderheid zullen zijn
En de Belgjes die zullen daar hopelijk wel ergens tussenin eindigen zeker?
-
eddracket
- Geregistreerd lid
Is het ook mogelijk om enkel in te schrijven voor het circuit??? Zo kan ik toch nog iets meenemen van het saabgebeuren. Het weekend
haal ik helaas niet! Uiteraard rij ik met een saabje!
haal ik helaas niet! Uiteraard rij ik met een saabje!
-
N2024
- Geregistreerd lid
Ik zou ook graag op het circuit mee willen. Volgens de lijst doe ik dat ook, maar ik had het aanvankelijk niet opgegeven. Had Griffin dit voor me aangepast misschien? Of begrijp ik de lijst verkeerd (zal wel, Ollander hé).
-
johnb52
- Donateur (7x)

Wat is er op de zondag eigenlijk te doen?
En is het ook mogelijk om alleen zaterdag te gaan? Zag wel tickets voor t weekend, maar niet per dag...
En is het ook mogelijk om alleen zaterdag te gaan? Zag wel tickets voor t weekend, maar niet per dag...
-
N2024
- Geregistreerd lid
Ik ga alleen op zaterdag. Rijd je mee dan?
-
johnb52
- Donateur (7x)

Ik zat te denken de fotograaf ook weer mee te vragen, of n andere vriend van mij, die ook autoliefhebber is 
Hoe bedoelde je dat? In 1 auto rijden, of in n colonne achter elkaar aan?
Hoe bedoelde je dat? In 1 auto rijden, of in n colonne achter elkaar aan?
-
Dax
- Geregistreerd lid
De zondag is volgens mij ook gratis.johnb52 schreef:Wat is er op de zondag eigenlijk te doen?
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Zondag is idd gratis... er hoeft niet voor gereserveerd te worden, en enkel zaterdag komen kan dus perfect.
Dan mis je uiteraard wel de onderdelenverkoop die op zondag plaatsvindt...
Wie niet ingeschreven staat voor het circuit en er dit alsnog wil bijnemen kan dit doen door een mailtje te sturen... zo is dit volgens mij ook bij u gebeurd N2024
Enkel inschrijven voor het circuit zal ook mogelijk zijn, maar we geven eerst voorrang aan deelnemers van 'Intsaab2012'.
Meer info over het circuit kan binnenkort op de website verwacht worden.
Dan mis je uiteraard wel de onderdelenverkoop die op zondag plaatsvindt...
Wie niet ingeschreven staat voor het circuit en er dit alsnog wil bijnemen kan dit doen door een mailtje te sturen... zo is dit volgens mij ook bij u gebeurd N2024
Enkel inschrijven voor het circuit zal ook mogelijk zijn, maar we geven eerst voorrang aan deelnemers van 'Intsaab2012'.
Meer info over het circuit kan binnenkort op de website verwacht worden.
-
eddracket
- Geregistreerd lid
Dan mag je mij al zeker noteren als losse deelnemer van het circuit!
-
Dax
- Geregistreerd lid
50 Nederlandse deelnemers tot nu toe (27-04) met nog ruim één maand inschrijving te gaan (of zouden ze niet zo streng zijn?).
Dat moet toch minstens te verdubbelen zijn met 15 januari in het achterhoofd
Dat moet toch minstens te verdubbelen zijn met 15 januari in het achterhoofd
-
esalet
- Donateur (8x)

Wát??
Nóg een 90? En ik was de enige tot nu toe.
Daar gáát mijn exclusiviteit!
(gelukkig)
Nóg een 90? En ik was de enige tot nu toe.
Daar gáát mijn exclusiviteit!
(gelukkig)