Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update
-
HdL
- Geregistreerd lid
Re: Worldwide Meetings 14 & 15 januari - INFO
Dank voor de snelle reactie. Zo betaamt het een goede organisatie.
De beantwoording van de overige vragen wacht ik nog even af.
Overigens, als ik een bijdrage kan leveren verneem ik dat graag.
Gr,
De beantwoording van de overige vragen wacht ik nog even af.
Overigens, als ik een bijdrage kan leveren verneem ik dat graag.
Gr,
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Ik begrijp wel waarom het een en ander zo gebeurd. Ik kan me voorstellen dat speculaties vooraf over tijd en datum alleen maar verwarring kunnen geven. Ik beging zelf ook al bijna zoiets als Noordelijke organisator.
Het is niet iets waar je veel ervaring mee krijgt, dus is veel een eerste of een van de eerste keren.
Als er een gevoel van geheimzinnigheid zou zijn, dan is dat mijn inziens niet bewust. Ik respecteer de vrijwillige medewerking van deze organisatie.
Het is niet iets waar je veel ervaring mee krijgt, dus is veel een eerste of een van de eerste keren.
Als er een gevoel van geheimzinnigheid zou zijn, dan is dat mijn inziens niet bewust. Ik respecteer de vrijwillige medewerking van deze organisatie.
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Beste Henk,
Bedankt voor je compliment. Ik heb even van de gelegenheid gebruik gemaakt om je reactie aan te passen en je lijst te voorzien van enkele forumnamen. Voor de duidelijkheid, het evenement wordt door Saab Club Nederland, Saabforum.nl & Saab Nederland ondersteund, dus niet alleen door actieve forumleden.
Wat locatie betreft zijn wij duidelijk geweest: Randstad, dus geen Groningen of Helmond. Inderdaad ter voorkoming van speculaties willen wij wachten met het vrijgeven van al teveel details. Ook wij als organisatie kunnen pas verder als we de definitieve locatie bevestigd hebben gekregen.
Elitair? Excuses zijn wel op zijn plaats. We starten een initiatief dat door vele Saabrijders, -clubs, en landen is overgenomen. Niet omdat wij arrogant of bevoorrecht zijn. De meesten kennen ons niet eens. En is ook geen doel op zich. Wij doen het vrijwillig vanuit ons Saabgevoel.
Bedankt voor je compliment. Ik heb even van de gelegenheid gebruik gemaakt om je reactie aan te passen en je lijst te voorzien van enkele forumnamen. Voor de duidelijkheid, het evenement wordt door Saab Club Nederland, Saabforum.nl & Saab Nederland ondersteund, dus niet alleen door actieve forumleden.
Wat locatie betreft zijn wij duidelijk geweest: Randstad, dus geen Groningen of Helmond. Inderdaad ter voorkoming van speculaties willen wij wachten met het vrijgeven van al teveel details. Ook wij als organisatie kunnen pas verder als we de definitieve locatie bevestigd hebben gekregen.
Elitair? Excuses zijn wel op zijn plaats. We starten een initiatief dat door vele Saabrijders, -clubs, en landen is overgenomen. Niet omdat wij arrogant of bevoorrecht zijn. De meesten kennen ons niet eens. En is ook geen doel op zich. Wij doen het vrijwillig vanuit ons Saabgevoel.
-
ahbijker
- Donateur (4x)

En ik ken Tenfour niet eens...
-
ahbijker
- Donateur (4x)

