Als mijn passagiersplek niet wordt opgevuld is er van alles mogelijk...ahbijker schreef:Leeuwarder Courant heeft zich ook gemeld n.a.v. mijn regionale persberichten.
Een journalist wil misschien ook meerijden met Konvooi Drachten. Wie is evt. beschikbaar?
Konvooi NOORD: Start Haren / Drachten / Zwolle
-
pauldijkstra
- Geregistreerd lid
Re: Konvooi NOORD: Start Haren / Drachten / Zwolle
-
Dedeleko
- Geregistreerd lid
Ik zal mij moeten afmelden, er is iets tussengekomen dus ik ga het niet redden.
-
shearwater
- In memoriam †
Dat is verdraaid jammer. Hopelijk is het geen vervelende reden waarom je niet mee kunt. Harry zal je wel afvoeren van de lijst.
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Idd jammer. Afvoeren niet, eerst maar doorstrepen. Soms had ik bedenkers en twisters qua keuzes en dan was hun volgnummer maar wat handig.Dedeleko schreef:Ik zal mij moeten afmelden, er is iets tussengekomen dus ik ga het niet redden.
@Dedeleko: strekte of succes met hetgeen je zondag bezighoudt. Dank voor je melding.
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Hou jij maar een plaatsje vrij voor Leew. Cour.pauldijkstra schreef:Als mijn passagiersplek niet wordt opgevuld is er van alles mogelijk...ahbijker schreef:Leeuwarder Courant heeft zich ook gemeld n.a.v. mijn regionale persberichten.
Een journalist wil misschien ook meerijden met Konvooi Drachten. Wie is evt. beschikbaar?
Ik word veel gebeld door die kranten. Morgen twee interviews Stentor (nog een keer...), Dedemsvaart/ Hardenberg en Nwleusen/ Dalfsen.
-
pauldijkstra
- Geregistreerd lid
Het punt is dat er bij mij eventueel nog een liefhebber meerijdt die fotografeert. Ik durf dus nog niets te zeggen...ahbijker schreef:Hou jij maar een plaatsje vrij voor Leew. Cour.pauldijkstra schreef:Als mijn passagiersplek niet wordt opgevuld is er van alles mogelijk...ahbijker schreef:Leeuwarder Courant heeft zich ook gemeld n.a.v. mijn regionale persberichten.
Ik word veel gebeld door die kranten. Morgen twee interviews Stentor (nog een keer...), Dedemsvaart/ Hardenberg en Nwleusen/ Dalfsen.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Hoi, ik sluit me aan in haren met een witte ts16 aero uit 1984.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Als de witte niet start, kan het ook nog een 9-5 estate, aero full options 2005 worden. Liever niet, want deze rijdt niet graag op de rechterbaan...witte trouwens ook niet... 
-
Funky Dude
- In memoriam †
Misschien kun je dan beter op eigen gelegenheid gaan dan in een konvooi.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Ik laat wel iemand anders rijden.... 
-
nacra 93
- Donateur

nacra 93 schreef:Heeft iemand zin van het Haren convoy om iemand van het NvhN mee te nemen? hij moet nog gevraagd worden en nog antwoord geven maar het zou mooi zijn als ik hem een zetel in een Saab zou kunnen aanbieden de beste man is Volvo gek dus dat maak het wel weer leuker, misschien
Niet meer nodig
-
hdewolf
- Geregistreerd lid
Ik meld me bij deze ook aan, sluit aan in Drachten met de 9-3.
-
SpykerOwner
- Geregistreerd lid
SpykerOwner/Saab 9³ 1.8t Arc Sportsedan/Veenendaal/Zwolle
Het ligt helemaal niet op de route, maar ik meld me ook aan voor Zwolle.
Redenen:
Redenen:
- lekker groot, dus gezellig konvooi
- lekker omrijden want rijden in een Saab is leuk
- hoe langer de dag duurt met Saabs, hoe leuker het is.
-
W.F.Reimink
- Geregistreerd lid
Hallo,
IK wil graag als het nog kan ook meerijden.
Willem Reimink Saab 93 coupe woonplaats Den Ham
Groet Willem
IK wil graag als het nog kan ook meerijden.
Willem Reimink Saab 93 coupe woonplaats Den Ham
Groet Willem
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Dat is leuk, joh. We gaan over de grenzen!!!! Welkom, en dit wordt voor jou een dag om nooit te vergeten! Hou deze site de komende dagen id gaten!SpykerOwner schreef:SpykerOwner/Saab 9³ 1.8t Arc Sportsedan/Veenendaal/Zwolle![]()
Redenen:
- lekker groot, dus gezellig konvooi
- lekker omrijden want rijden in een Saab is leuk
- hoe langer de dag duurt met Saabs, hoe leuker het is.