Vaste collecte plaatsen CJIB

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
christaero
Donateur
Donateur

Vaste collecte plaatsen CJIB

Bericht door christaero » ma 06 feb, 2012 23:43

Geef in dit topic op waar er in Nederland of omringende landen met enige regelmaat snelheidscontrole's gehouden worden.
Dan worden de mobiele controle's bedoeld. Dan kun je in dit topic bekijken waar je op je rechtervoet moet letten.
Dit lijkt me vooral makkelijk als je met je Saab aan het rijden bent naar b.v een Meeting of voor de SPD, of naar welke reden dan ook om lekker met je Saab rond te cruisen.
Met de Android telefoons en Iphone's kun je ook onderweg even inloggen om te kijken waar je ze op je weg tegenkomt.
Als je een reactie plaatst, zal ik ze in de openingstopic bijvoegen.

1 N11 Leiden-Bodegraven, vice versa, langs de hele weg op verschillende plaatsen.
2 N262 Roosendaal-Nispen, vice versa, meestal ter hoogte van de wegversmalling.
3 N307 (Dronterringweg, bij Dronten) bij de afslag Colijnweg = stukje 4 baans, tussen 2 rotondes in, waar je "maar" 80 mag...

Edward9-5
Geregistreerd lid

Re: Vaste collecte plaatsen CJIB

Bericht door Edward9-5 » ma 06 feb, 2012 23:48

N307 (Dronterringweg, bij Dronten) bij de afslag Colijnweg = stukje 4 baans, tussen 2 rotondes in, waar je "maar" 80 mag...

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 07 feb, 2012 2:10

http://www.flitsservice.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

odin1899
Donateur
Donateur

Bericht door odin1899 » di 07 feb, 2012 2:12

christaero schreef: Met de Android telefoons en Iphone's kun je ook onderweg even inloggen om te kijken waar je ze op je weg tegenkomt.
En dan kunnen ze nog eens 220 EUR bij je snelheidsovertreding optellen Þ.

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » di 07 feb, 2012 2:21

In een houder plaatsen. Je mag een telefoon niet in de hand houden, de wet zegt niets over het bedienen van een telefoon in een houder. Is immers niet anders dan bijvoorbeeld de TomTom of de airco.

1001760
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 1001760 » di 07 feb, 2012 12:34

Edward9-5 schreef:N307 (Dronterringweg, bij Dronten) bij de afslag Colijnweg = stukje 4 baans, tussen 2 rotondes in, waar je "maar" 80 mag...
En daar komt 'ie nu mee.
Ben daar zaterdagavond 28-1 geflitst... :cry:

Texpert
Geregistreerd lid

Bericht door Texpert » di 07 feb, 2012 23:55

Inderdaad. Handiger dan hier weer zo'n lijst verzamelen :lol:

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » wo 08 feb, 2012 0:04

En op je mobiel kun je naar m.flitsservice.nl, een must-have bij de snelkoppelingen. Samen met de file-info.

Edward9-5
Geregistreerd lid

Bericht door Edward9-5 » wo 08 feb, 2012 10:23

1001760 schreef:
Edward9-5 schreef:N307 (Dronterringweg, bij Dronten) bij de afslag Colijnweg = stukje 4 baans, tussen 2 rotondes in, waar je "maar" 80 mag...
En daar komt 'ie nu mee.
Ben daar zaterdagavond 28-1 geflitst... :cry:
Blijkt in elk geval dat ze daar echt vaak staan.... :)

Op mijn mobi gebruik ik Flitsmeister. Werkt erg goed. En dat voor een gratis app....
Zowel voor Android als Iphone (vanaf 3GS).

christaero
Donateur
Donateur

Bericht door christaero » wo 08 feb, 2012 21:47

Die flitsmeister: krijg je dan een waarschuwing als je op die weg rijd? Moet wel de hele tijd GPS aanstaan...
Of kun je zelf kijken in een lijst van meldingen voor die dag?
Laatste heb ik ook, maar dan van het verkeer pro. Ook gratis en up to date. Gebruik die app dagelijks voor filemeldingen en flitsers.

berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door berta » wo 08 feb, 2012 22:41

Je kunt je ook gewoon aan de snelheid houden, doe ik ook. :nono:
Behalve als ik haast heb :-P+ :-P+

christaero
Donateur
Donateur

Bericht door christaero » wo 08 feb, 2012 22:55

Daarom ook, we hebben allemaal (wel eens) haast... :wink:
En daarbij, met zo'n 9-5 merk je meestal pas te laat dat je te hard rijd, en dan maakt het niet uit of ie 150 of 300 paardjes voorin heeft :mrgreen:

Edward9-5
Geregistreerd lid

Bericht door Edward9-5 » do 09 feb, 2012 0:06

christaero schreef:Die flitsmeister: krijg je dan een waarschuwing als je op die weg rijd? Moet wel de hele tijd GPS aanstaan...
Of kun je zelf kijken in een lijst van meldingen voor die dag?
Dat kun je instellen. Is wel handig. Je kan zelfs de afstand ingeven wanneer je gewaarschuwd wil worden.
Maar je moet idd wel de hele tijd je GPS aan hebben staan. Vreet dus wel een hoop energie uit je batterij!
Ik heb een Galaxy SII en durf niet een hele dag op pad te gaan zonder lader in de auto..

Flitsmeister werkt met een actuele lijst. Je zal dus eigenlijk wel altijd gebruik moeten maken van je GPS.
Hij doet dan constant een update. zet je de GPS uit, krijg je geen update en werkt 'ie met een lijst die hij heeft opgehaald toen de GPS de laatste keer aanstond..

Plaats reactie