IntSaab 2012 België, Spa
-
Dessel
- Geregistreerd lid
Re: IntSaab 2012 België, Spa
Ik ga ook maar met mijn dieseltje hoor, maar voor 50 € (is tegenwoordig gelijk aan 2 rondjes nordschleife...) moet het wel een unieke ervaring zijn om op francorchamps te rijden. Ik gok op sessies van 30 minuten wat het zeker de moeite maakt!
-
N2024
- Geregistreerd lid
Ik hoop dat ik `t op de dag zelf nog kan "bijbestellen". Was niet van plan om te gaan scheuren met m`n 95
, met de Aero misschien wel?
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
De auto keuze maakt niet zoveel uit, al is het een tweetakt. Als je maar een beetje een vlot tempo kan aanhouden (hoeft dus geen 140 te zijn) . Wellicht gaan we dit ook wel grotendeels kunnen oplossen met in groepen te werken.
Voor 50€ circuit gaan rijden is zeker meer dan de moeite waard ...en al zeker Francorchamps ! Daar betaal je anders vlug het viervoud voor.
Voor 50€ circuit gaan rijden is zeker meer dan de moeite waard ...en al zeker Francorchamps ! Daar betaal je anders vlug het viervoud voor.
-
tweemeter
- Donateur

Tracksessie heb ik ook niet gedaan, kan dit nog achteraf? Ik ga met de 900, dus wel de moeite waard. Kan ik mij nieuwe onderstel eens goed proberen
.
-
Champers
- Geregistreerd lid
Ge doet me er ook goesting in krijgen begot !Dessel schreef:Ik ga ook maar met mijn dieseltje hoor, maar voor 50 € (is tegenwoordig gelijk aan 2 rondjes nordschleife...) moet het wel een unieke ervaring zijn om op francorchamps te rijden. Ik gok op sessies van 30 minuten wat het zeker de moeite maakt!
-
Champers
- Geregistreerd lid
Als ik tegen dan m'n MY05 Vector Sport (en de nodige Hirsch bitjes) heb kom ik zeker afDessel schreef:Gewoon doen, dieselpower !!!
Enkel nog wat twijfel of ik het aandurf om 'em dan gelijk op circuit te gooien...
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Iemand hier die kan vertellen of het mogelijk is om je alsnog in te schrijven voor de tracksessie?
Ik heb al een inschrijving +betaling gedaan voor de rest van het weekend maar wil de tracksessie graag toevoegen.
Ik hoor het graag.
Ik heb al een inschrijving +betaling gedaan voor de rest van het weekend maar wil de tracksessie graag toevoegen.
Ik hoor het graag.
-
N2024
- Geregistreerd lid
IntSaab 2012 België, Spa
Kun je op de dag zelf nog beslissen begreep ik van Griffin.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Zijn daarvoor dan niet een maximaal aantal plaatsen beschikbaar?
Ik kan me zo voorstellen dat de kans erin zit dat het druk wordt...
Ik kan me zo voorstellen dat de kans erin zit dat het druk wordt...
-
N2024
- Geregistreerd lid
IntSaab 2012 België, Spa
File op de baan dan?
-
N2024
- Geregistreerd lid
IntSaab 2012 België, Spa
Heb er wel zin in trouwens, ik wil met 2 saabs komen. Alleen de caab laat ik thuis.
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Nee Rudy dat is een misverstand dan, de keuze van de auto kan je tot de dag zelf nog bepalen, maar de inschrijving zelf moet wel degelijk binnen zijn vooraf samen met de Intsaab inschrijving.
Jelmer, stuur gewoon een mailtje naar het Intsaab contactadres, en dan wordt je ook toegevoegd voor de tracksessie
Jelmer, stuur gewoon een mailtje naar het Intsaab contactadres, en dan wordt je ook toegevoegd voor de tracksessie
-
N2024
- Geregistreerd lid
Oww sorry, maar dan wil ik graag ook reserveren!