Konvooi NOORD: Start Haren / Drachten / Zwolle
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Re: Konvooi NOORD: Start Haren / Drachten / Zwolle
zooo.. saabje net gewassen.. vanavond naar het noorden rijden... morgen om 10u in zwolle ! 
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Harry en Jacco, geweldig om te zien hoe jullie dit alles organiseren! Echt super mooi.
Namens Konvooi OOST NL wens ik Konvooi NOORD NL een geweldig mooie rit toe en ontzettend veel plezier morgen!
Namens Konvooi OOST NL wens ik Konvooi NOORD NL een geweldig mooie rit toe en ontzettend veel plezier morgen!
-
Oma
- Geregistreerd lid
Ook Oma en Opa vinden het geweldig wat jullie gedaan hebben. We hebben er veel zin in morgen en nemen Mooney, onze teckel, mee.Brandslang schreef:Harry en Jacco, geweldig om te zien hoe jullie dit alles organiseren! Echt super mooi.![]()
Saabje gewassen, Garmin in de houding, we zijn er klaar voor! Tot Morgen allemaal!
-
nacra 93
- Donateur

Ik heb het thermo ondergoed en de kniekousen al uit de kast gehaald nog even een krant zoeken voor onder de wambuis en ik is klaar.
En gelukkig hoef ik er niet zo vroeg uit als Dirk en Wim en consorten
En gelukkig hoef ik er niet zo vroeg uit als Dirk en Wim en consorten
-
hank01
- Geregistreerd lid
Zo auto door de wasstraat geweest "We are many, we are saab" sticker op de ruit geplakt, foto toestel op de lader, tickets zijn geprint, goed humeur ligt klaar op me nachtkastje..
Voor de mensen die vanaf Zwolle reizen, tot morgen!
Voor de mensen die vanaf Zwolle reizen, tot morgen!
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Beste allemaal,
Jacco en ik zijn op 29 december dit initiatief gestart en hadden niet durven dromen dat dit zo'n ongekende omvang zou krijgen.
Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor alle zeer positieve reacties en oplettendheid. Dat wordt bijzonder gewaardeerd.
Alle vrijwilligers zoals Melle, Bob, Edward, Paul Dijkstra, Pieter, Paul Duijf, Mark, Egbert, Bert-Jan en Jordy: héél erg bedankt. Zonder jullie waren Jacco en ik een beetje gek geworden, en dat waren we al...
Rest ons niets anders te zeggen dat we jullie allemaal een hele fijne dag toe wensen. Maak er een fantastische dag van met een herinnering van die we nóóit weer zullen vergeten. Ook de Saab-ers die voor ons uit rijden met hun 'juweeltjes' wensen we een goede reis toe en een fijne dag! Goede reis!
We hopen jullie allemaal morgen even een hand te kunnen drukken.
Mede namens Melle, Bob, Edward, Paul Dijkstra, Pieter, Paul Duijf, Mark, Egbert, Bert-Jan en Jordy
Jacco en Harry
Jacco en ik zijn op 29 december dit initiatief gestart en hadden niet durven dromen dat dit zo'n ongekende omvang zou krijgen.
Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor alle zeer positieve reacties en oplettendheid. Dat wordt bijzonder gewaardeerd.
Alle vrijwilligers zoals Melle, Bob, Edward, Paul Dijkstra, Pieter, Paul Duijf, Mark, Egbert, Bert-Jan en Jordy: héél erg bedankt. Zonder jullie waren Jacco en ik een beetje gek geworden, en dat waren we al...
Rest ons niets anders te zeggen dat we jullie allemaal een hele fijne dag toe wensen. Maak er een fantastische dag van met een herinnering van die we nóóit weer zullen vergeten. Ook de Saab-ers die voor ons uit rijden met hun 'juweeltjes' wensen we een goede reis toe en een fijne dag! Goede reis!
We hopen jullie allemaal morgen even een hand te kunnen drukken.
Mede namens Melle, Bob, Edward, Paul Dijkstra, Pieter, Paul Duijf, Mark, Egbert, Bert-Jan en Jordy
Jacco en Harry
-
fozwart
- Donateur (7x)

Jacco, Harry, maar ook Melle, Bob, Edward, Paul Dijkstra, Pieter, Paul Duijf, Mark, Egbert, Bert-Jan en Jordy. De complimenten voor het samenstellen van de treintjes en het verwerken van alle aanmeldingen. De informatie in dit topic was up to date en gemakkelijk te begrijpen. Ik wil jullie heel erg bedanken voor het al het werk dat jullie er aan gedaan hebben. Toppie.
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Dank je wel Jelmer, leuk dat jullie reageren! We wensen jullie natuurlijk hetzelfde toe. Heel veel plezier. Ik hoop je morgen te ontmoeten. Je weet mij nummer. Ben te herkennen aan zwarte SaabOma schreef:Brandslang schreef:Harry en Jacco, geweldig om te zien hoe jullie dit alles organiseren! Echt super mooi.![]()
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Ik heb niks gewassen, uitslutiend getankt, bandjes gecontroleerd en sapjes nagezien. tot morgen. Ben incognito in een 9000
-
Jos99L
- Geregistreerd lid
Hij staat al te trappelen van ongeduld....
En DIEP DIEP RESPECT voor de organisatoren !!! HULDE

IMG_3497 by Jos @ FPS-Groningen, on Flickr
En DIEP DIEP RESPECT voor de organisatoren !!! HULDE

IMG_3497 by Jos @ FPS-Groningen, on Flickr
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Mooi dat je er bij bent, jwaterink!jwaterink schreef:Ik heb niks gewassen, uitslutiend getankt, bandjes gecontroleerd en sapjes nagezien. tot morgen. Ben incognito in een 9000
Veel plezier. Welterusten. Slaap goed!
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Slaap lekker, tot morgen.