Konvooi BREDA: Autobedrijf Peter Mink
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Re: we are many, we are SAAB, vanuit Breda
Mannen ik zal ook nog een kleine bijdrage leveren.... t zullen muffins worden!!!
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Merel je bent geweldig
. Kunnen we die lekker opeten bij de plaspauze?
We hebben vandaag inkopen gedaan voor de hongerige saab rijders. Deze week eventjes afspraak maken bij de bakker zodat jullie 100% verse worstenbroodjes krijgen.
Ik had nog een vraag aan jullie:
Willen jullie een aantal keer stoppen bij een tankstation zodat het konvooi weer samen kan voegen. Dan kunnen we in 1 groot konvooi rijden. Samen uit samen thuis tenslotte... Ik dacht aan z'n 3 keer stoppen om weer tot een groep te komen. Met 1 wat langere tussen stop om van de muffins van merel te genieten en even af te plassen?
Leek mij wel een relext idee. Kunnen we lekker op ons gemak die kant op cruisen.
Laat maar weten wat jullie er van vinden. misschien zelf nog wat ideeën over het in konvooi rijden ?
Let me know
!
We hebben vandaag inkopen gedaan voor de hongerige saab rijders. Deze week eventjes afspraak maken bij de bakker zodat jullie 100% verse worstenbroodjes krijgen.
Ik had nog een vraag aan jullie:
Willen jullie een aantal keer stoppen bij een tankstation zodat het konvooi weer samen kan voegen. Dan kunnen we in 1 groot konvooi rijden. Samen uit samen thuis tenslotte... Ik dacht aan z'n 3 keer stoppen om weer tot een groep te komen. Met 1 wat langere tussen stop om van de muffins van merel te genieten en even af te plassen?
Leek mij wel een relext idee. Kunnen we lekker op ons gemak die kant op cruisen.
Laat maar weten wat jullie er van vinden. misschien zelf nog wat ideeën over het in konvooi rijden ?
Let me know
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Is 3x stoppen niet een beetje erg veel??? We moeten er wel zien te komen hè 
Als we op de snelweg zitten dan moet het toch wel lukken om bij elkaar te blijven?
Dus ik denk dat 1x (max 2x) wel voldoende zal zijn hoor...
Verder evt nog idee om met walkie-talkies te werken? Misschien makkelijker dan continue bellen en zo...
Als we op de snelweg zitten dan moet het toch wel lukken om bij elkaar te blijven?
Verder evt nog idee om met walkie-talkies te werken? Misschien makkelijker dan continue bellen en zo...
-
Phantom
- Geregistreerd lid
Dat van die portofoons was al bekend, ik neem de mijne sowieso mee. 
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Had eigenlijk niet anders verwacht hoor 
Ik heb er geen helaas...
Ik heb er geen helaas...
-
mennoherstel
- Donateur (3x)

Gaat goed hier! Veel worstenbroodjes en pk's merk ik wel.
Even een vraagje: ik coördineer de fotografie van WAMWAS maar kan moeilijk overal zelf bij zijn. Is er iemand van de deelnemers die wat leuke foto's wil maken van de verzamelde Saabs en eigenaren op de verzamelplek (bij voorkeur met een leuke camera
, en deze aan mij wil doen toekomen zodat ik ze bij het overall verslag kan voegen?
Graag verneem ik.
Groetjes,
Menno Herstel
Even een vraagje: ik coördineer de fotografie van WAMWAS maar kan moeilijk overal zelf bij zijn. Is er iemand van de deelnemers die wat leuke foto's wil maken van de verzamelde Saabs en eigenaren op de verzamelplek (bij voorkeur met een leuke camera
Graag verneem ik.
Groetjes,
Menno Herstel
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Porto's nemen ik en phantom mee (dan hebben we er 4).Red lady schreef:Is 3x stoppen niet een beetje erg veel??? We moeten er wel zien te komen hè
Dat van 3x stoppen was mijn pa zijn idee. Ik dacht zelf aan 1 plaspauze van kwartiertje ofzo. Dan kunnen de mensen die achtergelopen zijn ook weer bij ons komen en als 1 groep weer vertrekken.
Goed idee Menno,mennoherstel schreef:Gaat goed hier! Veel worstenbroodjes en pk's merk ik wel.
Even een vraagje: ik coördineer de fotografie van WAMWAS maar kan moeilijk overal zelf bij zijn. Is er iemand van de deelnemers die wat leuke foto's wil maken van de verzamelde Saabs en eigenaren op de verzamelplek (bij voorkeur met een leuke camera, en deze aan mij wil doen toekomen zodat ik ze bij het overall verslag kan voegen?
Graag verneem ik.
Groetjes,
Menno Herstel
Ik denk dat we Evo (Vincent) daar wel voor kunnen benaderen. Hij kan wel mooie kiekjes schieten! Ik zal hem hier wel even over een PB sturen.
Was er nou een mogelijkheid om een mini foto shoot te doen bij WAM,WAS?
-
Phantom
- Geregistreerd lid
Ik denk dat het handig is om na de WAM,WAS een topic te openen voor alleen maar foto's.
Dus geen discussies etc maar waar alleen foto's in staan die iedereen kan plaatsen, zal best een mooi topic worden denk.
Dus geen discussies etc maar waar alleen foto's in staan die iedereen kan plaatsen, zal best een mooi topic worden denk.
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Ik denk dat dat ook een leuk idee is, alleen dan voor de "amateur" foto's. Zou wel tof zijn als we prof foto's op de outside saab site kunnen vinden (ook van de andere landen?).
-
mennoherstel
- Donateur (3x)

Een foto topic lijkt me een prima idee, maar ik wil graag een paar goeie foto's om op de website http://www.outside-saab.com te kunnen presenteren, en zo een mooi overzicht te maken van wat er allemaal in Nederland is georganiseerd.
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Ik zal m'n camera (Canon powershot) ook wel meenemen... zullen geen profi plaatjes zijn, maar je weet maar nooit wat voor leuks ik wellicht nog op de gevoelige plaat kan vastleggen hè 
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Thats the spirit!
Heb Evo daarnet een PB gestuurd en gevraagd of hij dat kan doen voor ons
. zullen misschien niet al de 30 auto's op kunnen maar een aantal moet zeker lukken ! (misschien een mooi wide lens ?)
Heb Evo daarnet een PB gestuurd en gevraagd of hij dat kan doen voor ons
-
SpykerAero 9-5
- Geregistreerd lid
ik sluit ook graag aan (met 9-5 Aero '11) in Breda (met het subkonvooi vanuit Son van Nine ..)
-
Te-Jo
- Geregistreerd lid
Ik neem sowieso mijn camera mee, foto's kunnen dan altijd gemaild worden, heb ik met de sleutel meeting ook gedaan in de Reijen enkele jaren geleden.
-
mennoherstel
- Donateur (3x)

Ha Thom, da's fijn! Doe je best. Als je vragen hebt hoor ik het graag.