... idd, is op 98 octaan....Tubefreak schreef:Het verschil is dat jouw 285pk op 98oct niet te danken is aan de biopower ombouw.
... dit snap ik niet. Tuurlijk gaat je verbruik op E85 omhoog. Wat is daarmee. Het is niet dat je verbruik op 98 octaan hoger ligt...Tubefreak schreef:Het lijkt me dus logischer om eerst de basis op een hoger niveau te krijgen. Als ik mijn heil zoek in e85 gaat het vebruik altijd omhoog omdat we ook veel korte afstanden rijden.
... of inlaat traject? Dus IC en intake... of E85 (minder lucht nodig...)... Meerdere wegen naar Rome...Tubefreak schreef:Vlotter rijden is fijn, maar voor mij is het vooral weten dat je kunt belangijker dan altijd moeten. Ik spreek maar zelden het volledige vermogen aan en vindt vooral de trekkracht op lage toeren prettig. En dan lijkt me dat het sneller opspoelen van de turbo een goede eerste stap is dmv 3" dp.
Ik heb voordat ik mijn Aero hardwarematig ging aanpassen eerst een paar maanden op een STG1 gereden. Daarna is er een STG1 BioPower in gekomen. Dus iets meer pk's op 98 octaan maar zelfs minder (220 a 230) op E85 (wel meer koppel...). Toch vond ik de wagen op E85 fijner rijden...
E85 is eigenlijk gewoon super... nouja, super super dan