O ja , Roger heet 'ie geloof ik 
-
Phantom
- Geregistreerd lid
Dat staat in de lijst. 
Mja, een goede planning is het halve werk, dus zet hem op!
Mja, een goede planning is het halve werk, dus zet hem op!
-
HdL
- Geregistreerd lid
Beste Roger,
Louter bedoeld als 'opbouwende kritiek'.
Zoals gemeld, indien ik een bijdrage kan leveren verneem ik dat graag.
Gr.
Louter bedoeld als 'opbouwende kritiek'.
Zoals gemeld, indien ik een bijdrage kan leveren verneem ik dat graag.
Gr.
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Zoals Roger/Tenfour al schreef zijn we bezig met iets wat (weer) wereldwijd gaat.
Daarbij hebben we lessen getrokken uit het SSC, en pakken we het ietsje anders aan.
Daarom hebben we ook eerst de losse website outside-saab.com opgetuigd, om geen discussie over belangen e.d. te krijgen. Het is een community event, en die community is veel breder dan SCN/SF/SU.
Saabsunited, Swade, SCN & het eigen Saabforum doen er allemaal aan mee. Net zoals de diverse Saabclubs over de wereld.
Geheimzinnigheid over de locatie is niet bedoeld als geheimzinnigheid, maar omdat het nog niet definitief is. Zodra de locatie definitief is, horen jullie dat.
Maar voordat we dat vertellen zullen we toch de afspraken die we maken met de locatie helemaal helder moeten hebben. Wij en jullie willen geen verrassingen over parkeergeld om maar wat stoms te noemen.
Het aantal voorinschrijvingen hier zit intussen rond de 300. En de kans is dat dat er veel meer gaan worden. Daar moeten we dus nu al goed over nadenken.
Met het SSC hadden we wat mogelijkheden om op te schalen. Extra terreinen te vinden om auto's te stallen. Maar dat heeft toen erg veel tijd gekost. En was ook niet ideaal achteraf.
Nu willen we dat graag anders doen. Wij denken dat het daar beter van wordt. Maar dat zullen we achteraf wel merken
Heb nog even geduld. Deze week zal er veel duidelijk gaan worden.
Daarbij hebben we lessen getrokken uit het SSC, en pakken we het ietsje anders aan.
Daarom hebben we ook eerst de losse website outside-saab.com opgetuigd, om geen discussie over belangen e.d. te krijgen. Het is een community event, en die community is veel breder dan SCN/SF/SU.
Saabsunited, Swade, SCN & het eigen Saabforum doen er allemaal aan mee. Net zoals de diverse Saabclubs over de wereld.
Geheimzinnigheid over de locatie is niet bedoeld als geheimzinnigheid, maar omdat het nog niet definitief is. Zodra de locatie definitief is, horen jullie dat.
Maar voordat we dat vertellen zullen we toch de afspraken die we maken met de locatie helemaal helder moeten hebben. Wij en jullie willen geen verrassingen over parkeergeld om maar wat stoms te noemen.
Het aantal voorinschrijvingen hier zit intussen rond de 300. En de kans is dat dat er veel meer gaan worden. Daar moeten we dus nu al goed over nadenken.
Met het SSC hadden we wat mogelijkheden om op te schalen. Extra terreinen te vinden om auto's te stallen. Maar dat heeft toen erg veel tijd gekost. En was ook niet ideaal achteraf.
Nu willen we dat graag anders doen. Wij denken dat het daar beter van wordt. Maar dat zullen we achteraf wel merken
Heb nog even geduld. Deze week zal er veel duidelijk gaan worden.
-
christaero
- Donateur

Ojee, zenuwachtig!!
Vandaag gaan we het weten!
Ben zo benieuwd waar we met z'n allen naar toe gaan de 15e
Top hoor organisatie. Jullie hebben al bergen werk verricht. Hulde!!
Fijn dat jullie het zo gedegen aanpakken!
(Bovenstaande is als pluim bedoeld, niet als sarcastisch, om sommige leden voor te zijn...)
Vandaag gaan we het weten!
Ben zo benieuwd waar we met z'n allen naar toe gaan de 15e
Top hoor organisatie. Jullie hebben al bergen werk verricht. Hulde!!
Fijn dat jullie het zo gedegen aanpakken!
(Bovenstaande is als pluim bedoeld, niet als sarcastisch, om sommige leden voor te zijn...)
-
AlexJ
- Donateur

Ik hoor het ook graag! Als jullie mijn achtertuin gekozen hebben kan ik vast een frituurkraampje regelen! 
-
berta
- Donateur (2x)

Goh Christ ben je nu zo blij dat je Aero weer tip-top is of benje echt zo zenuwachtig. Het is vandaag pas 2 Januari EN............
Dus organisatie doe je best ,wij wachten met smart op de bestemming op Dinsdag 3 Januari
Grt Hennie
Maar ook ik kan niet wachten om de definitive bestemming te lezen. Maar ik kan me voorstellen de organisatie pas de boel naar buiten brengt als het 100%rond is ,om teleurstellingen te voorkomen. Respect hiervoor.Tenfour schreef:Update: Het wachten is op meer informatie van locatie A. en locatie V. Dinsdag 3 januari zal de organisatie de gekozen locatie bekendmaken voor het Nederlandse evenement. To be continued...
Dus organisatie doe je best ,wij wachten met smart op de bestemming op Dinsdag 3 Januari
Grt Hennie
-
berta
- Donateur (2x)

AlexJ hou jij rekening met de procenten voor het Saabforum 
-
christaero
- Donateur

Ongeveer een half uur nadat ik hier die reactie neerzette, drong het tot me door....

-
Phantom
- Geregistreerd lid
Locatie V is dan Vinkeveen denk ik. (A Amsterdam)
Bohh wat spannend, maarja, nog even afwachten.

Bohh wat spannend, maarja, nog even afwachten.
-
Doc
- Donateur (2x)

Oh, oh, oh wat baal ik toch van de datum!!!!