Doe ons een lol, en hou ons op de hoogte. Sluit het kort met Nics, hij gaat over de pers.nacra 93 schreef:Net van de Telefoon met RTVoost en ze komen zondag opnames maken.
Konvooi NOORD: Start Haren / Drachten / Zwolle
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Re: Konvooi NOORD: Start Haren / Drachten / Zwolle
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Don't worry! Doen we al! Op "Outside" persberichten staan er net twee: Stentor, Hardenberg.aZuL2001 schreef:Doe ons een lol, en hou ons op de hoogte. Sluit het kort met Nics, hij gaat over de pers.nacra 93 schreef:Net van de Telefoon met RTVoost en ze komen zondag opnames maken.
Meppel, Zwolle, Dalfsen, Nieuwleusen, RTV Oost komt er allemaal aan. Maar we zijn er zo druk mee, dat we het allemaal niet meer bij kunnne benen...
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Kunnen wij in Zwolle nog aansluiten bij een treintje; Turbopilot en FHR uit Raalte?
gaat om 1 Saab en komen vermoedelijk met een saab 900 classic '85 3 deurs rood
gaat om 1 Saab en komen vermoedelijk met een saab 900 classic '85 3 deurs rood
-
ahbijker
- Donateur (4x)

zijn het nu 1 of 2 autos? Begrijp je bericht niet helemaal. Geef t svp iets specifiker op. Ik zet het erbij!
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Turbopilot is 1 persoon
FHR is ook 1 persoon
wij gaan samen in 1 saab
deze saab is een 900 3deurs van '85
komen uit Raalte
lijkt ons handig om in zwolle aan te sluiten.
FHR is ook 1 persoon
wij gaan samen in 1 saab
deze saab is een 900 3deurs van '85
komen uit Raalte
-
Kermit III
- Donateur (2x)

graag zou ik mij nog inschrijven voor een konvooi vanaf Zwolle. Woonplaats Staphorst. Auto: Sonett III.
Was mij niet duidelijk of deze inschrijving in de plaats komt van de inschrijving via de algemene site van 'We are many etc.. Heb mij voor alle zekerheid ook daar opgegeven. Laat mij even weten of ik mij daarvoor moet afmelden om dubbele inschrijving te voorkomen.
Kermitt III
Was mij niet duidelijk of deze inschrijving in de plaats komt van de inschrijving via de algemene site van 'We are many etc.. Heb mij voor alle zekerheid ook daar opgegeven. Laat mij even weten of ik mij daarvoor moet afmelden om dubbele inschrijving te voorkomen.
Kermitt III
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
heren, rijden we om 10u weg uit Zwolle, zo ja hoe laat wil je me hebben in zwolle ?
-
De Zweed
- Geregistreerd lid
De Zweed / 9-5 Sport Sedan / Emmen / A28 Panjerd
-
rene
- Geregistreerd lid
Re: WAMWAS Convoy NOORD NL **update 10/1 00:00u.**
Ik mis van der Laan op de lijst van het konvooi Drachten op pag.1Van der Laan schreef:Van der Laan / ElBil (Elektrocar) / Overschild / Drachten
Wij zijn ook van de partij en nemen onze Elektrische SAAB mee. Hij gaat mee op de aanhanger aangezien na ongeveer 80 km de accu's leeg zijn. Eenmaal daar aangekomen gaan we er vanzelsprekend wel mee rijden. We sluiten ons in Drachten aan om met een grote groep richting Katwijk te rijden.
René.
-
rene
- Geregistreerd lid
Re: WAMWAS Convoy NOORD NL **update 10/1 00:00u.**
Stomstomstom, ik zie het al, hij rijdt vooruit.rene schreef:Ik mis van der Laan op de lijst van het konvooi Drachten op pag.1Van der Laan schreef:Van der Laan / ElBil (Elektrocar) / Overschild / Drachten
Wij zijn ook van de partij en nemen onze Elektrische SAAB mee. Hij gaat mee op de aanhanger aangezien na ongeveer 80 km de accu's leeg zijn. Eenmaal daar aangekomen gaan we er vanzelsprekend wel mee rijden. We sluiten ons in Drachten aan om met een grote groep richting Katwijk te rijden.
René.
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Als er nog journalisten mee willen. Van harte uitgenodigd! Dank je wel voor het beschikbaar stellen!
een PB:
een PB:
Belangstelling? Dan PB naar mij!Als de Journalist (of iemand anders) nog een passagiersplaats zoekt: ik vertrek vanaf Zwolle met een Sonett III (of met een 96 als ik een tijdens een rally vorig weekend opgelopen storinkje aan de Sonett niet kan
verhelpen) en heb plek.
-
Ocin1979
- Geregistreerd lid
Ik (Ocin1979) heb me opgegeven voor het konvooi dat start vanaf Drachten/De Vonken. Ik ben echter in een andere "trein" geplaatst (Joure). Kan dit nog veranderd worden?
Groet,
Nico
Groet,
Nico
-
ahbijker
- Donateur (4x)

dank, duidelijk nu.turbopilot schreef:Turbopilot FHR is ook 1 persoon/ wij gaan samen in 1 saab/ deze saab is een 900 3deurs van '85/ komen uit Raalte
82 [Trein 3 ] Turbopilot 900 Raalte
-
Melle
- Geregistreerd lid
Voor de eerste 75 deelnemers aan konvooi Noord:

-
nacra 93
- Donateur

Gaaf Melle
In Zweden begiinen de convoy,s al om 0600 te rijden, crisis