Donatie
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Re: Donatie
Hopen maar dat er een man met veel geld heel het museaum wel wilt kopen en het wilt behouden:(... Die wagens moeten daar blijven!
-
Phantom
- Geregistreerd lid
Het liefst daar, een andere locatie mag ook nog wel als alles netjes bij elkaar blijft.
Ik heb er alleen een hard hoofd in dat zoiets nog gaat gebeuren.
Ik heb er alleen een hard hoofd in dat zoiets nog gaat gebeuren.
-
1001760
- Donateur (2x)

Iemand nog wat gehoord van het bod dat de gemeente Trollhätan gedaan heeft?
Of moet ik in een ander topic kijken?
Of moet ik in een ander topic kijken?
-
blafwoef
- Geregistreerd lid
Heeft het CJIB besloten ons alsnog een extra bijdrage te laten doen aan de staatskas in de vorm van een bekeuring voor een snelheidsovertreding. Kost dat grapje toch weer € 106,- extra.
Naast de bijdrage die we allemaal gedaan hebben in de vorm van acijns op de verbruikte brandstof.
Nog meer luitjes die op de N11 zich minder goed kon inhouden? en tot een extra bijdrage aan de staatskas gedwongen zijn?
Nog meer luitjes die op de N11 zich minder goed kon inhouden? en tot een extra bijdrage aan de staatskas gedwongen zijn?
-
christaero
- Donateur

De N11 is een vaste collecteplaats van het CJIB, ze staan altijd wel ergens langs die weg. Lekker gemakkelijk geld verdienen...
-
Robbert
- Donateur (6x)

Ach aan de andere kant: als je weet dat ze er staan dan .........
-
christaero
- Donateur

Misschien dat blafwoef niet wist dat ze daar regelmatig staan, maar nu weet iedereen het! Dus uitkijken voortaan...
Misschien eens een topic voor aanmaken, een lijst met vaste collecte plaatsen...
Misschien eens een topic voor aanmaken, een lijst met vaste collecte plaatsen...
-
christaero
- Donateur

Geopend onder Auto's Algemeen.
viewtopic.php?f=9&t=111893&start=0
viewtopic.php?f=9&t=111893&start=0
-
millerman
- Donateur (3x)

Ik heb er ook eentje van de zaterdag toen ik naar het hotel reed. Gelukkig voor mij nog onder de €30.
-
Injectie
- Moderator
De N11 welke weg was dat?toch niet vanaf de snelweg het laatste stukje he?
-
sjaakdaak
- Donateur

Nee, de N11 is de weg van Bodegraven naar Leiden. Ze staan daar vaak.