IntSaab 2012 België, Spa
-
Champers
- Geregistreerd lid
Re: IntSaab 2012 België, Spa
Als ik dat in de planning krijg ga ik hier ook naartoe !
-
Garrett
- Lid van verdienste
Weet iemand of er een max. aantal deelnemers is? Met andere woorden: wie het eerst komt wie het eerst maalt?
Als het goed is ben ik tegen die tijd enkele dagen verse papa (ja echt waar
), dus weet nog niet zo goed of ik me zo vroeg vooraf wil inschrijven!
Als het goed is ben ik tegen die tijd enkele dagen verse papa (ja echt waar
-
Te-Jo
- Geregistreerd lid
Ook ik kan mijn nog niet inschrijven zo vroeg, is niet mogelijk om de dagen al te reserveren bij de werkgever omdat het nog in de school vakantie valt en ik geen school gaande kinderen meer heb waar ik rekening mee moet houden.
-
N2024
- Geregistreerd lid
Garrett schreef: Als het goed is ben ik tegen die tijd enkele dagen verse papa (ja echt waar)
-
tweemeter
- Donateur

IntSaab 2012 België, Spa
Dan ben je wel toe aan een paar dagen rust, gewoon inschrijven dusGarrett schreef:
Als het goed is ben ik tegen die tijd enkele dagen verse papa (ja echt waar), dus weet nog niet zo goed of ik me zo vroeg vooraf wil inschrijven!
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Ingeschreven en betaald! Ik ben er bij, verlof is afgelopen woensdag goedgekeurd.

-
tweemeter
- Donateur

Kreeg jij een bevestiging van de inschrijving per mail? Ik kreeg eerst een bevestiging en daarna een foutmelding na het invoeren. Vraag me dus af of de inschrijving nog bevestigd wordt.
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Ik heb inderdaad een mail ontvangen met als onderwerp: Registration confirmation. 
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Nee er is geen max. aantal deelnemers, maar wel er is een uiterste datum om in te schrijven, en dat is 31 mei.Garrett schreef:Weet iemand of er een max. aantal deelnemers is? Met andere woorden: wie het eerst komt wie het eerst maalt?
Als het goed is ben ik tegen die tijd enkele dagen verse papa (ja echt waar), dus weet nog niet zo goed of ik me zo vroeg vooraf wil inschrijven!
De pre-meeting / tour is wel beperkt tot 25 auto's / groep.
Als je een bevestiging op je scherm kreeg, volgt er nadien normaal gezien ook een bevestiging via mail. Het kan wel zijn dat het even duurt.tweemeter schreef:Kreeg jij een bevestiging van de inschrijving per mail? Ik kreeg eerst een bevestiging en daarna een foutmelding na het invoeren. Vraag me dus af of de inschrijving nog bevestigd wordt.
-
N2024
- Geregistreerd lid
Dan ga ik het nog een keer opnieuw doen, kreeg geen bevestiging.
-
tweemeter
- Donateur

Bij mij nu gelukt, kreeg keurig een bevestiging in de mail. Meteen de camping gereserveerd 
-
Dessel
- Geregistreerd lid
Zojuist ingeschreven, enkel zaterdag + tracksessie 
-
N2024
- Geregistreerd lid
Zojuist opnieuw ingeschreven maar dan met safari. Blijkbaar zat `t probleem `m in explorer. Affijn, betaald voor 2 personen. Ik wil met zowel de 95 als de aero komen. Robbert (de buurjongen) gaat met de Aero, is ook wel handig als volgauto
. De tracksessie heb ik niet gedaan. Is dat wat voor de trol dan? Straks leg ik `m op z`n kant. Kan ik dat trouwens nog ter plaatse beslissen of niet?