IntSaab 2012 België, Spa
-
Ewout
- Donateur (5x)

Re: IntSaab 2012 België, Spa
Grintbak mag ook, grint is zelfs gebruikelijker dan grind. Maar het trekt me beide niet (en mijn vraag is nog niet beantwoord).
-
N2024
- Geregistreerd lid
IntSaab 2012 België, Spa
Ik wil ook even rijden met de trol. Mag ik mee met de langzame troep Griffin?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Excuus, mijn fout. Iedereen mag volgens mij deelnemen aan de tracksessie.Falcon schreef:Grintbak mag ook, grint is zelfs gebruikelijker dan grind. Maar het trekt me beide niet (en mijn vraag is nog niet beantwoord).
Ik wil zelf met mijn 900i 2.1 een rondje
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Mogen hollanders ook komen naar deze Belgiese meet? Lijkt me tof om er te mogen zijn
!
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Het is zelfs een internationale meeting.
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
We maken wel een nieuwe groep: schildpaddenN2024 schreef:Ik wil ook even rijden met de trol. Mag ik mee met de langzame troep Griffin?
Alleen als ze zich gedragenmaxmink93 schreef:Mogen hollanders ook komen naar deze Belgiese meet? Lijkt me tof om er te mogen zijn!
-
N2024
- Geregistreerd lid
Geen ollanders hoor, die roven heel Saab leeg. Eerst kopen ze het staal en nu willen ze ook nog de Ursaab
Rotlui die gasten.
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Nice? Het is toch in Spa, België?Brandslang schreef:... het is geregeld. Nice!!!
Er zijn toch wel klassen neem ik aan? Ik heb geen zin om met mijn Sonett tussen de Viggens en andere GM Saabs te rijden...
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
met je ford blok is dat idd niet leuk tegen een B blok
.
Mensen zijn altijd kinderachtig. Ben je een saab liefhebber dan hou je van ze allemaal
.
En ik zal me gedragen! heb alweer iets om naar uit te kijken!
Mensen zijn altijd kinderachtig. Ben je een saab liefhebber dan hou je van ze allemaal
En ik zal me gedragen! heb alweer iets om naar uit te kijken!
-
N2024
- Geregistreerd lid
Ik ga misschien wel met allebei rijden, zowel met m`n GM Saab als mijn V4 Saab
. Ben een saabliefhebber volgens maxmink93 begrijp ik
.
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
saab is saab toch! ben zelf ook van de enen minder fan dan de andere (9-2 en 9-7) maar goed het zijn saabs dus zo mogen in het museaum
. maar voor we dit topic dicht slippen met dit soort onzin. discussie weer klaar
.
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Een Sonett slipt niet zo gauw als een Viggen... Overigens heb ik óok een GM Saab.maxmink93 schreef:... voor we dit topic dicht slippen met dit soort onzin.
-
berta
- Donateur (2x)

Je kan toch ook gewoon half gas rijden, wanneer je die viggens en getunde gm Saabs niet het snot voor de ogen wil rijden72sonett3 schreef: Er zijn toch wel klassen neem ik aan? Ik heb geen zin om met mijn Sonett tussen de Viggens en andere GM Saabs te rijden...
Grt Hennie
-
tweemeter
- Donateur

Ook nog aangemeld voor Franchorchamps, mijn zoon vindt het in ieder geval al 'vet'.