Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Re: Worldwide Meetings 14 & 15 januari - INFO
Wat Hennie? De humor, de wijn of het weer? 
-
berta
- Donateur (2x)

Ik wilde de spanning af leiden van dat nagelbijten ( het weer heeft hier helemaal niks mee te maken
-
turbomoos
- Donateur

Turbomoos,zet mij er maar bij, 14 of 15 januari is allebei ok.
-
Te-Jo
- Geregistreerd lid
Zo dat is lang na de registratie je eerste berichtturbomoos schreef:Turbomoos,zet mij er maar bij, 14 of 15 januari is allebei ok.
-
berta
- Donateur (2x)

Het kan aan mij liggen ,maar ik vind het zo rustig op het forum. Lijkt net of we allemaal ergens op zitten te wachten. 
-
ahbijker
- Donateur (4x)

of er zijn velen gewoon weer aan het werk...Moet volgende week maandag ook weer 
-
1001760
- Donateur (2x)

Ik ben in m'n hoofd een lijstje aan het maken met de letters die ik eerder in dit topic tegenkwam.
Vianen
Veenendaal
Amersfoort
Amsterdam
Bijna overal wel een Ikea of Makro...
Veenhuizen of Amsterdam-Bijlmer zal wel niet. Hoewel een bajes wel een mooi lugubere omgeving is naturlijk.
Vianen
Veenendaal
Amersfoort
Amsterdam
Bijna overal wel een Ikea of Makro...
Veenhuizen of Amsterdam-Bijlmer zal wel niet. Hoewel een bajes wel een mooi lugubere omgeving is naturlijk.
-
sb129h
- Donateur (2x)

Denk dat daarmee in ieder geval Amersfoort en Veenendaal van je lijstje kunnen - maar we gaan het binnenkort weten!Tenfour schreef:Wat locatie betreft zijn wij duidelijk geweest: Randstad
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Zeer binnenkort zullen wij met meer informatie naar buiten komen, druk bezig met de laatste details

Google Maps
http://www.hangaar2.nl

Google Maps
http://www.hangaar2.nl
-
evo
- Donateur (2x)

Re: Outside Saab - Vliegkamp Valkenburg 15 januari - INFO
Binnenkort maar eens die wiki pagina updaten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegkamp_Valkenburg" onclick="window.open(this.href);return false;
Done
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegkamp_Valkenburg" onclick="window.open(this.href);return false;
Done
-
eric47
- Geregistreerd lid
Is mooie locatie, we wachten met spanning verdere details af! SUCCES!
-
Joop13
- Geregistreerd lid
Geweldige locatie!
Wie reglt de luchtfoto de 15e? Zo een rij SAABs is uniek.
Google maps even waarschuwen?
Is er al een verzamelpunt voor vertrek vauit Kennemerland en/of Noord Holland? Parkeerterrein Brugrestaurant op de A44 Haarlemmermeer en dan in colone?
Wie reglt de luchtfoto de 15e? Zo een rij SAABs is uniek.
Google maps even waarschuwen?
Is er al een verzamelpunt voor vertrek vauit Kennemerland en/of Noord Holland? Parkeerterrein Brugrestaurant op de A44 Haarlemmermeer en dan in colone?
-
nics
- Geregistreerd lid
Effe een update vanuit 1 van de HQ's, op dit moment 32 deelnemende landen, met een ongelofelijk aantal van 63 evenementen. We zullen nog eens een keertje iets de lucht in smijten.....
Persberichten zijn de deur uit, we zijn benieuwd wat er nu weer gaat gebeuren....
Sitestats: 7,6 gig aan data verzonden, meer dan 10.000 unieke bezoekers. Oh ja, er moest ook nog een Nederlands evenement worden georganiseerd.......
Saabforum, SaabsUnited en Saab Club Nederland gaan eventjes de hele wereld rond.
Persberichten zijn de deur uit, we zijn benieuwd wat er nu weer gaat gebeuren....
Sitestats: 7,6 gig aan data verzonden, meer dan 10.000 unieke bezoekers. Oh ja, er moest ook nog een Nederlands evenement worden georganiseerd.......
Saabforum, SaabsUnited en Saab Club Nederland gaan eventjes de hele wereld rond.
-
sb129h
- Donateur (2x)

Tussentijdse dikke pluim voor de organisatie!
't Beloofd een mooi evenement te worden!
't Beloofd een mooi evenement te worden!